FANDOM

Η Λιμνούπολη είναι η πόλη όπου ζει ο Ντόναλντ Ντακ, τα ανιψάκια του, η Νταίζυ, ο Θείος Σκρουτζ και γενικότερα όλοι οι κύριοι χαρακτήρες του σύμπαντος των παπιών.

Απέκτησε το όνομά της το 1944, όταν στην ιστορία "Οι Σχοινοβάτες", ο Καρλ Μπαρκς πρόσθεσε στο τελευταίο καρέ της ιστορίας μια πινακίδα προς την κατεύθυνση που πήγαιναν ο Ντόναλντ και τα ανίψια του. Η πινακίδα έγραφε Duckburg (στα ελληνικά Λιμνούπολη). Με αυτόν τον τρόπο, ο Μπαρκς κατάφερε να διαχωρίσει επίσημα την κατοικία των παπιόμορφων χαρακτήρων από του Μίκυ, που, μέχρι τότε, έμεναν στην ίδια πόλη.

Γενικές ΠληροφορίεςEdit

Ο Καρλ Μπαρκς δημιούργησε μέσα από τις ιστορίες του, μια φανταστική πόλη όπου όλα μπορούν να συμβούν. Μεταξύ άλλων, η πόλη αυτή έχει την τιμή να φιλοξενεί το πλουσιότερο παπί του κόσμου!

Η Λιμνούπολη εμφανίζεται, συχνά, ως μια ακμάζουσα σύγχρονη μεγαλούπολη, προηγμένη τεχνολογικά. Παρουσιάζεται, επίσης συχνά, ως μια χαόδης και υπερδραστήρια πόλη, παρά το γεγονός πως απαρτίζεται κυρίως από μονοκατοικίες και μεγάλους υπαίθριους χώρους. Ο πληθυσμός της δεν είναι γνωστός, αλλά είναι αντίστοιχος μιας μητρόπολης.

Ειδικές ΠληροφορίεςEdit

ΓεωγραφίαEdit

Συνθέτοντας πληροφορίες από διάφορους δημιουργούς και, μεταξύ άλλων, από τους Καρλ Μπαρκς, Ντον Ρόσα και Ρομάνο Σκάρπα, καταλήγουμε σε μια αρκετά ακριβή γεωγραφική περιγραφή της Λιμνούπολης. Συγκεκριμένα, η πόλη βρίσκεται στη φανταστική Πολιτεία της Καλισότα, στη δυτική ακτή των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, όπου γειτνιάζει με τον Ειρηνικό Ωκεανό. Βόρεια ρέει ένα ποτάμι, νότια βρίσκεται το Μαύρο Δάσος και ανατολικά το Όρος Σκυλόδοντο. Επιπλέον, στα νότια η πόλη βρέχεται από έναν κόλπο. Η Λιμνούπολη γειτονεύει με την πόλη Χηνούπολη.

ΠερίχωραEdit

Η Λιμνούπολη διαθέτει αρκετά προάστια, ένα απ' τα οποία είναι η Παραγκούπολη. Στα περίχωρα της πόλης βρίσκεται ένα μικρό χωριό, το Παπιοχώρι, στο οποίο εκτυλίσσονται οι ιστορίες με τον Τζούνιορ Ντακ.

Τέταρτη ΕξουσίαEdit

Lente Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε επίσης Λιμνούπολη & Τέταρτη Εξουσία

Η Λιμνούπολη, όντας μια μεγάλη πόλη με αυξημένες ανάγκες λόγω του σύγχρονου τρόπου ζωής και του υπερκαταναλωτισμού, είναι μια πόλη άμεσα εξαρτημένη από την ύπαρξη και την ισχυροποίηση των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ). Πιο συγκεκριμένα, μια τεράστια γκάμα μέσων πληροφόρησης και ενημέρωσης είναι διαθέσιμα στον μέσο πολίτη προκειμένου να λύσει τα θέματα που τον απασχολούν ή να ενημερωθεί για θέματα της επικαιρότητας. Έτσι, κυκλοφορούν πλήθος εφημερίδων, ενώ υπάρχει ποικιλία τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών.

Οι κυρίαρχοι της ενημέρωσης στη Λιμνούπολη είναι ο Σκρουτζ Μακ Ντακ, ο Τζων Ρόμπαξ και ο Γεδεών Μακ Ντακ.

ΣωματείαEdit

Στη Λιμνούπολη εδρεύουν πολλές οργανώσεις και λέσχες, όπως η Λέσχη των Εκατομμυριούχων, οι Μικροί Εξερευνητές και οι Μικρές Εξερευνήτριες. Η πόλη αποτελεί την έδρα της Παγκόσμιας Ένωσης των Μικρών Εξερευνητών. Η Λιμνούπολη σφίζει από φιλάθλους, ενώ μια από τις διάσημες ποδοσφαιρικές της ομάδες είναι ο Λιμνουπολιακός.

ΚτίριαEdit

Κύρια αξιοθέατα της Λιμνούπολης είναι το  θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ Μακ Ντακ και το άγαλμα του Κορνήλιου Κουτ. Η πόλη στεγάζει δύο σημαντικά μουσεία, το Μουσείο της Λιμνούπολης και το Μουσείο των Μικρών Εξερευνητών. Στις ιστορίες του Ντον Ρόσα, το ψηλότερο κτίριο της πόλης είναι ο Πύργος Μακ Ντακ.

Ο Ντον Ρόσα στην ιστορία του Μουργόλυκοι Εναντίον Θησαυροφυλακίου αποκαλύπτει πως κάτω από τη σύγχρονη Λιμνούπολη βρίσκεται, σχεδόν άθικτη, η παλιά πόλη. Όταν η πόλη άρχισε να αναπτύσσεται μετά την άφιξη του Σκρουτζ, πολλά παλιά κτήρια έγιναν θεμέλια για ουρανοξύστες. Υπογείως υπάρχει, επίσης, ένα σύμπλαγμα υπονόμων.

ΙστορίαEdit

Πρώτα ΧρόνιαEdit

Lente Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε επίσης Ιστορία της Λιμνούπολης

Αν υπάρχει μια πόλη στον κόσμο των κόμικς με πολύ μεγάλη ιστορία, αυτή είναι σίγουρα η Λιμνούπολη!

Το 1579, έφτασε από την Αγγλία στην περιοχή της σημερινής Λιμνούπολης ο Σερ Φράνσις Ντρέηκ και έχτισε ένα οχυρό στο λόφο Μουλαροφονιά (αργότερα Αμαξοφονιά), το οποίο ονόμασε "Οχυρό Ντρέηκ". Το 1818, ο Κορνήλιος Κουτ κέρδισε την ιδιοκτησία του φρούριου από Βρετανούς στρατιώτες προτού επιτεθούν στο οχυρό Ισπανοί επιδρομείς, όμως ο Κορνήλιος τους τρομοκράτησε με λίγο... ποπκόρν! Αργότερα, μετονόμασε το φρούριο σε "Οχυρό Λιμνούπολη". Από τότε και στο εξής, ο ίδιος και οι απόγονοί του αποτελούσαν την πρώτη οικογένεια της Λιμνούπολης έως ότου μετακόμισαν στην πόλη ο Σκρουτζ Μακ Ντακ και οι αδελφές του, Ματίλντα και Βολκάνα, το 1902.

Σύγχρονη ΕποχήEdit

Κατά τον 20ό αιώνα, χάρη στην οικονομική ώθηση που δέχτηκε η Λιμνούπολη από τους μεγιστάνες του πλούτου, Σκρουτζ Μακ Ντακ και Τζων Ρόμπαξ, μεταμορφώθηκε από ένα μικρό αγροτικό χωριό σε μια ακμάζουσα βιομηχανική πόλη.

Λιμνούπολη
Τοποθεσίες

Το άγαλμα του ΚουτΚαθεδρικός Ναός της Νοτρ ΝτακΖωολογικός Κήπος της ΛιμνούποληςΤο Φρούριο της ΛιμνούποληςΤο θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ Μακ ΝτακΕστιατόριο το παλιό βαγόνιΜούχλας & Παλιατζούρας- Συλλεκτικά ΑντικείμεναΣτρατιωτικές ΕγκαταστάσειςΑεροδρόμιο της ΛιμνούποληςΛιμάνι της ΛιμνούποληςΦυλακή της Λιμνούπολης

Σημαντικοί χαρακτήρες

Οικογένεια ΝτακΟικογένεια Μακ ΝτακΟικογένεια ΓρανάζηΚορνήλιος ΚουτΟ Δήμαρχος της ΛιμνούποληςΣκρουτζ Μακ ΝτακΝτόναλντ ΝτακΤζων ΡόμπαξΓεδεών Μακ ΝτακΧιούη, Λιούη και Ντιούη ΝτακΝταίζυ ΝτακΓκαστόνε ΓκάντερΚύρος ΓρανάζηςΚύριος ΤζόουνςΓλόμποςΠασχάλης ΧήνοςΦέθρυ ΝτακΓιαγιά ΝτακΚύριος ΤζόουνςΔεσποινίς ΕυταξίαΤζένη Μακ ΤζετΠαντάξιοςΝτόρις ΝτακΈηπριλ, Μαίυ και Τζουν ΝτακΔάφνη ΝτακΕυγένιος ΝτακΜπαρούτης ΝτακΚαλαμπόκας ΝτακΜόργκαν Μουργόλυκος (παππούς)Η Συμμορία των ΜουργόλυκωνΣτρατηγός ΜουσούδαςΚοπέρνικος ΓρανάζηςΣπύρος Γρανάζης

Οργανώσεις, Λέσχες, Σύλλογοι και Εταιρείες

Οι Μικροί ΕξερευνητέςΛέσχη των εκατομμυριούχωνΠαπιονέαΛιμνουπολιακός

Καρλ Μπαρκς Project

Παπιάνθρωπος:

Καρλ ΜπαρκςΦράσειςΚατάλογος ΙστοριώνΟι απαγορεύσειςΒινιέτεςΜουσείαΓκάρε Μπαρκς

Οικογένεια Ντακ, Οικογένεια Μακ Ντακ, Οικογένεια Κουτ:

Φίλοι του Ντόναλντ και του Σκρουτζ:

Εχθροί:

Άλλοι Χαρακτήρες:

Ιστορίες:

Τοποθεσίες:

Αντικείμενα:

Τόμοι:

Πίνακες:

Στριπ και Σχέδια:

Τα στριπ του ΜπαρκςΤα Μόντελ Σητ του ΜπαρκςΤα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1940)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1950)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1960)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1970)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1980)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1990)