FANDOM

Αν δεν είχες χώσει τη μουσούδα σου, ζουμπά, θα τα είχα καταφέρει!

Ο Μαύρος Πητ είναι ένας χαρακτήρας Ντίσνεϋ, που δημιουργήθηκε στις 15 Φεβρουαρίου του 1925.

Γενικές πληροφορίεςEdit

Οικογενειακή κατάστασηEdit

Είναι αρραβωνιασμένος με την Τρούντυ.

Pete Family photo02

Ο Πητ ποζάρει στον φακό με την οικογένειά του στην τηλεοπτική σειρά Goof Troop

ΣυγγενείςEdit

Έχει δύο αδελφούς και μια μεγαλύτερη αδελφή, τον εξάδελφο Τίγρη και δύο ανιψάκια. Στην τηλεοπτική σειρά Goof Troop είναι παντρεμένος και έχει έναν γιο και μια κόρη.

ΣυνεργάτεςEdit

Έχει συνεργαστεί κατά καιρούς με πολλούς από τους πιο διαβόητους παράνομους του Μίκυ Σίτυ και της Λιμνούπολης, όπως το Μάυρο Φάντασμα, τον Σιλβέστρο Τσακαλομύτη, τον Ηλία Ρέμουλα, τον Φούμφο αλλά και τους Μουργόλυκους...

ΙστορίαEdit

Ο Μαύρος Πητ κατέχει εξέχουσα θέση στο πάνθεον των κακών! Είναι ένας κατεργάρης βαρέων βαρών, ικανός για τις πιο μεγάλες παρανομίες και τις πιο ανεκδιήγητες γκάφες...

Η πρώτη εμφάνιση του Μαύρου ΠητEdit

Ο Μαύρος Πητ θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση το 1925, στην ταινία Alice Solves the Puzzle, μέρος μιας σειράς ταινιών στις οποίες ο Ουώλτ Ντίσνεϋ πειραματιζόταν με την ταυτόχρονη παρουσία ηθοποιών και κινουμένων σχεδίων. Στην επτάλεπτη αυτή ταινία ένας αντιπαθητικός τύπος προσπαθεί να κλέψει το σταυρόλεξο που λύνει η μικρή Αλίκη. Το όνομά του Μπούτλεγκ Πητ- Πητ ο Λαθρέμπορος- και ήταν ο δεύτερος ήρωας που γέννησε η φαντασία του Ουώλτ, μετά τον Τζούλιους, τον γάτο της μικρής Αλίκης.

Μετά την πρώτη εμφάνισηEdit

Peg Leg Pete

Ο Μαύρος Πητ στο Ατμόπλοιο Ουίλλυ

Όταν συνάντησε τον ΜίκυEdit

Όταν ανέλαβε το ρόλο του αντιπάλου του Μίκυ στην ταινία Ατμόπλοιο Ουίλλυ (Steamboat Willie) το 1928, ο Μαύρος Πητ είχε είδη σχετικά πλούσιο ενεργητικό στην φιλμογραφία του. Θα μπορούσε έτσι κάλλιστα να κερδίσει ένα μερίδιο από την επιτυχία του Μίκυ. Στην δεκαετία του 1930 θα συνεχίζει να εμφανίζεται στο πλευρό του Μίκυ, καθώς και αργότερα με τον Γκούφυ και τον Ντόναλντ.

Η εξέλιξη ενός ήρωαEdit

Η σχεδιαστική εξέλιξη του Μαύρου Πητ από το 1930 και τις ταινίες με την μικρή Αλίκη έως το 1941 και την μορφή που τον ξέρουμε σήμερα:

Με τον ΌσβαλντEdit

Ο Πητ εμφανιζόταν και με τον Όσβαλντ μετά το 1928, όταν ο Τσαρλς Μιντζ τύλιξε σε μια κόλλα χαρτί τον νεαρό τότε Ουώλτ και τον υποχρέωσε να παραιτηθεί από όλα τα δικαιώματα του Όσβαλντ... Ο Ουώλτερ Λαντζ, ο δημιουργός του Γούντυ του Τρυποκάρυδου, συνέχισε να γυρίζει καρτούν με τον Όσβαλντ, παρουσιάζοντας στον ρόλο του κακού τον Μαύρο Πητ!

Νέα ΕμφάνισηEdit

Στην πρώτη ιστορία κόμικς που εικονογράφησε ο Μπαρκς , μαζί με τον Τζακ Χάννα, το Χρυσάφι των Πειρατών, ο Πητ εμφανίζεται χωρίς το ξύλινο πόδι του. Ο Γκότφρετσον προτείνει μια λογική εξήγηση για αυτήν την εξαφάνιση στο στριπ Mystery at Hidden River, μια ιστορία που δημοσιεύτηκε σε συνέχειες στις εφημερίδες από τον Οκτώβριο του 1941 μέχρι τον Ιανουάριο του 1942. Κυνηγημένος από την αστυνομία, ο Πητ εξηγεί ότι αντικατέστησε το ξύλινο πόδι του με ένα άλλο προσθετικό άκρο το οποίο δεν διακρίνεται κάτω από το παντελόνι του!

ΣήμεραEdit

Σήμερα, ο Μαύρος Πητ συνεχίζει την απαράδεκτη πορεία του στα καρτούν και τα κόμικς. Έχει στο ενεργητικό του πολυάριθμες εμφανίσεις σε ταινίες κινουμένων σχεδίων. Από τις πιο πρόσφατες εμφανίσεις του ήταν στο καρτούν εποχής Οι Τρεις Σωματοφύλακες.

Μια αρραβωνιαστικιά για τον ΠητEdit

Ο Μαύρος Πητ, με τη βοήθεια του Ρομάνο Σκάρπα, έχει αποκτήσει μια ανάλογου μεγέθους αρραβωνιαστικιά, την Τρούντυ.

GalleryEdit

Tio Patinhas-35 Η ΚΟΜΙΞ Wiki έχει μια συλλογή από εικόνες που σχετίζονται με τη σελίδα Μαύρος Πητ.

Also on FANDOM

Random Wiki