FANDOM

Fig-36.jpg

Nw.png Ουίλλιαμ Βαν Χoρν

Δείτε και άλλες πληροφορίες στην ΝτόναλντWiki!

Ο Ουίλλιαμ Βαν Χορν γεννήθηκε στις 15 Φεβρουαρίου του 1939. Τα πρώτα σχεδιαστικά του βήματα τα έκανε σε πολύ μικρή ηλικία, ζωγραφίζοντας στους τοίχους του δωματίου του, ήρωες των κόμιξ της δεκαετίας του ’40, όπως ο Μίκυ και ο Ντίκ Τρέησυ.

Τα πρώτα βήματαEdit

Το 1961, ο Βαν Χόρν αποφοίτησε από το California College of Arts and Crafts και αμέσως βρήκε την πρώτη του δουλειά, στο τμήμα χρωματισμού της Imagination Inc., ενός μικρού στούντιο κινουμένων σχεδίων στο Σαν Φραντσίσκο. Από την θέση αυτή, απέκτησε πλούσια και πολύτιμη εμπειρία στους τομείς της παραγωγής κινουμένων σχεδίων, από τον σχεδιασμό του φόντο μέχρι το σενάριο και την παραγωγή. Το 1972, αισθανόμενος την ανάγκη για αλλαγή, άρχισε να γράφει και να εικονογραφεί παιδικά βιβλία, το πρώτο από τα οποία ήταν το Harry Hoyle’s Giant Jumping Bean.

Nervous RexEdit

Στις αρχές του 1980, η φαντασία του Βαν Χόρν, γέννησε το συμπαθέστατο δεινοσαυράκι Nervous Rex, οι περιπέτειες του οποίου περίμεναν μέχρι τον Μάρτιο του 1985 για να εκδοθούν, τελικά, από την Μπλάκθορν σε 20 τεύχη.

Οι ιστορίες με τους ΝτακEdit

Εντωμεταξύ, η εκδοτική Γκλάντστοουν, είχε αγοράσει τα δικαιώματα για την έκδοση ιστοριών με ήρωες του Ντίσνεϋ, και ο Βαν Χόρν, αναζητώντας εργασία, έστειλε και αυτός κάποια δοκιμαστικά σχέδια. Τελικά, την άνοιξη του 1988, δημοσιεύτηκαν οι δύο πρώτες του ιστορίες, A Sound Deal (Μίκυ και Ντόναλντ # 2) και A Pricky Relation (Uncle Scrooge # 226). To 1990 συνεργάστηκε με την Disney Comics ενώ ,λίγο αργότερα, άρχισε και η συνεργασία του με την Έγκμοντ, τον μεγαλύτερο, σήμερα, εκδοτικό οίκο που δημοσιεύει κόμιξ με τους ήρωες του Ντίσνεϋ, στον οποίον εργαζόταν και ο Ντον Ρόσα.

Οι πρώτες δουλειές του Βάν Χόρν ήταν ολιγοσέλιδες ιστορίες, που συνόδευαν τις πολυσέλιδες ιστορίες του Ντόν Ρόσα. Σιγά σιγά θα γράψει και αυτός μεγάλες ιστορίες με περιπέτειες των Ντάκ, σε σενάρια του Τζών Λάστιγκ. Θα γράψει, επίσης, ιστορίες για τις Παπιοπεριπέτειες. Η ειδικότητά του όμως, φαίνεται να είναι οι δεκασέλιδες ιστορίες με τον Ντόναλντ Ντάκ. Χαρακτηριστικό στοιχείο του σχεδιαστικού στυλ του Βαν Χόρν είναι η απόδοση των εκφράσεων των ηρώων, καθώς είναι ο σχεδιαστής που έχει προσθέσει στα μόνταλ των Ντάκ τις περισσότερες εκφράσεις των παπίσιων προσώπων, από τότε που ο Μπάρκς αποσύρθηκε, το 1966. Κορυφαία στιγμή της καριέρας του και αναγνώρισης της δουλειάς του, ήταν η συνάντηση με τον Κάρλ Μπάρκς, το 1993.

Η Ιστορία ΕπαναλαμβάνεταιEdit

Ο Παπιάνθρωπος, εικοσιεπτά χρόνια μετά την απόσυρσή του, αποφάσισε να γράψει ένα ακόμα σενάριο, και την εικονογράφηση αυτού εμπιστεύθηκε στον Βαν Χορν. Η ιστορία κυκλοφόρησε το 1994 με τον τίτλο Η Ιστορία Επαναλαμβάνεται με μεγάλη επιτυχία και από τότε ο Βαν Χορν καταξιώνεται ως ένας από τους χαρισματικούς επιγόνους του μεγάλου Δασκάλου.

ΣήμεραEdit

Η δημιουργική πορεία του Βάν Χόρν συνεχίζεται μέχρι σήμερα, με πολύ μεγάλη επιτυχία. Συνολικά έχουν δημοσιευθεί περισσότερες από 800 σελίδες με την υπογραφή του, ενώ δεν είναι λίγες και ιστορίες που περιμένουν καρτερικά στο συρτάρι του, μέχρι να έρθει και η δική τους σειρά να ζωντανέψουν.

GalleryEdit

Δείτε επίσηςEdit

Δημιουργοί
Το Σύμπαν του Μίκυ Μάους
Η.Π.Α.

Φλόυντ Γκότφρεντσον  · Ουώλτ Ντίσνεϋ  · Αλ Ταλιαφέρρο  · Ουώλτ Κέλλυ  · Τόνυ Στρομπλ  · Πωλ Μάρρυ  · Τζακ Μπράντμπερυ  · Νόελ Βαν Χορν

Ιταλία

Ρομάνο Σκάρπα  · Τζιοβάν Μπατίστα Κάρπι  · Τζόρτζιο Καβατσάνο  · Μάρκο Ρότα  · Κάστυ  · Πάολο Μοττούρα  · Φραντσέσκο Αρτιμπάνι  · Γκουίντο Μαρτίνα  · Λορέντζο Παστροβίκιο

Ολλανδία

Ντάαν Γίππες

Ισπανία

Σήζαρ Φεριόλι Πελάεζ  · Εστεμπάν

Φινλανδία

Κάρι Κορχόνεν

Βραζιλία

Κάρλος Μότα

Σουηδία

Περ Έρικ Χέντμαν

Το Σύμπαν του Ντόναλντ Ντακ
Η.Π.Α.

Καρλ Μπαρκς  · Αλ Ταλιαφέρρο  · Ουώλτ Κέλλυ  · Τόνυ Στρομπλ  · Ντον Ρόσα  · Ουίλλιαμ Βαν Χόρν  · Πωλ Μάρρυ  · Τζακ Μπράντμπερυ  · Τζέφρυ Μπλουμ  · Γκαρέ Μπαρκς

Ιταλία

Ρομάνο Σκάρπα  · Τζιοβάν Μπατίστα Κάρπι  · Λουτσιάνο Μποττάρο  · Τζόρτζιο Καβατσάνο  · Μάρκο Ρότα  · Πάολο Μοττούρα  · Φραντσέσκο Αρτιμπάνι  · Γκουίντο Μαρτίνα  · Μάρκο Τζερβάζιο  · Λορέντζο Παστροβίκιο

Ολλανδία

Ντάαν Γίππες  · Μπεν Βερχάγκεν  · Μάου Χέυμανς  · Μπας Χέυμανς

Δανία

Φρέντυ Μίλτον

Ισπανία

Σήζαρ Φεριόλι Πελάεζ  · Εστεμπάν

Φινλανδία

Κάρι Κορχόνεν

Χιλή

Βίκαρ

Αργεντινή

Ντάνιελ Μπράνκα · Βάντα Γκαττίνο

Βραζιλία

Κάρλος Μότα

Σουηδία

Περ Έρικ Χέντμαν

Also on FANDOM

Random Wiki