FANDOM

Το στέμμα του Τζένγκις Χαν είναι ένα μυθικό τεχνούργημα με μεγάλη αξία, που έχει εμφανιστεί σε ορισμένες ιστορίες Ντίσνεϋ.

Ιστορία Edit

Το στέμμα κατασκευάστηκε απ' τον Τζένγκις Χαν ως σύμβολο ισχύος, κατά τον 14ο αιώνα, εποχή που βρισκόταν στο απόγειο της δύναμης του. Είναι στολισμένο με χίλια πολύτιμα πετράδια, ένα για κάθε πόλη που κατέκτησε ο μεγάλος ηγέτη της Μογγολικής Αυτοκρατορίας.

Σύμφωνα με το βιβλίο των Μικρών Εξερευνητών, ο Μάρκο Πόλο είδε το στέμμα κατά τη διάρκεια της αναζήτησής του για τη χώρα του Ιωάννη του Πρεσβύτερου στην Κίνα. Ο Μάρκο Πόλο ισχυρίστηκε ότι ανακάλυψε τη χώρα του και το είπε στον Κουμπλάι Χαν, όταν έφτασε στην Κατάυ. Ο Κουμπλάι εισέβαλε στο Θιβέτ και κατέλαβε το βασίλειο, το οποίο δεν είναι άλλο από την κοιλάδα της Τράλλα Λα, από την ιστορία του Καρλ Μπαρκς, Περιπέτεια στην Τράλλα Λα.

Μετακίνησε το θησαυρό της αυτοκρατορίας των Μογγόλων στην Τράλλα Λα για να τον προστατεύσει, συμπεριλαμβάνοντας το στέμμα, καθώς το μέρος αυτό ήταν ιδιαίτερα απρόσιτο.

Στέμμα1

Το στέμμα όπως το απεικόνισε ο Ντόν Ρόσα.

Όταν, το 14ο αιώνα, ο Χαν δεν επέστρεψε ποτέ στην Τράλλα Λα, οι κάτοικοί της προσπάθησαν να εξαφανίσουν όλα τα ίχνη του και πέταξαν το θησαυρό του στην ιερή τους λίμνη. Το στέμμα ήταν κλεισμένο σε ένα κουτί από ξύλο τικ, το οποίο επέπλευσε και παγιδεύτηκε στον παγετώνα. Το στέμμα κατέληξε σε μια παγωμένη σπηλιά στη βάση του όρους Κάρακαλ, όπου το βρήκε ένας γιδοβοσκός.

Όταν οι Σέρπα (κάτοικοι των Ιμαλαΐων), που δούλευαν στη φάρμα εκτροφής γιακ του Σκρουτζ, άκουσαν για την ανακάλυψη του γιδοβοσκού, ο Σκρουτζ τους έδωσε τη φάρμα για να αποκτήσει το στέμμα. Παρ' όλα αυτά, το στέμμα χάθηκε, όταν το πήρε ο Γέτι, ο Χιονάνθρωπος των Ιμαλαίων, και έτσι Σκρουτζ ξεκίνησε μια αποστολή, προκειμένου να το αποκτήσει ξανά.

Αφότου η αποστολή πέτυχε, ο Σκρουτζ Μακ Ντακ κράτησε το στέμμα στην Αίθουσα Τροπαίων του θησαυροφυλακίου του, περήφανος για το απόκτημα του.

Κατά τη διάρκεια της δεύτερης επίσκεψης του Σκρουτζ στην Τράλλα Λα, ο ίδιος και τα ανίψια του, προκαλούν μια πλημμύρα, με αποτέλεσμα να χάσουν το στέμμα, προκειμένου να σωθούν. Το στέμμα χάθηκε κάτω από το νερό, αφού οι ντόπιοι φρόντισαν να το ξεφορτωθούν, μιας και τους θύμιζε έντονα την εποχή που κατακτήθηκαν από τους Μογγόλους.

Ο Σκρουτζ απεγνωσμένος για την απώλεια του στέμματος στρέφεται στην αναζήτηση ενός άλλου κειμηλίου, του Στέμματος των Σταυροφόρων.

ΕμφανίσειςEdit

Το Χαμένο Στέμμα του Τζένγκις Χαν (Καρλ Μπαρκς)Edit

Στην ιστορία αυτή οι υπάλληλοι του θείου Σκρουτζ βρίσκουν το στέμμα, αλλά καθώς το μεταφέρουν μέσω των Ιμαλαΐων, το τρομερό Γιέτι τους το κλέβει. Έτσι, ο μεγιστάνας παίρνει τα ανίψια του και πανε στην σκεπή του κόσμου, για να ανακτήσουν το πολύτιμο κειμήλιο.

Ο Σκρουτζ καταφέρνει να βρει το καταφύγιο του Χιονανθρώπου, αλλά το μυστηριώδες πλάσμα τους παγιδεύει και τους κλειδώνει σε ένα κλουβί. Τα παπιά καταφέρνουν να δραπετεύσουν, όμως το Γιέτι τους εντοπίζει και για να διαφύγουν με το στέμμα του δίνουν ένα φτηνιάρικο και θορυβώδες ρολόι. Το Γιέτι μαγεύεται από τον ήχο του ρολογιού και ελευθερώνει τον μεγιστάνα και τα ανίψια του, με αποτέλεσμα να γυρίσουν με το στέμμα στην Λιμνούπολη.

Επιστροφή στην Ζαναντού (Ντον Ρόσα)Edit

Στην ιστορία του Ντον Ρόσα, ο Σκρουτζ θα επιχειρήσει να βρει και τον υπόλοιπο θησαυρό της Κατάϋ, που ήταν μαζί με το στέμμα. Έτσι θα ξαναταξιδέψει στην σπηλιά του όρους Καρακάλ και μέσα από μια στοά θα βρεθεί χωρίς να το περιμένει στην μυθική κοιλάδα Τράλλα Λα, έχοντας πάρει μαζί του το στεμμα του Τζένγκις Χαν.

Για να καταφέρει όμως να μπει στην κοιλάδα αναγκάζεται να φράξει τον ποταμό Αλφ, ο οποίος παροχετεύει τα νερά της περιοχής. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η Τράλλα Λα να πλημμυρίσει και για να την σώσουν ανοίγουν και πάλι την δίοδο του Αλφ αλλά καθώς τα νερά φεύγουν από την κοιλάδα παρασύρονται και τα παπιά.

Οι Λιμνουπολίτες σώζονται αλλά χάνουν το στέμμα, προς μεγάλη απογοήτευση του θείου Σκρουτζ. Λίγες μέρες αργότερα, στην Τράλλα Λα, ένας από τους κατοίκους θα βρει το στέμμα στο χωράφι του. Ο Μεγάλος Λάντι Ντα, ο ηγέτης της κοιλάδας, θα το πετάξει με μίσος στο νερό, όπου θα καταλήξει μαζί με τον υπόλοιπο θησαυρό.

Το Στέμμα των Σταυροφόρων (Ντον Ρόσα)Edit

Ο θείος Σκρουτζ θα ξαναθυμηθεί το στέμμα στην ιστορία Το Στέμμα των Σταυροφόρων του Ντον Ρόσα, σε μια κρίση νοσταλγίας για τους θησαυρούς που έχασε μέσα από τα χέρια του. Σε αυτήν την ιστορία ο Σκρουτζ για να αναπληρώσει το κενό του Στέμματος, θα προσπαθήσει να βρει άλλο ένα εξίσου πολύτιμο στέμμα, το Στέμμα των Σταυροφόρων. 

Καρλ Μπαρκς Project
Barksg
Σελίδες του Project

Παπιάνθρωπος:

Scr

Καρλ Μπαρκς  · Καρλ Μπαρκς Φράσεις  · Ode to ducks - Το ποίημα του Μπαρκς  · ΚΟΜΙΞ και Μπαρκς  · Οι γνώμες των μελών για τον Καρλ Μπαρκς  · Μπαρκς - Οι απαγορεύσεις  · Μπαρκς - Βινιέτες  · Μπαρκς - Μουσεία  · Γκάρε Μπαρκς

Μελέτες:

Hdl

Γάτες  · Γέτι  · Δράκοι  · Θαλάσσια Φίδια  · Σκυλιά  · Φαντάσματα  · Χήνες  · Θρυλικοί Άνθρωποι  · Κοτόπουλα  · Μυθικοί Κόσμοι  · Βόμβες και Πύραυλοι

Χαρακτήρες:

Fli
Mag
Gla

Σκρουτζ Μακ Ντακ  · Γκαστόνε Γκάντερ  · Νταίζυ Ντακ  · Κύρος Γρανάζης  · Ράτσετ Γρανάζης  · Μουργόλυκοι  · Μόργκαν Μουργόλυκος  · Χρυσοκούκης  · Μάτζικα Ντε Σπελ  · Χρυσή Γκόλντυ  · Κύριος Τζόουνς  · Οι Μικροί Εξερευνητές  · Τζων Ρόμπαξ  · Κορνήλιος Κουτ  · Γλίτσας Λέρας  · Έηπριλ, Μαίυ και Τζουν Ντακ  · Γλόμπος  · Μπλου Τυρκουάζ  · Φίσκερβιλ  · Οι Αδελφοί Ντάλτον  · Δεσποινής Ευταξία  · Βολκάνα Μακ Ντακ  · Mατίλντα Μακ Ντάκ  · Mπαρούτης Ντάκ  · Άνγκους "Μπουνάτσας" Μακ Ντακ  · Ιάκωβος Μακ Ντακ  · Κάπταιν Φουρτούνας Μακ Ντακ  · Σχίζας Ντακ  · Δάφνη Ντακ  · Μπούφαλο Μπιλ  · Ποντικομούρης  · Λούκυ Κούτ  · ??? Ντακ  · Φούλα Ζούλα  · Mπόμπυ Το Ζόμπι  · Ο Δήμαρχος της Λιμνούπολης  · Σκότυ  · Μπλακτζακ  · Ξεφτέρης  · Σπίθας  · Πόνθε ντε Λεόν  · Ο μονόκερος  · Ο Τζο από την Σιγκαπούρη  · Μοσχάρης Μακρυχόρταρος  · Μαχαραγιάς του Γιαχαραντάν  · Δονάλδο Ελ Κουάκο  · Σκότλαντ Μακ Γιαρντ  · Τζώρτζια Μπομπότα  · Γκαστόν Τριχογένης  · Αργύρης Χήνος  · Πριγκίπισσα Βουτατηνστηνσκάφη  · Γιέτι  · Χθόνιοι και Υπόγειοι  · Κυρία Τζόουνς

Ιστορίες:

Bea
Gyr

Τοποθεσίες:

Don
Gra

Αντικείμενα:

Woo
Dai

Τόμοι:

Η Μεγάλη Βιβλιοθήκη Disney  · ΚΟΜΙΞ CARL BARKS 10X10  · Οι επίγονοι του Καρλ Μπαρκς

Πίνακες:

Στριπ και Σχέδια:

Τα στριπ του Μπαρκς  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1940)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1950)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1960)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1970)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1980)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1990)  · Τα Μόντελ Σητ του Μπαρκς

Σημαντικοί επίγονοι

Ντον Ρόσα  · Ρομάνο Σκάρπα  · Βίκαρ  · Μάρκο Ρότα  · Ουίλλιαμ Βαν Χόρν  · Ντάαν Γίππες  · Σήζαρ Φεριόλι

Also on FANDOM

Random Wiki