FANDOM

Αυτό το άρθρο αναφέρεται στο θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ Μακ Ντακ.

Ιστορία Edit

Ο Μπαρκς εμπνεύστηκε και σχεδίασε τον Θείο Σκρουτζ μέσα σε ένα Θησαυροφυλάκιο, στην ιστορία του 1950 Ο Μονομανής Παπαγάλος. Το όνομα "Θησαυροφυλάκιο", όμως, δεν αναφέρθηκε για πρώτη φορά, παρά το Νοέμβριο του 1951, στο τελευταίο καρέ της άτιτλης δεκασέλιδης ιστορίας όπου έκαναν και την πρώτη τους εμφάνισή τους οι Μουργόλυκοι. (Ο Τρόμος των Μουργόλυκων) Έως τότε, ο θείος Σκρουτζ έψαχνε μέρος για να συγκεντρώσει τη συνεχώς αυξανόμενη περιουσία του, χωρίς, όμως, αποτέλεσμα. Στα Μαθήματα Οικονομίας, μάλιστα, μια ιστορία η οποία είχε δημοσιευθεί λίγους μήνες νωρίτερα, τον Μάρτιο του 1951, είχε αποπειραθεί να κρύψει τα χρήματά του σε μια αποθήκη!

Ωστόσο, από τη στιγμή που το Θησαυροφυλάκιο έκανε την πρώτη του εμφάνιση, τον Νοέμβριο του '51, δημιουργήθηκε η ανάγκη να στεγάσει τρία κυβικά στρέμματα χρήμα και να γίνει, έκτοτε, η μόνιμη κατοικία του μεγιστάνα από τη Λιμνούπολη. Ήταν, λοιπόν, αναπόφευκτο για τον μεγάλο δημιουργό, το να οδηγηθεί, έναν μόλις μήνα αργότερα, τον Δεκέμβριο του 1951, στον σχεδιασμό ενός "νέου" Θησαυροφυλακίου για τον Σκρουτζ Μακ Ντακ. Η ιστορία Το Νέο Θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ Μακ Ντακ αποτελεί την πρώτη, ουσιαστική και με κάθε λεπτομέρεια παρουσίαση της μορφής που διατηρεί το Θησαυροφυλάκιο μέχρι σήμερα. Στην διπλανή εικόνα βλέπουμε διάφορες μορφές του Θησαυροφυλακίου κατά την δεκαετία του 1950 μέχρι τότε που πήρε την τελική του μορφή!

ΜορφήEdit

Αντικλεπτικά ΣυστήματαEdit

1460306 181201952081806 365381603 n
Το Θησαυροφυλάκιο του Θείου Σκρουτζ έχει ένα σωρό συστήματα ασφαλείας, κυρίως για τους κλέφτες. Στο γραφείο του Σκρουτζ υπάρχει ένα σύστημα/καταπακτή για να διώχνει τους "ενοχλητικούς" αλλά και η πόρτα για το γραφείο του έχει 37 αμπάρες. Επίσης, ο Σκρουτζ έχει βάλει νάρκες γύρω από το λόφο Αμαξοφονιά μετατρέποντας τον σε σωστό ναρκοπέδιο! Εννοείται, πως όλο το κτίριο είναι περιτριγυρισμένο με κάμερες αλλά και έχει  συναγερμούς σε ορισμένα δωμάτια και αντικείμενα. Οι Μουργόλυκοι που έχουν απειλήσει τον Σκρουτζ και τα χρήματα του άπειρες φορές, πάντα προσπαθούν να βρουν τρόπους ώστε να απενεργοποιήσουν τα συστήματα ασφαλείας. Κάποιες φορές τα καταφέρνουν αλλά στο τέλος πάντα ο Σκρουτζ τους διώχνει με ένα ρομποτικό παπούτσι, πετάγοντας τους έξω κλοτσηδόν από το κτίριο. Το κτίριο έχει κατασκευαστεί από μπετόν που είναι σούπερ ενισχυμένο.

ΔομήEdit

Images 98

Έχει ύψος 37,4 μέτρα, μήκος 36,5 μέτρα και βάθος άλλα τόσα. Στην πρόσοψη υπάρχει το ανάγλυφο σήμα του δολλαρίου, που συμβολίζει την τεράστια οικονομική δύναμη του Σκρουτζ. Στην μπροστινή πλευρά το κτήριο χωρίζεται σε 11 ορόφους.

ΌροφοιEdit

Αυτοί περιλαμβάνουν αποθήκες πολύτιμων μετάλλων και λίθων, βιβλιοθήκες με συμβόλαια και μετοχές, τηλεφωνικά κέντρα, γραφεία για τους λογιστές του Σκρουτζ… Το ισόγειο είναι γεμάτο με παγίδες για την απώθηση των εισβολέων, όπως αρκουδοπαγίδες, κανόνια, θειικό οξύ, δόκανα, πινέζες, ηλεκτροφόρο δάπεδο, καταπακτές που οδηγούν σε δεξαμενές κουναβελαίου, και μια έκταση με αράχνες και ερπετά ελευθέρας βοσκής!

Στον 10ο όροφο στεγάζεται το γραφείο του Σκρουτζ, όπως επίσης και τα ιδιαίτερα της γραμματέως του, η βιβλιοθήκη του, το οπλοστάσιο και το εργαστήριο μεταλλειολογικών αναλύσεων. Στον 11ο όροφο βρίσκεται η μόνιμη κατοικία του Σκρουτζ, μαζί με την αίθουσα τροπαίων, την αίθουσα στην οποία ο Σκρουτζ φυλάει διάφορα κειμήλια και θησαυρούς, μαζί με την προθήκη της Τυχερής του Δεκάρας. Το πίσω μέρος του κτηρίου καταλαμβάνει η γιγάντια αίθουσα αποθήκευσης ρευστού, με μια δεξαμενή χωρητικότητας τριών κυβικών στρεμμάτων χρήμα. Εκεί έχεις πρόσβαση από τον 10ο όροφο και από μια μυστική είσοδο στο υπνοδωμάτιο του Σκρουτζ.

ΤοποθεσίαEdit

Το θησαυροφυλάκιο βρίσκεται στην κορυφή του λόφου Αμαξοφονιά, εκεί όπου παλιά ήταν το Οχυρό της Λιμνούπολης. Έξω από το κτήριο, ο λόφος είναι γεμάτος νάρκες, ενώ ο Σκρουτζ έχει τοποθετήσει ταμπέλες με μηνύματα όπως «ΔΙΝΕ ΤΟΥ!», «ΣΤΡΙΒΕ!»,«ΦΥΓΕ ΟΠΩΣ ΗΡΘΕΣ!»,«ΠΕΡΝΑ, ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΖΩΗΣ…ΑΝ ΟΧΙ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΑΚ ΝΤΑΚ! ΣΕ ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ». Το θησαυροφυλάκιο μοιάζει από μακριά με απόρθητο κάστρο.

Ο πλούτος του θησαυροφυλακίουEdit

Illustration MoneyBin
Το θησαυροφυλάκιο έχει 3 κυβικά στρέμματα χρήμα! Τα κέρματα βέβαια είναι πάρα πολύ σπάνια και τα περισσότερα ή σχεδόν όλα προέρχονται από τις περιπέτειες του! Βέβαια ο Σκρουτζ έχει πει ότι η βάση του είναι γεμάτη με ρουμπίνια αλλά και διαμάντια ή διαμαντόσκονη όπως έχουμε δει στις ιστορίες του Ρόσα! Στην αίθουσα των Τροπαίων ο Σκρουτζ φυλάει πολύτιμα αντικείμενα από τις περιπέτειες του αλλά και σε κάποιο δωμάτιο φυλάει μεγάλα αποθέματα ράβδων χρυσού! Κάθε νόμισμα έχει και την ιστορία του σύμφωνα με τον Σκρουτζ! 

Επιπλέον...Edit

Ιδιαίτερες ΙστορίεςEdit

Gallery Edit

Λιμνούπολη
Τοποθεσίες

Το άγαλμα του Κουτ · Καθεδρικός Ναός της Νότρ Ντακ · Ο ζωολογικός Κήπος του Σκρουτζ Μακ Ντακ · Το Φρούριο της Λιμνούπολης · Το θησαυροφυλάκιο του Σκρούτζ Μακ Ντακ · Εστιατόριο το παλιό βαγόνι · Μούχλας & Παλιατζούρας- Συλλεκτικά Αντικείμενα · Στρατιωτικές Εγκαταστάσεις

Σημαντικοί χαρακτήρες

Η Οικογένεια των Ντακ · Κορνήλιος Κουτ · Ο Δήμαρχος της Λιμνούπολης · Σκρουτζ Μακ Ντακ · Ντόναλντ Ντακ · Τζων Ρόμπαξ · Γεδεών Μακ Ντακ · Χιούη, Λιούη και Ντιούη Ντακ · Νταίζυ Ντακ · Γκαστόνε Γκάντερ · Κύρος Γρανάζης · Κύριος Τζόουνς

Οργανώσεις, Λέσχες, Σύλλογοι και Εταιρείες

Οι Μικροί Εξερευνητές · Λέσχη των εκατομμυριούχων · Παπιονέα · Λιμνουπολιακός

Also on FANDOM

Random Wiki