FANDOM

Nw.png Το 313

Δείτε και άλλες πληροφορίες στην ΝτόναλντWiki!

Το 313 είναι το πασίγνωστο αυτοκίνητο του Ντόναλντ Ντακ. Συνήθως το φωνάζει σακαράκα, ότι μουλάρωσε και το έχει για παλιοσίδερα, όμως δεν τολμάει να το αποχωριστεί. Ξέρει ότι κατά βάθος, το 313 έχει ψυχή! Είναι ο πιστός του φίλος! Έκανε τη πρώτη του εμφάνιση στο καρτούν Don Donald του 1937.

ΣτριπEdit

Απρίλιος 1941: Σε στριπ του Ταλιαφέρρο ο Ντόναλντ πηγαίνει διακοπές με ένα νέο αυτοκίνητο που έγραφε 313... Σε ένα άλλο στριπ του Ταλιαφέρρο, ο Ντόναλντ κάνει τους άλλους να νομίζουν ότι αυτός έχει ένα ακριβό σπορ αυτοκίνητο, αλλά στην πραγματικότητα είναι μια μεταμφίεση του 313.

Ancest43.jpg

ΚόμικςEdit

Στα ίχνη του μονόκερωEdit

Σε αυτήν την ιστορία του Καρλ Μπαρκς ο Ντόναλντ κερδίζει πολλά χρήματα από τον θείο Σκρουτζ, και αγοράζει ένα καλύτερο αυτοκίνητο από τον Γκαστόνε (το έχασε πιθανώς αργότερα ή το πούλησε λόγω της έλλειψης τύχης και χρημάτων, αφού είναι σχεδόν πάντα θύμα!).

313tbr.jpg

Τρεις εκδοχές του 313!

Το ΔώροEdit

Σε άλλη ιστορία του προσφέρονται τέσσερα διαφορετικά αυτοκίνητα: ένα από τη Γιαγιά Ντακ, ένα από τον Θείο Σκρουτζ, ένα από τη Νταίζυ και ένα από τον Γκαστόνε.

Ένα ανεκτίμητο σαραβαλάκι!Edit

Όπως βλέπουμε στην ιστορία των Πωλ Χάλας και Φρανσίσκο Ροντρίγκεζ Ανεκτίμητο Σαραβαλάκι, το 313 πρόκειται για ένα "σπανιότατο απροσδιορίστου μοντέλου καμπριολέ" του 1934! Ο Ντόναλντ χωρίς να το ξέρει κατέχει ένα όχημα που πολλοί θα ήθελαν να έχουν...

Σαραβαλάκι αγάπη μου!Edit

01-recalled-wreck1.jpg
Στην ιστορία του Ντον Ρόσα ο Ντόναλντ εξηγεί στα ανίψια του πόσο σημαντικό είναι το σαραβαλάκι του και τι σημαίνει για αυτόν και ότι κάθε κομμάτι/εξάρτημα του είναι συλλεκτικό! Ο γείτονας του ο Τζόουνς πουλάει τα εξαρτήματα του 313 αφού ο Ντόναλντ το αποσυναρμολογήσει , για την συντήρηση που κάνει στο όχημα του κάθε χρόνο, έχοντας αφήσει τα κομμάτια του στην αυλή του! Ο Ντόναλντ προσπαθεί με κάθε τρόπο ακόμα δίνοντας τα διπλά λεφτά για να τα αγοράσει ξανά!

Καρτούν Edit

Don DonaldEdit

Ένα παρόμοιο με το 313 αυτοκίνητο είχε εμφανιστεί στην ταινία "Don Donald ", αλλά χωρίς οποιοδήποτε αριθμό (1937). Το είχε πάρει ο Ντόναλντ για να παραλάβει την Ντόννα Ντακ (Donna Duck), όπως λεγόταν τότε η Νταίζυ πριν από την επίσημη εμφάνιση της!

Dondonald 2.jpg

Lucky NumberEdit

Στο καρτούν "Lucky Number" (1951), ο Donald είναι γκαραζιέρης και είναι κύριος ενός μαύρου αυτοκινήτου που οδηγείται από τους Huey, Dewey και Louie (στο ίδιο καρτούν κερδίζει έναν sports car το "ZOOM V-8", αλλά το καταστρέφει σύντομα, σκεπτόμενος ότι είναι ένα αστείο...)

Wet paintEdit

Στο ξεκαρδιστικό "Wet paint" (1946) ο Donald χρωματίζει το κόκκινο αυτοκίνητό του αλλά ένα πουλί τον 'παρενοχλεί'.

Οι καταστροφέςEdit

Δεν είναι λίγες οι φορές που σε κάποια ιστορία Κόμιξ βλέπουμε ότι το αυτοκίνητο του Ντόναλντ καταστρέφεται ολοσχερώς. Για παράδειγμα, στον Καιρό για Διακοπές του Μπαρκς, ο κλέφτης του 313 το πετάει στον γκρεμό για να το ξεφορτωθεί, Στον Μαύρο Ιππότη και στο Ο Μαύρος Ιππότης ξαναχτυπά! του Ντον Ρόσα ο Μαύρος Ιππότης κόβει το αμάξι στη μέση με το σπαθί από παντοδιαλύτη. Σε όλες όμως τις καταστροφικές για το αυτοκίνητο περιπτώσεις, πρέπει να υποθέσουμε ότι ο Ντόναλντ βρήκε κάποιο τρόπο να το επισκευάσει, αφού σε κάποια άλλη ιστορία εμφανίζεται και πάλι!

ΚατασκευήEdit

Το μοντέλο είναι Belchfire Runabout του 1934 αν και παρότι αυτό το αυτοκίνητο έχει ένα όνομα, λέγεται ότι ο Ντόναλντ το κατασκεύασε ο ίδιος. Στην ιστορία Σαραβαλάκι Αγάπη μου ο Ντόναλντ λέει στα ανιψάκια του ότι έβαλε μια μηχανή Κουρβέτ του 1920 σε ένα σάσι Σαβρολέξ του 1922 με ημιαξόνια Ντάκιλακ. Τα ανταλλακτικά του είναι τόσο σπάνια που σήμερα δεν κυκλοφορούν.

To 313 του Φάντομ ΝτακEdit

Στις νυχτερινές του περιπολίες, ο Φάντομ Ντακ έχει μαζί του το 313. Το αυτοκίνητο μετονομάζεται ως Χ. Ο Κύρος Γρανάζης το έχει εξοπλίσει με καταπληκτικά και ισχυρά όπλα που βοηθούν τον Φάντομ στη μάχη του με το έγκλημα!!

GalleryEdit

Tio Patinhas-35.gif Η ΚΟΜΙΞ Wiki έχει μια συλλογή από εικόνες που σχετίζονται με τη σελίδα To 313.

Ξεκινήστε Μία Συζήτηση Συζητήσεις για Το 313

  • 313 Duckburg Wiki

    • Για το άρθρο του 313 μπορούμε  να προσθέσουμε περισσότερες λεπτομέρειες α...

Also on FANDOM

Random Wiki