FANDOM

14542281 1148728938553632 4026753017020281859 o

Fig-36

Ο Fabio Celoni είναι ένας σύγχρονος ταλαντούχος Ιταλός σχεδιαστής. Στην καριέρα του έχει κερδίσει πολλές διακρίσεις και έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από 30 εκθέσεις σε Ιταλία και Ευρώπη. Το 1989 αποφοίτησε από την Σχολή Κόμικς & Εικονογράφησης του Μιλάνο.

Καριέρα στη ΝτίσνεϋEdit

Η συνεργασία του με την Ντίσνεϋ άρχισε το 1990. Η πρώτη του ιστορία "I tre porcellini e la fata del bosco" (Τα τρία γουρουνάκια και η νεράιδα του δάσους) βλέπει το φως της δημοσιότητας το 1991. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να είναι ο νεαρότερος σχεδιαστής που δημοσίευσε ποτέ δουλειά του στο Topolino! Μόλις στα 19 του χρόνια.

Το 1992 συμμετείχε στη δημιουργία της ιστορίας Paperino e il mistero di Lucca, που ήταν αφιερωμένη στην έκθεση των κόμικς στην πόλη, στην οποία ο Φάμπιο συμμετείχε μαζί με πολλούς συναδέλφους του.

Το 1996, είναι ο επίσημος σχεδιαστής εξώφυλλων για το περιοδικό του Φάντομ Ντακ αλλά ο σχεδιασμός μιας σειράς Ντισνεικών ρούχων θα τον αναγκάσει να μετακινηθεί στο Χονγκ Κονγκ.

Το 1997 είναι από τους σεναριογράφους της σειράς PKNA και στο 6 τεύχος (ένατο στην Ελλάδα) είναι ο σχεδιαστής της κύριας ιστορίας "Σπόροι" ενώ το 2002,
14608848 1119668008114955 1765996750149008505 o
πήρε μέρος και στο PK - Pikappa (που αποτελούσε ένα είδος επανεκκίνησης της σειράς). 

Το 2010 μαζί με τον φίλο του Πάολο Μοττούρα στο σχέδιο και τον Peter David στο κείμενο, δημιουργούν την ιστορία Επικός Μίκυ, (στην Ελλάδα την είδαμε στο ΚΟΜΙΞ 274).

Τριλογία του ΤρόμουEdit

Το 2012 άρχισε μαζί με τον Μπρούνο Έννα ένα νέο Πρότζεκτ Τριλογία του Τρόμου ξεκινώντας με την ιστορία Δράκουλας. Το 2014 δημοσιεύεται στο Topolino #3070 "Lo strano caso del dottor Ratkyll e di mister Hyde" (Η Παράξενη Υπόθεση του Δόκτωρ Ράτκυλ και του Μίστερ Χάϊντ), σε σχέδιο δικό του και σενάριο του Μπρούνο Έννα. Ενώ, το 2016 ολοκληρώνεται η τριλογία με την νέα ιστορία Duckenstein που μπήκε σε δυο μέρη στα τεύχη 3179 και 3180 του Topolino.

Καριέρα εκτός ΝτίσνεϋEdit

Το 1989 σχεδίασε και τις πρώτες του σελίδες σε επαγγελματικό επίπεδο για τη σειρά ‘I Fantastici 3 Supermen’ για τις εκδόσεις Star Comics. Το 2000 ξεκινάει και η συνεργασία του με τις εκδόσεις Bonelli στο Ιταλικό Ντύλαν Ντογκ.

To 2005 δημιουργεί τον χαρακτήρα Brad Barron και είναι σχεδιαστής της μίνι σειράς του. Το 2007 έχει την ολόδικη του μίνι σειρά Nimrod-Hunters of the Beast 666 για τις εκδόσεις Star Comics, η οποία θα έχει δυο συνέχειες εξαιτίας της επιτυχίας της. Το 2011 σχεδιάζει μια ιστορία για το περιοδικό Dampyr και το 2014 δημοσιεύεται το πρώτο του novel The Shadow Population Ephemeral.

ΒραβείαEdit

Galeone d'OroEdit

Το 2014 κέρδισε με την ιστορία του "I raminghi dell’autunno" (Φθινοπωρινοί περιηγητές) η οποία δημοσιεύτηκε στο Ιταλικό Ντύλαν Ντόγκ #333, το τριπλό "Galeone d'Oro". Δηλαδή, το καλύτερο σενάριο, σχέδιο και την καλύτερη έκδοση Ντύλαν Ντογκ για το έτος 2014.

Papersera 2014Edit

Η ιστορία Η Παράξενη υπόθεση του Δόκτωρ Ράτκυλ και του Μίστερ Χάϊντ του χαρίζει το βραβείο "Papersera 2014" δίνοντας του τον τίτλο του καλύτερου σχεδιαστή Ντίσνεϋ της χρονιάς.

Διάφορες ΠληροφορίεςEdit

Δημιουργοί
Το Σύμπαν του Μίκυ Μάους
Η.Π.Α.

Φλόυντ Γκότφρεντσον  · Ουώλτ Ντίσνεϋ  · Αλ Ταλιαφέρρο  · Ουώλτ Κέλλυ  · Τόνυ Στρομπλ  · Πωλ Μάρρυ  · Τζακ Μπράντμπερυ  · Νόελ Βαν Χορν

Ιταλία

Ρομάνο Σκάρπα  · Τζιοβάν Μπατίστα Κάρπι  · Τζόρτζιο Καβατσάνο  · Μάρκο Ρότα  · Κάστυ  · Πάολο Μοττούρα  · Φραντσέσκο Αρτιμπάνι  · Γκουίντο Μαρτίνα  · Λορέντζο Παστροβίκιο

Ολλανδία

Ντάαν Γίππες

Ισπανία

Σήζαρ Φεριόλι Πελάεζ  · Εστεμπάν

Φινλανδία

Κάρι Κορχόνεν

Βραζιλία

Κάρλος Μότα

Σουηδία

Περ Έρικ Χέντμαν

Το Σύμπαν του Ντόναλντ Ντακ
Η.Π.Α.

Καρλ Μπαρκς  · Αλ Ταλιαφέρρο  · Ουώλτ Κέλλυ  · Τόνυ Στρομπλ  · Ντον Ρόσα  · Ουίλλιαμ Βαν Χόρν  · Πωλ Μάρρυ  · Τζακ Μπράντμπερυ  · Τζέφρυ Μπλουμ  · Γκαρέ Μπαρκς

Ιταλία

Ρομάνο Σκάρπα  · Τζιοβάν Μπατίστα Κάρπι  · Λουτσιάνο Μποττάρο  · Τζόρτζιο Καβατσάνο  · Μάρκο Ρότα  · Πάολο Μοττούρα  · Φραντσέσκο Αρτιμπάνι  · Γκουίντο Μαρτίνα  · Μάρκο Τζερβάζιο  · Λορέντζο Παστροβίκιο

Ολλανδία

Ντάαν Γίππες  · Μπεν Βερχάγκεν  · Μάου Χέυμανς  · Μπας Χέυμανς

Δανία

Φρέντυ Μίλτον

Ισπανία

Σήζαρ Φεριόλι Πελάεζ  · Εστεμπάν

Φινλανδία

Κάρι Κορχόνεν

Χιλή

Βίκαρ

Αργεντινή

Ντάνιελ Μπράνκα · Βάντα Γκαττίνο

Βραζιλία

Κάρλος Μότα

Σουηδία

Περ Έρικ Χέντμαν

Also on FANDOM

Random Wiki