FANDOM

Τα Ζοφερά Βάθη, σαν ένα έρημο κομμάτι γης που θα βρείτε στο φεγγάρι, που βρίσκεται στο κρύο, στην σκοτεινή καρδιά του Ράνοχ Μουρ στην κεντρική Σκωτία.Κάπου εκεί βρίσκεται και το κάστρο μιας ένδοξης γενιάς,παρατημένο από τον 18ο αιώνα!...Τσαλαπετηνοί και αγριόκοτες κρύβονται τώρα μέσα στα χόρτα του κρύου νεκροταφείου.Έτσι περιγράφει ο Ντον Ρόσα τα αδημοσίευτα σκίτσα του πρώτου κεφαλαίου του βίου και της πολιτείας.

Family.gif
Στα επόμενα πάνελ εστιάζει στους ιδιοκτήτες της γης αυτής: "...οι επισκέπτες εδώ είναι πολύ
Ddowns.gif
σπάνιοι!Δεν υπήρχε άλλη αρκετά σκληρή φυλή για να δαμάσει αυτήν την άγρια γη από την εξαφάνιση των πρώτων της γενιάς. Τα ισχυρή μέλη της γενιάς των Μάκ Ντουίκ-Μακ Ντουίκ είναι η παλιά ονομασία της γενιάς.Το όνομα άλλαξε σε Μακ Ντακ αμέσως μετά την εισβολή του Γουίλιαμ του κατακτητή στην Σκωτία το 1071."

Το κάστρο και η ιστορία τουEdit

Castle.gif

Λίγα είναι γνωστά για την προέλευση του κάστρου των Μακ Ντακ όπως το γνωρίζομαι. Υπάρχουν όμως κάποιες λεπτομέρειες που μας μαρτυράνε ότι έχει χτιστεί πάρα πολλά χρόνια πριν.Τα τοίχοι και οι πολεμίστρες που περιβάλλουν το κάστρο,είναι πιθανόν να είναι το πιο παλιό μέρος,μάλλον χτισμένο περίπου το 1000,καθώς ήταν παρών όταν ο Σερ Άντριους Μακ Ντακ έκρυψε τον θησαυρό και τον εαυτό του κατά λάθος μέσα στο κάστρο.

Παρόλα αυτά,είναι πιθανόν μερικές άλλες κατασκευές να λάβαν χώρα εκείνη την εποχή. Σε ένα άρθρο για τα Βρετανικά μεσαιωνικά κάστρα του Ντέιβηντ Ντώσον,μπορούμε να διαβάσουμε ότι: η Βρετανική κατάκτηση των Νορμανδών το 1066 εισήγαγε την φεουδαρχία στην Αγγλία...τα κάστρα ήταν ένα χαρακτηριστικό της φεουδαρχίας άρα μάλλον τα κάστρα υιοθετήθηκαν στους Άγγλους από τους Νορμανδούς.Το σκωτσέζικο πυργόσπιτο στο κάστρο,φαίνεται να αντιπροσωπεύει έναν χαρακτήρα ο οποίος αναπτύχθηκε μετά από μερικούς αιώνες.Είναι δηλαδή πιθανό να μην είχε ανεγερθεί μέχρι τα τέλη του μεσαίωνα!

Το εσωτερικό του κάστρουEdit

Hall.gif

Σκηνές από το εσωτερικό του κάστρου φαίνονται αρκετές όπως στην ιστορία Tο μυστικό του παλαιού πύργου του Καρλ Μπαρκς και την O τελευταίος της γενιάς των Μακ Ντακ του Ντον Ρόσα. Είναι τυπικά μεσαιωνικό με κρυφά περάσματα πανοπλίες και εραλδικά σύμβολα καθώς και κρυμμένους θησαυρούς. Ο πιο γνωστός θησαυρός είναι αυτός του Σερ Άντριους Μακ Ντακ που τον έκρυψε το 1057 και τον βρήκε ο Σκρουτζ το 1948. Παρόλα αυτά όμως υπάρχει σίγουρα και κάποιος άλλος θησαυρός που δεν έχει ανακαλυφθεί. Ακολουθώντας τον Μπαρκς στον σχεδιασμό του εξωτερικού,ο Ντόν Ρόσα παραδέχτηκε ότι εμπνεύστηκε από αλλού για να σχεδιάσει μέρη του εσωτερικού. Σε ένα σχόλιο λέει:To τεράστιο χώλ του κάστρου των Ντακ είναι αντιγραφή του χώλ του Κάμελοτ όπως το σχεδίασε ο Χόλ Φόστερ.

Το νεκροταφείο της γενιάςEdit

Cemetery.gif

Έξω από το κάστρο των Μακ Ντακ,βρίσκεται το νεκροταφείο με τους τάφους των Μακ Ντακ χρονολογώντας μερικούς τουλάχιστον από τον 11ο αιώνα,και μπορεί και περισσότερο. Στην ιστορία Το Μυστικό του Παλιού Κάστρου ο Μπάρκς κάνει αναφορά για δύο μυστικά περάσματα που οδηγούν μέσα και έξω από το κάστρο.Μερικοί αναγνώστες μπορεί να έχουν παρατηρήσει ότι υπάρχει μια ταφόπλακα με σκαλισμένο πάνω ένα σταυρό στην αριστερά χαμηλή γωνία στο νεκροταφείο των Μακ Ντακ... Είναι κάποιο Χριστιανικό σύμβολο; Ο Ντο Ρόσα εξηγεί πως έχει καταφέρει να σχεδιάσει σταυρούς στις ιστορίες του σε αρκετά σημεία. Είναι όμως απλά λεπτομέρειες του σκηνικού και δεν έχουν καμία σχέση με την πλοκή της ιστορίας!

Also on FANDOM

Random Wiki