FANDOM

Η Μίννι Μάους είναι χαρακτήρας της Ντίσνεϋ.

ΙστορίαEdit

Το 1928, ο Ουώλτ Ντίσνεϋ και ο Ουμπ Άιβερκς δημιούργησαν τον Μίκυ Μάους ως μια αντικατάσταση του Όσβαλντ του Τυχερού Λαγού. Ωστόσο, ο Μίκυ δεν μπορούσε να καλύψει το κενό μόνος του. Μαζί με τα χαρακτηριστικά που είχε αναπτύξει ο Όσβαλντ, ο Μίκυ ανέπτυξε και την ιδιότητα να προσελκύεται από πιθανές συντρόφους. Εξού και η αναγκαιότητα της ύπαρξης της Μίννι Μάους

ΣυμπεριφοράEdit

Η πρώιμη συμπεριφορά της Μίννι σχετίζεται με το παιχνιδιάρικο ύφος και την μουσικότητα του χαρακτήρα της. Συχνά παριστάνει τον ρόλο της ψυχαγωγού ή χορεύτριας που ο Μίκυ προσπαθεί να νικήσει προκειμένου να κερδίσει την προσοχή της.

Η ιστορία της εμφάνισής τηςEdit

Το στόμα της πρέπει να είναι πολύ μικρότερο από του Μίκυ και οι εκφράσεις της λιγότερο υπερβολικές από τις δικές του. Τα μάτια και τα βλέφαρα της να τονίζουν τη θηλυκότητα της...
Οι οδηγίες, τις οποίες έδινε ο Ντίσνεϊ στους νέους συνεργάτες του για να σχεδιάσουν σωστά τη Μίννι, ήταν πάρα πολύ ακριβείς. Στην ίδια τη φιγούρα, στην κοντή φουστίτσα ο Ουώλτ και ο παλιός του φίλος Ουμπ Άιβερκς αφιέρωσαν το 1928 πολλούς μήνες εργασίας, δουλεύοντας μέσα σε απόλυτη μυστικότητα, ώστε να μην τους προλάβει κανείς άλλος και τους κλέψει την ιδέα αυτού του νέου ζευγαριού ποντικιών. Γιατί όσο μικρή και αστεία κι αν ήταν η Μίννι, έπρεπε να είναι ταυτόχρονα γεμάτη ανέμελη θηλυκότητα, ώστε να αρέσει κυρίως στις γυναίκες, για τις οποίες ο Ντίσνεϊ έτρεφε μεγάλη εκτίμηση.

Ένα από τα μυστικά της επιτυχίας της Μίννι ήταν πάντα η ικανότητα της να εξελίσσεται σχεδιαστικά, ανάλογα με τις τάσεις της εποχής. Επί σχεδόν μισό αιώνα, θεματοφύλακας αυτού του μυστικού ήταν ένας εξαίρετος σχεδιαστής που γεννήθηκε το 1905 στο Κάισβιλ της Γιούτα, ο Φλόιντ Γκότφρεντσον. Στα 24 του χρόνια προσλήφθηκε από τον Ντίσνεϊ, ο οποίος το 1930 του ανέθεσε προσωρινά το καθήκον να σχεδιάσει τα κόμικ του Μίκυ. Η «προσωρινή» εργασία κράτησε περίπου σαράντα πέντε χρόνια, στη διάρκεια των οποίων ο Γκότφρεντσον προσάρμοζε τη γραφίστικη μορφή του Μίκυ και της Μίννι, προσδίδοντας τους ιδιαίτερο στιλ και χαρακτήρα, βάσει των οδηγιών που λάμβανε από τους σχεδιαστές, οι οποίοι έκαναν το ίδιο για τη μεγάλη οθόνη.

Τα πρώτα καρτούνEdit

Mickeyminnieplanecrazy

Ο Μίκυ και η Μίννι στο καρτούν Plane Cray του 1928

Η Μίννι εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο καρτούν Plane Crazy. Η Μίννι είναι προσκεκλημένη από τον Μίκυ να τον συνοδεύσει στην πρώτη πτήση του αεροπλάνου του. Αυτή δέχεται την πρόσκληση, αλλά όχι αυτή του Μίκυ στην μέση της πτήσης να τον φιλήσει. Στη συνέχεια ο Μίκυ αναγκάζει την Μίννι να του δώσει ένα φιλί, αλλά αυτό έχει ως αποτέλεσμα να πηδήξει η Μίννι με το αερόστατο από το αεροπλάνο. Η πρώτη αυτή εμφάνιση απεικονίζει την Μίννι ως μια ανθεκτική προσωπικότητα που αντιστέκεται στις επιθυμίες του μελλοντικού της συντρόφου.

Από την πρώτη εμφάνιση ωστόσο παρουσιάστηκε το ζευγάρι ως γνώριμο μεταξύ τους. Η επόμενη ταινία που εμφανίστηκαν ως ζευγάρι ήταν το The Gallopin' Gaucho. Αυτή η ταινία ήταν η δεύτερη της σειράς που βγήκε, αλλά η τρίτη που βγήκε ποτέ, και βγήκε στις 30 Δεκεμβρίου του 1928. Εδώ βλέπουμε την Μίννι να εργάζεται στο "Cantina Argentina", ένα μπαρ και εστιατόριο, που βρίσκεται στην Πάμπα της Αργεντινής. Χορεύει τάνγκο για τον Μίκυ τον σερίφη και τον Μαύρο Πητ τον παράνομο.

Αλλά ήταν το επόμενο καρτούν αυτό που εγκαθίδρυσε την τελική όψη και συμπεριφορά τόσο της Μίννι όσο και του Μίκυ και του Μαύρου Πητ, και αυτό είναι το Steamboat Willie. Ο Πητ ήταν ο καπετάνιος του ατμόπλοιου, ο Μίκυ το πλήρωμα και η Μίννι η μοναδική επιβάτης.

Επόμενα χρόνιαEdit

Μετά την εμφάνιση της σε διάφορα άλλα καρτούν μικρου μήκους, σημαντικό είναι να πούμε ότι στο δεύτερο μισό του 1930 η παρουσία της Μίννι Μάους στα καρτούν με τον Μίκυ ελαττώθηκε σημαντικά. Αυτό έγινε κυρίως λόγο της αυξανούμενης δημοφιλίας των νέων ηρώων, δηλαδή του Γκούφυ, του Ντόναλντ και του Πλούτο, των οποίων ο ρόλος αντικατέστησε πάνω κάτω την αναγκαιότητα του ρόλου της Μίννι. Οι εμφανίσεις της Μίννι στα καρτούν με τον Μίκυ έγινε σαφώς λιγότερες, αλλά είχε σημαντικό ρόλο σε κάποια καρτούν με τον Πλούτο και την Φιγκαρό στα καρτούν της δεκαετίας του '40. Η Μίννι έκανε την επιστροφή της την δεκαετία του 1980 στην ταινία Mickey's Christmas Carol,
Mickeymouseworks

Η Μίννι Μάους στο Mickey Mouse Works του 1999

ενώ απέκτησε τον δικό της πρωταγωνιστικό ρόλο στο Totally Minnie.

ΤηλεόρασηEdit

Στο Mickey Mouse Works, τελικά πρωταγωνίστησε στα δικά της μικρού μήκους κλιπάκια. Περιστασιακά, πρωταγωνίστησε στο Maestro Minnie, όπου έχει μια ορχήστρα από ζωντανά όργανα που πολλές φορές πρέπει να τιθασύσει. Στο House of Mouse η Μίννι είναι υπεύθυνη για την σωστή λειτουργία του νυχτερινού κέντρου, ενώ ο Μίκυ είναι ο παρουσιαστής-οικοδεσπότης.

GalleryEdit

Tio Patinhas-35 Η ΚΟΜΙΞ Wiki έχει μια συλλογή από εικόνες που σχετίζονται με τη σελίδα Μίννι Μάους.

Also on FANDOM

Random Wiki