FANDOM

Η Τράλλα Λα, που ονομάζεται επίσης Ζαναντού, είναι μια κοιλάδα στον κόσμο του Ντόναλντ Ντακ.

ΙστορίαEdit

Σύμφωνα με το μύθο, η Τράλλα Λα ήταν μια χαμένη κοιλάδα στην Ασία, στα Ιμαλάια, την οποία κανείς δεν την έχει δει. Τα χρήματα είναι άγνωστα σε αυτήν την απομονωμένη περιοχή.

Ο μύθος της Ζαναντού είναι λίγο πιο περίπλοκος: ο Μάρκο Πόλο είχε δει το στέμμα του Τζένγκις Χαν, ενώ έψαχναν για το μυθικό βασίλειο του Πατρός Ιωάννη στην Κίνα. Ο ίδιος υποστήριξε ότι έχει βρει τη γη του Ιωάννη και μίλησε για αυτήν με τον Κουμπλάι Χαν όταν έφθασε στην Καθάι, στην Κίνα. Ο Κουμπλάι εισέβαλε στο Θιβέτ και κατέκτησε την κοιλάδα, στην οποία φύλαξε τον θησαυρό της Μογγολικής Αυτοκρατορίας, ώστε να είναι ασφαλής. Η χώρα του Ιωάννη είναι ένα παλαιότερο όνομα της κοιλάδας Τράλλα Λα.

Το ποίημαEdit

Το Κουμπλάι Χαν είναι ένα ποίημα για το θρύλο του Κουμπλάι Χαν που γράφτηκε από τον Βρετανό συγγραφέα Σάμιουελ Τέϊλορ και δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά το 1816, με βάση τις αρχαίες γραφές. Αυτό το ποίημα περιγράφει με ακρίβεια την κοιλάδα Τράλλα Λα.

Maxresdefault

Το ποίημα στην πρωτότυπη αγγλική εκδοχή του

ΤοποθεσίαEdit

Rakitr

Το ποτάμι!

Η Τράλλα Λα είναι μια κυκλική κοιλάδα, περιβαλλόμενη από ψηλά βουνά. Το χιόνι που λιώνει στις βουνοκορφές ρέει σε μικρά ρυάκια, τα οποία στο κέντρο της κοιλάδας σχηματίζουν μια δίνη που στραγγίζει το νερό σε μια τεράστια σπηλιά όπου βρίσκεται ο θησαυρός της Μογγολικής Αυτοκρατορίας. Στη συνέχεια, ένα υπόγειο ποτάμι, ο Αλφ σχηματίζεται από αυτά τα νερά και καταλήγει στην Ινδία. Το έδαφος της κοιλάδας καλλιεργείται και από αυτό ζουν και συντηρούνται οι κάτοικοι.

Οι κάτοικοιEdit

Katoikoitrala
Οι Κινέζοι της Τράλλα Λα είναι οι κάτοικοι της κοιλάδας. Οι Κινέζοι δεν γνωρίζουν τη ζωή της απληστίας ενώ πιο σημαντικό αγαθό για αυτούς είναι η φιλία. Δεν φοβούνται την εργασία, αλλά μπορεί να γίνουν πολύ ζηλιάρηδες μεταξύ τους, εάν κάποιος έχει κάτι που δεν έχει άλλος, όπως με τα καπάκια από μπουκάλια στην ιστορία Περιπέτεια στην Τράλλα Λα του Καρλ Μπαρκς. Οι κάτοικοι ζουν αρμονικά με την φύση και δεν τους ενδιαφέρουν ιδιαίτερα τα υλικά αγαθά και τα πλούτη. Πιστεύουν στα πλούτη του νου και της καρδιάς!

ΔιακυβέρνησηEdit

Η γαλήνια κοιλάδα κυβερνιέται από έναν ανώτατο Χαν, τον Τσάμτζα Φι, ο οποίος κατοικεί στο μεγάλο ανάκτορο που έχτισε ο Κουμπλάι Χαν, όταν κατέκτησε την περιοχή. Την καθημερινή ηγεσία της χώρας όμως αναλαμβάνει ο υφιστάμενος του Λάντι Ντα, ο οποίος είναι εκείνος που υποδέχεται και τους ξένους που επισκέπτονται την κοιλάδα. Ο Χαν, ο οποίος είναι υπέργηρος, ενοχλείται μόνο σε πολύ σοβαρές καταστάσεις, όπως όταν η κοιλάδα πήγε να πλημμυρίσει, στην ιστορία: Επιστροφή στην Ζαναντού του Ντον Ρόσα.

ΕμφανίσειςEdit

Οι κοιλάδα της Τράλλα Λα εμφανίστηκε σε δύο ιστορίες από δύο μεγάλους καλλιτέχνες. Η πρώτη της εμφάνιση έγινε στην κλασική ιστορία του Καρλ Μπαρκς, Περιπέτεια στην Τράλλα Λα, η οποία δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Ιούνιο του 1954. Η δεύτερη και τελευταία, προς το παρόν, εμφάνιση της έγινε στην ιστορία του διάσημου επίγονου Ντον Ρόσα, στην ιστορία Επιστροφή στην Ζαναντού, η οποία δημοσιεύθηκε τον Μάρτιο του 1991.

Στην ιστορία Περιπέτεια στην Τράλλα ΛαEdit

Στην ιστορία του Καρλ Μπαρκς ο Σκρουτζ και τα ανίψια του αντικρίζουν για πρώτη φορά την κοιλάδα, και της προκαλούν μεγάλες συμφορές. Ο κροίσος συγκεκριμένα είχε φτάσει στα πρόθυρα νευρικού κλονισμού κι έτσι παίρνει ένα φάρμακο για να ηρεμούν τα νεύρα του. Το καπάκι όμως από το μπουκάλι με το φάρμακο καταλήγει στα χέρια ενός ντόπιου, με αποτέλεσμα όλοι οι Τραλλαλιανοί να θέλουν ένα καπάκι και να δίνουν όλη τους την περιουσία για να αποκτήσουν ένα. Έτσι, ο Σκρουτζ ρίχνει δισεκατομμύρια καπάκια στην κοιλάδα, τα οποία όμως την σκεπάζουν, δημιουργώντας πληθώρα προβλημάτων, με αποτέλεσμα τα παπιά να εκδιωχθούν από την Τράλλα Λα.

Στην ιστορία Επιστροφή στην ΖαναντούEdit

Στην ιστορία του Ντον Ρόσα οι Λιμνουπολίτες επιστρέφουν στην κοιλάδα αναζητώντας τον θησαυρό του Τζένγκις Χαν. Για να μπουν όμως στην κοιλάδα αναγκάζονται να σταματήσουν τον ποταμό Αλφ, που απομακρύνει τα νερά από την κοιλάδα. Έτσι, η κοιλάδα πλημμυρίζει και ο Ντόναλντ αναγκάζεται να διανοίξει και πάλι τον ποταμό, με αποτέλεσμα τα παπιά να παρασυρθούν από την ορμή του νερού και να φύγουν από την κοιλάδα.

Καρλ Μπαρκς Project
Barksg
Σελίδες του Project

Παπιάνθρωπος:

Scr

Καρλ Μπαρκς  · Καρλ Μπαρκς Φράσεις  · Ode to ducks - Το ποίημα του Μπαρκς  · ΚΟΜΙΞ και Μπαρκς  · Οι γνώμες των μελών για τον Καρλ Μπαρκς  · Μπαρκς - Οι απαγορεύσεις  · Μπαρκς - Βινιέτες  · Μπαρκς - Μουσεία  · Γκάρε Μπαρκς

Μελέτες:

Hdl

Γάτες  · Γέτι  · Δράκοι  · Θαλάσσια Φίδια  · Σκυλιά  · Φαντάσματα  · Χήνες  · Θρυλικοί Άνθρωποι  · Κοτόπουλα  · Μυθικοί Κόσμοι  · Βόμβες και Πύραυλοι

Χαρακτήρες:

Fli
Mag
Gla

Σκρουτζ Μακ Ντακ  · Γκαστόνε Γκάντερ  · Νταίζυ Ντακ  · Κύρος Γρανάζης  · Ράτσετ Γρανάζης  · Μουργόλυκοι  · Μόργκαν Μουργόλυκος  · Χρυσοκούκης  · Μάτζικα Ντε Σπελ  · Χρυσή Γκόλντυ  · Κύριος Τζόουνς  · Οι Μικροί Εξερευνητές  · Τζων Ρόμπαξ  · Κορνήλιος Κουτ  · Γλίτσας Λέρας  · Έηπριλ, Μαίυ και Τζουν Ντακ  · Γλόμπος  · Μπλου Τυρκουάζ  · Φίσκερβιλ  · Οι Αδελφοί Ντάλτον  · Δεσποινής Ευταξία  · Βολκάνα Μακ Ντακ  · Mατίλντα Μακ Ντάκ  · Mπαρούτης Ντάκ  · Άνγκους "Μπουνάτσας" Μακ Ντακ  · Ιάκωβος Μακ Ντακ  · Κάπταιν Φουρτούνας Μακ Ντακ  · Σχίζας Ντακ  · Δάφνη Ντακ  · Μπούφαλο Μπιλ  · Ποντικομούρης  · Λούκυ Κούτ  · ??? Ντακ  · Φούλα Ζούλα  · Mπόμπυ Το Ζόμπι  · Ο Δήμαρχος της Λιμνούπολης  · Σκότυ  · Μπλακτζακ  · Ξεφτέρης  · Σπίθας  · Πόνθε ντε Λεόν  · Ο μονόκερος  · Ο Τζο από την Σιγκαπούρη  · Μοσχάρης Μακρυχόρταρος  · Μαχαραγιάς του Γιαχαραντάν  · Δονάλδο Ελ Κουάκο  · Σκότλαντ Μακ Γιαρντ  · Τζώρτζια Μπομπότα  · Γκαστόν Τριχογένης  · Αργύρης Χήνος  · Πριγκίπισσα Βουτατηνστηνσκάφη  · Γιέτι  · Χθόνιοι και Υπόγειοι  · Κυρία Τζόουνς

Ιστορίες:

Bea
Gyr

Τοποθεσίες:

Don
Gra

Αντικείμενα:

Woo
Dai

Τόμοι:

Η Μεγάλη Βιβλιοθήκη Disney  · ΚΟΜΙΞ CARL BARKS 10X10  · Οι επίγονοι του Καρλ Μπαρκς

Πίνακες:

Στριπ και Σχέδια:

Τα στριπ του Μπαρκς  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1940)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1950)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1960)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1970)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1980)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1990)  · Τα Μόντελ Σητ του Μπαρκς

Σημαντικοί επίγονοι

Ντον Ρόσα  · Ρομάνο Σκάρπα  · Βίκαρ  · Μάρκο Ρότα  · Ουίλλιαμ Βαν Χόρν  · Ντάαν Γίππες  · Σήζαρ Φεριόλι

Also on FANDOM

Random Wiki