FANDOM

Nw Το σπίτι του Ντόναλντ

Δείτε και άλλες πληροφορίες στην ΝτόναλντWiki!

O Καρλ Μπαρκς είχε μια πολύ χαλαρή στάση απέναντι στο σπίτι του Ντόναλντ. Σε κάθε ιστορία σχεδίαζε το εξωτερικό, καθώς και το εσωτερικό του σπιτιού με αρκετές διαφορές, παρά το γεγονός ότι η διεύθυνση του παρέμεινε η ίδια. Αλλά ο Μπαρκς χρησιμοποιούσε καλλιτεχνική ελευθερία για να σχεδιάσει το σπίτι και να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του και όχι να αναγνωρίζονται από ιστορία σε ιστορία. Έκανε το ίδιο και με την Λιμνούπολη.

ΙστορίαEdit

ΙστορίαEdit

Σύμφωνα με τον θείο Σκρουτζ, το σπίτι του Ντόναλντ ήταν από τις πρώτες επενδύσεις που έκανε στην Λιμνούπολη. Όταν ο Σκρουτζ το πρότεινε στον Ντόναλντ ήταν σε κακή κατάσταση αλλά ο Ντόναλντ το έκανε καινούργιο μετά από σκληρή δουλειά.

Γεωγραφική θέσηEdit

Η διεύθυνση δεν είναι ποτέ ακριβής διότι διαφέρει στις ιστορίες από τους διάφορους δημιουργούς. Στην Ελλάδα σε κάποιες εκδόσεις έχουμε τη διεύθυνση Οδός Κουακ 13 και Οδός ατυχίας 1313 σε άλλη ιστορία.

ΕσωτερικόEdit

Το σπίτι είναι χτισμένο σε δύο ορόφους. Στο ισόγειο είναι η είσοδος στο κεντρικό δωμάτιο που οδηγεί στον επάνω όροφο. Υπάρχει, επίσης, η κουζίνα, η τραπεζαρία και το σαλόνι. Μπορεί κάποιος να οδηγηθεί στο πρώτο όροφο με μια σκάλα. Στον πρώτο όροφο υπάρχει το υπνοδωμάτιο του Ντόναλντ και το δωμάτιο των Χιούη, Λιούη και Ντιούη, και το μπάνιο. Τέλος, υπάρχει μια σοφίτα ακριβώς κάτω από τη στέγη, όπου ο Ντόναλντ αποθηκεύει όλα τα ογκώδη ή άχρηστα αντικείμενα.

ΚουζίναEdit

Η κουζίνα είναι το δωμάτιο όπου Ντόναλντ και τα παιδιά προετοιμάζουν κάθε γεύμα. Το δωμάτιο είναι αρκετά μεγάλο, με φούρνο, ψυγείο, έπιπλα όπου τα παπιά αποθηκεύουν τα μαχαιροπίρουνα, πιάτα και μερικά τρόφιμα ... Υπάρχει, επίσης ένας νεροχύτης, όπου τα ανιψάκια έχουν συχνά την αγγαρεία να κάνουν τα πιάτα!

ΤραπεζαρίαEdit

Η τραπεζαρία είναι ένα δωμάτιο με άμεση θέα στην κουζίνα και στο σαλόνι. Υπάρχει ένα στρογγυλό τραπέζι, όπου οι Ντακ και κάθε επισκέπτης (όπως ο Σκρουτζ ή η Νταίζυ) έχουν το μεσημεριανό τους δείπνο.

ΣαλόνιEdit

Το σαλόνι είναι ένα μεγάλο δωμάτιο όπου η οικογένεια των Ντακ ξοδεύει τον περισσότερο χρόνο της. Υπάρχει ένα τζάκι, ένας καναπές, τηλεόραση, μια βιβλιοθήκη, ένα μικρό τραπέζι (μπροστά από τον καναπέ) και ένα βάζο όπου υπάρχει ένα χρυσόψαρο. Υπάρχουν επίσης μερικές πολυθρόνες δίπλα στον καναπέ, ένα τηλέφωνο και μερικές φορές ένα ή περισσότερα χαλιά στο πάτωμα. Είναι σε αυτό το δωμάτιο που Ντόναλντ και τα ανίψια του, διαβάζουν, παρακολουθούν τηλεόραση ή απλά να ξεκουράζονται.

ΜπάνιοEdit

Στο μπάνιο, υπάρχει, όπως το όνομα του δωματίου υποδηλώνει, μια μπανιέρα. Συνήθως κάνει αγώνα έτσι ώστε να πλυθούν τα ανιψάκια του. Υπάρχει πιθανώς ακόμα, ένας νεροχύτη και μια τουαλέτα.

Το δωμάτιο του ΝτόναλντEdit

Είναι ο χώρος όπου ο Ντόναλντ κοιμάται. Συνεπώς, υπάρχει κρεβάτι και ένα ή δύο κομοδίνα. Υπάρχει επίσης ένα γραφείο όπου ο Ντόναλντ μπορεί να μελετήσει τους λογαριασμούς του, τη συλλογή γραμματοσήμων κλπ... Σε αυτό το δωμάτιο βρίσκεται και η ντουλάπα με τον ειδικό μηχανισμό που οδηγεί στο μυστικό κρησφύγετο του Φάντομ.

Το δωμάτιο των Χιούη, Λιούη και ΝτιούηEdit

Το υπνοδωμάτιο των ανιψιών όπου κάποιες φορές, κατά τη διάρκεια της ημέρας, παίζουν εκεί. Διαθέτει μια βιβλιοθήκη και ένα κουτί με τα παιχνίδια. Σε κάποιες ιστορίες υπάρχει και ένα γραφείο με έναν υπολογιστή.

Το εξωτερικόEdit

Παρά κάποια βασικά αρχιτεκτονικά στοιχεία που εξακολουθούν να υπάρχουν, το σπίτι του Ντόναλντ δεν έχει μια καλά καθορισμένη δομή και ορισμένα στοιχεία μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τους δημιουργούς.

Ωστόσο, μπορεί κανείς να είναι σίγουρος ότι αυτό είναι ένα τυπικό αμερικάνικο σπίτι, χτισμένο σε δύο ορόφους, με επικλινή στέγη. Ο Ντόναλντ ζει σε ένα σπίτι με κήπο. Αλλά είναι πάρα πολύ δύσκολο να καταλάβουμε τι περιέχει ο κήπος. Αλλάζει από ιστορία σε ιστορία αλλά συνήθως υπάρχει μια αιώρα στην οποία ξαπλώνει το τεμπέλικο παπί. Στο εξωτερικό συμπεριλαμβάνεται και το κρησφύγετο του Φάντομ Ντακ. Μερικές φορές μπορείτε να βρείτε ένα μικρό καταφύγιο για τα εργαλεία και ένα γκαράζ για το 313, το αυτοκίνητο Ντόναλντ, και μερικές φορές ένα σπιτάκι για τον Μπολιβάρ στη μέση του κήπου. Σε κάποιες ιστορίες ο Ντόναλντ δημιουργεί μέχρι και πισίνα στον κήπο του.

ΓκαράζEdit

Το γκαράζ δεν είναι ενσωματωμένο στο σπίτι του Ντόναλντ, αλλά μάλλον σε ένα ξεχωριστό κτίριο. Υπάρχει ένα μικρό εργαστήριο όπου ο Ντόναλντ κάνει τα μαστορέματα του. Εκεί τοποθετεί το 313, τα εργαλεία του κλπ...

Μυστικό ΚρησφύγετοEdit

Ακριβώς κάτω από τον κήπο υπάρχει ένα ειδικό δωμάτιο που αποτελεί το μυστικό καταφύγιο του Φάντομ Ντακ,της μυστικής ταυτότητας του Ντόναλντ. Η είσοδος σε αυτό είναι δυνατή από μια κρυφή πόρτα στον κήπο, ή ασανσέρ που κρύβεται στην ντουλάπα του παπιού. Μέσα στο μυστικό δωμάτιο, υπάρχει διάσπαρτος ο εξοπλισμός του μασκοφόρου εκδικητή.

ΙδιοκτήτηςEdit

Στις περισσότερες ιστορίες δεν άλλος από τον θείος Σκρουτζ, πράγμα που συμβαίνει σχεδόν με όλα τα κτίρια στη Λιμνούπολη. Τα σπίτια της γειτονιάς του Ντόναλντ ήταν μάλιστα μια από τις πρώτες επενδύσεις του νεαρού Σκρουτζ. Από τότε, λόγω των οικονομικών δυσκολιών που εμποδίζουν τον Ντόναλντ να πληρώνει το ενοίκιο σε μηνιαία βάση, ο θείος του έχει επανειλημμένα την ευκαιρία να εκβιάσει τον ανιψιό του, συχνά αναγκάζοντάς τον να εκτελέσει κουραστικές δουλειές ως αποζημίωση.

Ωστόσο, πολλοί δημιουργοί έχουν αναπτύξει ο καθένας τους τις δικές τους εκδόσεις, χωρίς την ανησυχία της συνεχιζόμενης επιδίωξης των οφειλών. Σε μερικές ιστορίες, ο Σκρουτζ προσπαθεί για παράδειγμα, να πάρει στην κατοχή του το σπίτι το οποίο ο Ντόναλντ κατέχει για να αποκομίσει οικονομικά οφέλη. Αυτή η κατάσταση υπάρχει στις ιστορίες του Καρλ Μπαρκς, Το αερικό του βάλτου και Πώληση με το στανιό.

ΓειτονιάEdit

Δίπλα από το σπίτι του Ντόναλντ είναι καθιερωμένο πως βρίσκεται το σπίτι του Κύριου Τζόουνς ή το σπίτι του κύριου Λύσσανδρου, ενώ όλοι οι άλλοι γείτονες είναι κάθε φορά διαφορετικοί, ανάλογα με την περίσταση.

Καρλ Μπαρκς Project

Παπιάνθρωπος:

Καρλ ΜπαρκςΦράσειςΚατάλογος ΙστοριώνΟι απαγορεύσειςΒινιέτεςΜουσείαΓκάρε Μπαρκς

Οικογένεια Ντακ, Οικογένεια Μακ Ντακ, Οικογένεια Κουτ:

Φίλοι του Ντόναλντ και του Σκρουτζ:

Εχθροί:

Άλλοι Χαρακτήρες:

Ιστορίες:

Τοποθεσίες:

Αντικείμενα:

Τόμοι:

Πίνακες:

Στριπ και Σχέδια:

Τα στριπ του ΜπαρκςΤα Μόντελ Σητ του ΜπαρκςΤα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1940)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1950)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1960)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1970)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1980)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1990)