FANDOM

Nw.png Η Οικογένεια των Ντακ

Δείτε και άλλες πληροφορίες στην ΝτόναλντWiki!

Η οικογένεια των Ντακ είναι η οικογένεια του Ντόναλντ Ντακ και όλων των συγγενών του. Τα μέλη της παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στις ιστορίες με την Λιμνούπολη.

ΜέληEdit

Τα βασικά μέλη της οικογένειας είναι ο Ντόναλντ Ντακ, η Νταίζυ Ντακ (ως αρραβωνιαστικιά του Ντόναλντ), ο Σκρουτζ Μακ Ντακ και ο Χιούη, ο Λιούη και ο Ντιούη Ντακ. Ο Γκαστόνε και η Ελβίρα (γιαγιά Ντακ) δεν είναι Ντακ σύμφωνα με τον Ντον Ρόσα πάντα καθώς ο Μάρκο Ρότα θεωρεί την Γιαγιά Ντακ ως αδερφή του θείου Σκρουτζ. Ο Γκαστόνε είναι Γκάντερ και η Ελβίρα Κούτ. Επίσης, μέλος των Ντακ θεωρείται και ο Κύρος Γρανάζης, ενώ δεν έχει καμία συγγένεια με αυτούς.

Η οικογένεια των Ντακ του Ρομάνο Σκάρπα Edit

Η οικογένεια των Ντακ του Ρομάνο Σκάρπα περιέχει και τον Γεδεών Μακ Ντακ, αδερφό του Σκρουτζ και την Τζένη που είναι ερωτευμένη με τον Σκρουτζ.

Η Μελλοντική Οικογένεια των ΝτακEdit

Kx296b.jpg

Διά χειρός Μαξιμίνο Τορταχάδα Αγκιλάρ.

Στην ιστορία Τι απέγινε ο Σκρουτζ Μακ Ντακ; που δημοσιεύτηκε στο ΚΟΜΙΞ 296 βλέπουμε τι θα συμβεί στο μέλλον με την οικογένεια των Ντακ, η οποία είναι παρόμοια με την σημερινή οικογένεια των Ντακ. Χάρη την προσφορά της οικογένειας Ντακ και των απογόνων τους τώρα πια η Γη σφύζει από καθαρή ενέργεια, που δεν μολύνει το περιβάλλον. Ακριβώς από δίπλα παρουσιάζουμε μια εικόνα με τα μελλοντικά μέλη της οικογένειας να ποζάρουν για μια φωτογραφία, πιθανώς, για το εξώφυλλο του επίσημου περιοδικού του Ομίλου Μακ Ντακ.

Γενεαλογικά Δέντρα των ΝτακEdit

Τα γενεαλογικά δέντρα των Ντακ που έχουν φιλοτεχνήσει διάφοροι σχεδιαστές, ρίχνουν πολύ φως στον σκελετό της οικογένειας των Ντακ, μα επίσης τροφοδοτεί έντονες συζητήσεις γύρω από την γενεαλογία των παπιών. Οι απόψεις κάθε καλλιτέχνη ποικίλει και δεν υπάρχει έτσι μια σταθερή άποψη για τον σχηματισμό της οικογένειας των Ντακ. Στην Ελλάδα, συντριπτικά επικρατέστερη είναι η άποψη του Ντον Ρόσα.

Ντον ΡόσαEdit

Το πιο γνωστό γενεαλογικό δέντρο των Ντακ έχει φιλοτεχνήσει ο σημαντικότερος από πολλούς επίγονος του Μπαρκς, ο Ντον Ρόσα. Ιδού μερικά από τα λόγια του σε συνέντευξη στο ΚΟΜΙΞ 100:

Treevs0.png
[...]Όλοι εμείς οι οπαδοί του Μπαρκς περνούσαμε από χέρι σε χέρι το γενεαλογικό δένδρο του για δεκαετίες και αυτός είναι ο λόγος που το χρησιμοποίησα ως σκελετό για τη δημιουργία και του δικού μου δένδρου.

Το γενεαλογικό δένδρο του Μπαρκς υπήρξε η γνήσια και μοναδική πηγή για ορισμένους χαρακτήρες όπως: των Ματίλντα και Βολκάνα Μακ Ντακ, που είναι αδελφές του Σκρουτζ, του Μπαρούτη Ντακ, πατέρα του Ντόναλντ, της Δάφνης Ντακ και του Γουσταύου Γκάντερ, που είναι γονείς του Γκαστόνε, καθώς και του Αργύρη Χήνου, πατέρα του Πασχάλη.[...]

Στο γενεαλογικό δένδρο του Καρλ Μπαρκς, η μητέρα των Χιούη, Λιούη και Ντιούη λέγεται Θέλμα και αυτό το όνομα αποφάσισα να το αλλάξω! Στην πρώτη τους εμφάνιση ως καρτούν, η μητέρα τους λεγόταν "αδελφή Νταμπέλλα", [...]. Ευτυχώς, το όνομα Νταμπέλλα δεν αναφέρθηκε ποτέ στα στριπ των εφημερίδων που είχε σχεδιάσει ο Αλ Ταλιαφέρρο αρκετούς μήνες νωρίτερα. Στα ημερήσια στριπ του Ταλιαφέρο, η μητέρα των Χιούη, Λιούη και Ντιούη λεγόταν Ντέλλα, ένα όνομα που συνηχεί πολύ όμορφα με το επώνυμο Ντακ και γι'αυτό το επέλεξα και για το δικό μου γενεαλογικό δένδρο.

Ο Κορνήλιος Κουτ, που πρωτοεμφανίζεται στην κλασική ιστορία του στο περιοδικό Walt Disney Comics and Stories # 138, είναι ισοβίως γνωστός ως ο επιφανής και ένδοξος ιδρυτής της Λιμνούπολης. Για τον λόγο αυτό θεωρώ ότι είναι ιδιαιτέρως ενδιαφέρον και ταιριαστό να θεωρείται ως ένας από τους προγόνους του Ντόναλντ. Εξ άλλου, έχει ήδη αναφερθεί σε μια παλιά ιστορία του Μπαρκς, στο περιοδικό Walt Disney Comics and Stories # 55, ότι υπάρχει ένας ξάδελφος του Ντόναλντ, ονόματι Λούκυ Κουτ.

Η Γιαγιά Ντακ μόνο και μόνο επειδή αποτελεί μέλος της πρωτοπόρας παπιο-οικογένειας μπορεί νομίμως να θεωρηθεί παλιά συγγενής του γερο-Κορνήλιου. Για ποιο λόγο, όμως, η Γιαγιά Ντακ ονομάζεται Ελβίρα; Το όνομα αυτό δεν αναφέρθηκε ποτέ από τον Μπαρκς, αφού η Γιαγιά Ντακ δεν υπήρξε δικός του χαρακτήρας, αλλά του Αλ Ταλιαφέρο... Στο περιοδικό Walt Disney Comics and Stories # 121, ο Αλ την ονομάζει Ελβίρα, έτσι κι εγώ στο γενεαλογικό δένδρο που έφτιαξα, την αναφέρω ως Ελβίρα "Γιαγιά Ντακ" Κουτ.

Δεντροκαρλμπαρκς.jpg
ΔΕΡΝΤΡΟΤΖΙΟΒΑΝ.jpg

Καρλ ΜπαρκςEdit

Ο Καρλ Μπαρκς σχεδίασε ένα Γενεαλογικό Δέντρο των Ντακ για προσωπική του χρήση στα μέσα της δεκαετίας του 1950. Βασισμένοι σε αυτό πολλοί σχεδιαστές δημιούργησαν το δικό τους δέντρο. Το παραπάνω δέντρο βασίζεται σε ιδέα του Μπαρκς μα το σχέδιο είναι του Μάρκ Γουόρντεν.

Τζιοβάν Μπαττίστα ΚάρπιEdit

Αυτό το γενεαλογικό δέντρο είναι ιδέα του Λούκα Μπόσκι και σε σχέδιο του Τζιοβάν Μπαττίστα Κάρπι. Οι χαρακτήρες που παρουσιάζονται σε αυτό είναι οι: Σίριλ Μακ Ντακ, Ντρεσίλα (θεία της Νταίζυ), ο προπάππους του Ντόναλντ Ντακ από το καρτούν No Hunting, Γεδεών Μακ Ντακ, Τίτους Μακ Ντακ,
10670164 855364707821445 7152005407781368130 n.png

Στην νέα ιστορία της Ολλανδίας σχετική με την δίδυμη αδερφή του Ντόναλντ Ντακ, Ντέλλα έχουμε ένα νέο "πορτραίτο" της οικογένειας Ντακ. Βέβαια, εκεί τα ανιψάκια είναι μωρά.

Έηπριλ, Μαίυ και Τζουν Ντακ, Νταίζυ Ντακ, Ντόναλντ Ντακ, Φέθρυ Ντακ, Γκαστόνε Γκάντερ, Γιαγιά Ντακ, Παππούς Ντακ, Πασχάλης Χήνος, Χιούη, Λιούη και Ντιούη Ντακ, Ιάκωβος Μακ Ντακ, Ντάκυ, Λούντβιχ Φον Ντρέηκ, Σκρουτζ Μακ Ντακ.

To μυστήριο της Οικογένειας των ΝτακEdit

Στην οικογένεια των Ντακ,συμπεριλαμβάνεται ένα μυστήριο μέλος! Πρόκειται για τον πατέρα των Χιούη, Λιούη και Ντίουη και τον αρραβωνιαστικό της Ντέλλα Ντακ, της αδελφής του Ντόναλντ Ντακ. Στο γενεαλογικό δέντρο των Ντακ του Ρόσα,ο Ντον έχει σχεδιάσει ένα πουλί που καλύπτει το πρόσωπό του,συνεχίζοντας έτσι το πιο σκοτεινό μυστήριο της οικογένειας των Ντακ!

Also on FANDOM

Random Wiki