FANDOM

Οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη είναι μια τριάδα φανταστικών παπιών της οικογένειας Ντακ της Ντίσνεϋ.

Είναι πανομοιότυπα τρίδυμα που ξεχωρίζουν μόνο από το χρώμα των καπέλων τους (κόκκινο για το Χιούη, πράσινο για το Λιούη και μπλε για το Ντιούη) καθώς και ανιψάκια του Ντόναλντ Ντακ, που είναι το μόνο παπί που μπορεί να τα ξεχωρίσει χωρίς τα καπέλα τους!

ΧαρακτηριστικάEdit

ΙδιότηταEdit

Πρόκειται για τα διάσημα ανιψάκια του Ντόναλντ. Ενεργούν σαν ένα άτομο και διακρίνονται για την εξυπνάδα, το θάρρος και την εφευρετικότητά τους, χωρίς να παύουν, ωστόσο, να ταλαιπωρούν τον θείο τους με τις σκανταλιές τους. Τα ανιψάκια είναι, ακόμα, εξέχοντα μέλη της οργάνωσης των Μικρών Εξερευνητών . Κουβαλούν πάντα μαζί τους το βιβλίο των Μικρών Εξερευνητών και σε αυτό βρίσκουν λύσεις για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν συχνά στις περιπέτειές τους.

ΣυμπεριφοράEdit

Ο Χιούη, ο Λιούη και ο Ντιούη αντιπροσωπεύουν τα σκανταλιάρικα παιδία όλου του κόσμου. Η αγγελική του όψη καμουφλάρει πολύ καλά τις κακές προθέσεις τους. Με το πέρασμα, πάντως του χρόνου, τα ανιψάκια έχουν μαλακώσει λίγο: αποδείχθηκαν έξυπνα, επινοητικά, πιστά, γενναία και, ορισμένες φορές, ακόμα και τρυφερά! Καλύτερα εξοπλισμένα από τον θείο Ντόναλντ να αντιμετωπίσουν τις αντιξοότητες της ζωής, τον έχουν σώσει αρκετές φορές από τις συνέπειες που θα είχε η μερικές φορές ασυλλόγιστη συμπεριφορά του.

ΙστορίαEdit

Images-178.jpg

Η πρώτη τους εμφάνισηEdit

Δημιουργοί των τριών ανιψιών του Ντόναλντ θεωρούνται οι Τεντ Όσμπορν και Αλ Ταλιαφέρρο που τα χρησιμοποίησαν στο κυριακάτικο κόμικς στριπ του Ντόναλντ στις 17 Οκτωβρίου του 1937. Όμως, πραγματικοί πατέρες των ανιψιών δεν είναι αυτό το σχεδιαστικό δίδυμο των κλασικών στριπ, αλλά το επιτελείο των Στούντιο Ντίσνεϋ.

Ο Καρλ Μπαρκς θυμάται:

Η ιδέα ήρθε από το τμήμα κινουμένων σχεδίων. Εκείνη την εποχή, όταν είχαμε κάποιο σενάριο στα σκαριά, στέλναμε μια περίληψη στους ανιμέητορ και ζητούσαμε να φανταστούν διάφορες καταστάσεις που θα είχαν ενδιαφέρον ή θα ήταν χρήσιμες για την ιστορία.

Ο Τζο Ζάμπο ή κάποιος άλλος από το τμήμα αυτό έστειλε στο τμήμα σεναρίων ένα σημείωμα που έλεγε: "Γιατί να μη φτιάξουμε και για τον Ντόναλντ ανίψια;". Έτσι λοιπόν γεννήθηκαν τα ανιψάκια. Και τότε ένας τύπος ονόματι Ντάνα Κόντυ, ο οποίος δούλευε στο τμήμα σεναρίων, βρήκε τα ονόματά τους: Χιούη, Λιούη και Ντιούη. Ηχούν ωραία και έχουν ομοιοκαταληξία...

Τα ανιψάκια από τον Καρλ ΜπαρκςEdit

Fig1.png

Καθώς ο φανταστικός κόσμος του Καρλ Μπαρκς θα αρχίσει να αποκτά περισσότερη συνοχή, η σχέση του Ντόναλντ με τα ανίψια του θα γίνει πιο σύνθετη. Το μοτίβο του ανταγωνισμού ανάμεσα στο θείο και στα ανίψια δεν θα εξαφανιστεί, όμως τα γρήγορα γκαγκ των παλιών δεκασέλιδων ιστοριών θα δώσουν την θέση τους σε πιο λεπτό χιούμορ, το οποίο βασίζεται στους χαρακτήρες και στις καταστάσεις.

Τελικά οι ρόλοι θα αντιστραφούν. Ο Χιούη, ο Λιούη και ο Ντιούη αποδεικνύονται πιο ώριμοι και καπάτσοι από τον παρορμητικό και αθεράπευτα ατζαμή θείο τους, με αποτέλεσμα να αποκτούν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στις περιπέτειες του θείου Σκρούτζ, στον οποίον μοιάζουν ,τελικά, περισσότερο απ’ ότι στον Ντόναλντ. Για τον Κάρλ Μπάρκς η φυσική αυτή εξέλιξη είναι καθοριστική για την επιτυχία των ιστοριών του.

Οι Μικροί Εξερευνητές του ΜπαρκςEdit

Lente.png Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε επίσης Οι Μικροί Εξερευνητές Woo.gif
Tjw.jpg
Ο Μπαρκς δημιούργησε τους Μικρούς Εξερευνητές το 1950, την εποχή που προσπαθούσε να εξελίξει τον απλοϊκό χαρακτήρα των ηρώων του, όπως αυτός είχε διαμορφωθεί στα καρτούν. Έως τότε, στις σύντομες ιστορίες των κινουμένων σχεδίων, οι σχέσεις του Ντόναλντ με τα ανίψια του περιορίζονταν σε αφελείς διαμάχες και τσακωμούς, και έτσι ο Παπιάνθρωπος χρειάστηκε να επινοήσει μια νέα, ιδιαίτερη φόρμουλα. Η προσκοπικού ύφους οργάνωση των Μικρών Εξερευνητών αποδείχθηκε το τέλειο μέσο για να μπορέσει ο Μπάρκς να προβάλλει την φοβερή ατζαμοσύνη του Ντόναλντ, σε αντίθεση με τις πραγματικές ικανότητες των τριών ανιψιών του.

Οι πρώιμες ιστορίες του με ήρωες τους Μικρούς Εξερευνητές, παρουσιάζουν τα ανιψάκια να κατέχουν γνώσεις σχετικές με την επιβίωση στη φύση, γνώσεις πρώτων βοηθειών, ακόμη και γνώσεις μηχανικής, στοιχεία δηλαδή που συνιστούν τις χαρακτηριστικές γνώσεις ενός έμπειρου προσκόπου. Στις επόμενες ιστορίες, όμως, που δημιούργησε ο Μπάρκς, τα ανίψια του Ντόναλντ εμφανίζονται πλέον εφοδιασμένα με τον Βιβλίο των Μικρών Εξερευνητών, ένα εγκυκλοπαιδικό βιβλίο τσέπης που στην πραγματικότητα είναι ένας έντυπος παντογνώστης.

Παπιοπεριπέτειες 2011 Edit

HDLTheNewDucktalesComic.jpg
Ο Χιούη, ο Λιούη και ο Ντιούη όπως εμφανίζονται στη σειρά Παπιοπεριπέτειες 2011 όπου βοηθούν τον Θείο Σκρουτζ να κερδίσει ένα στοίχημα που έχει βάλει με τον αντίπαλο του,Τζων Ρόμπαξ για την επιστροφή θησαυρών στην ιστορία Rightful Owners. Ενώ, στην συνέχεια βρίσκονται αντιμέτωποι με το Μαύρο Φάντασμα, την Μάτζικα Ντε Σπελ και τον Νέγκαντακ στο crossover Dangerous Currency.

Tαινίες με τους Χιούη, Λιούη και ΝτιούηEdit

Lente.png Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε επίσης Χιούη, Λιούη και Ντιούη Ντακ (Καρτούν)
0Donald'sNephews1938).jpg
Το 1938, στην πρώτη προβολή της ταινίας Donald' s Nephews, η ίδια σκηνή του στριπ του 1937 με τα ανιψάκια επαναλαμβάνεται και στην ταινία. Τα ανιψάκια είναι οι γιοί της αδελφής του Ντόναλντ, Ντέλλα Ντακ.

GalleryEdit

Tio Patinhas-35.gif Η ΚΟΜΙΞ Wiki έχει μια συλλογή από εικόνες που σχετίζονται με τη σελίδα Χιούη, Λιούη και Ντιούη Ντακ.

Also on FANDOM

Random Wiki