FANDOM

Η κατασκευή του πρώτου γνωστού κτιρίου στην περιοχή στην κορυφή του λόφου Μουλαροφονιά, του Οχυρού της Λιμνούπολης, φαίνεται πως άρχισε αμέσως μετά την άφιξη του Φράνσις Ντρέηκ και του πληρώματός του.

Ο Κορνήλιος Κουτ και το ΟχυρόEdit

Πως όμως μπλέχτηκε ο Κορνήλιος Κουτ με το Οχυρό; Ο Κορνήλιος μόλις είχε φτάσει στο Οχυρό το 1818 για δουλειές (εμπόριο), όταν ο Ισπανικός στρατός επιτίθονταν στον Βρετανικό στρατό για την διεκδίκηση της περιοχής, 239 χρόνια από την εποχή που ο Φράνσις Ντρέηκ έφυγε. Ο βασιλιάς Φερδινάνδος είχε κατακτήσει όλη την περιοχή και είχε απομείνει μόνο ο λόφος Μουλαροφονιάς. Πριν εγκαταλείψουν το Οχυρό, οι Βρετανοί έπρεπε να το παραδώσουν στους Ισπανούς. Επειδή απέτυχαν να το παραδώσουν, άφησαν την διοίκηση του Οχυρού στον Κορνήλιο και ύστερα έφυγαν από ένα μυστικό πέρασμα! Οι Ισπανοί εισέβαλλαν στο Οχυρό αλλά το μόνο που βρήκαν ήταν ο Κορνήλιος, ο οποίος με ένα έξυπνο τέχνασμα, τους έδιωξε: τους πρόσφερε, σαν γεύμα για την παράδοση του Οχυρού, καλαμπόκι, το οποίο μόλις οι Ισπανοί το έβρασαν, άρχισε να γίνεται ποπ-κορν και να πετιέται σαν "δαίμονας", κάτι το οποίο τους κατατρόμαξε ("ilos Demonios! ilas Fantasmas!")! Τελικά, δεν επέστρεψαν ποτέ.

Το Οχυρό είχε παραμείνει στα χέρια του Κορνήλιου. Το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να καρφώσει την μπρούτζινη πλάκα που άφησαν οι Βρετανοί, σε ένα δέντρο, έξω απο το Οχυρό. Το αρχικό όνομα του Οχυρού ήταν "Διοικητική Περιφέρεια Ντρέηκ" (Drake Borough) αλλά ο Κορνήλιος το αμερικανοποίησε σε "Οχυρό της Λιμνούπολης", βαφτίζοντας έτσι την περιοχή.

Fenton.jpg
Λίγα είναι γνωστά για τα 239 χρόνια που χωρίζουν τον Φράνσις Ντρέηκ από τον ερχομό του Κορνήλιου Κουτ. Λίγο πριν φύγει από την περιοχή, ο Φράνσις Ντρέηκ έχτισε μια βιβλιοθήκη σε ένα μυστικό δωμάτιο κάτω από το Οχυρό της Λιμνούπολης και διέταξε τους άντρες του να φτιάξουν ένα αντίγραφο των κειμένων της βιβλιοθήκης αυτής, ώστε να το παραδώσει στην βασίλισσα. Ωστόσο, ο Σερ Φράνσις Ντρέηκ αρρώστησε και πέθανε το 1596 σε ένα ταξίδι του και έτσι δεν επέστρεψε ποτέ.

Ο Κορνήλιος βρήκε την κρυμμένη βιβλιοθήκη, της οποίας όμως όλα τα βιβλία είχαν φαγωθεί απο τα ποντίκια. Μόνο ένα είχε απομείνει: ένα μικρό βιβλίο ερμητικά κλεισμένο μέσα σε ένα κουτί. Ο Φέντον είχε γράψει στο κουτί που βρισκόταν το βιβλίο των Μικρών Εξερευνητών ότι ήταν ο τελευταίος επιζών της φρουράς του Οχυρού. Κλείστηκε στην στοά κάτω από το Οχυρό για να προστατεύσει προφανώς την βιβλιοθήκη, κατά την διάρκεια της επίθεσης των Ινδιάνων.

Λιμνούπολη
Τοποθεσίες

Το άγαλμα του Κουτ · Καθεδρικός Ναός της Νότρ Ντακ · Ο ζωολογικός Κήπος του Σκρουτζ Μακ Ντακ · Το Φρούριο της Λιμνούπολης · Το θησαυροφυλάκιο του Σκρούτζ Μακ Ντακ · Εστιατόριο το παλιό βαγόνι · Μούχλας & Παλιατζούρας- Συλλεκτικά Αντικείμενα · Στρατιωτικές Εγκαταστάσεις

Σημαντικοί χαρακτήρες

Η Οικογένεια των Ντακ · Κορνήλιος Κουτ · Ο Δήμαρχος της Λιμνούπολης · Σκρουτζ Μακ Ντακ · Ντόναλντ Ντακ · Τζων Ρόμπαξ · Γεδεών Μακ Ντακ · Χιούη, Λιούη και Ντιούη Ντακ · Νταίζυ Ντακ · Γκαστόνε Γκάντερ · Κύρος Γρανάζης · Κύριος Τζόουνς

Οργανώσεις, Λέσχες, Σύλλογοι και Εταιρείες

Οι Μικροί Εξερευνητές · Λέσχη των εκατομμυριούχων · Παπιονέα · Λιμνουπολιακός

Also on FANDOM

Random Wiki