FANDOM

Ο Καρλ Μπαρκς ανέφερε την Καλισότα μόνο μία φορά στις ιστορίες του. Αυτό συνέβη στην ιστορία Ο Χρυσός Γίγας το 1952, στην οποία ένας διευθυντής ταχυδρομείου διαβάζει μια διεύθυνση φωναχτά στον Ντόναλντ Ντακ. Δεν μπορεί να υπάρξει αμφιβολία ότι ο Μπαρκς κατασκεύασε το όνομα για την περίσταση χωρίς πολλή σκέψη, αλλά τι τον έκανε να επιλέξει το συγκεκριμένο όνομα;

Από νωρίς, οι φαν «κατέληξαν» ότι η Καλισότα είναι ένας συνδυασμός των πολιτειών Καλιφόρνια και Μινεσότα, το οποίο είναι πράγματι μια εύλογη ερμηνεία, αφού ο Μπαρκς γνώριζε και τις δύο πολιτείες αρκετά καλά (είχε και ζήσει στις δύο), αλλά φαίνεται επίσης κατάλληλο για να επιλέξεις μια συγχώνευση μεταξύ μιας πολιτείας της ακτής και μιας πολιτείας στο βουνό, αναγνωρίζοντας τα ιδιαίτερα ευμετάβλητα τοπία της φύσης στις διάφορες ιστορίες του.

Μια άλλη πιθανή εξήγηση θα μπορούσε να είναι ότι Μπαρκς σκέφτηκε την πόλη της Καλιστόγκα στην Καλιφόρνια. Η Καλιστόγκα βρίσκεται στην Νάπα μεταξύ του Σαν Φρανσίσκο και το Σακραμέντο. Είναι περίπου 800 χιλιόμετρα (500 μίλια) βόρεια του Σαν Τζασίντο, όπου ο Μπαρκς έζησε το 1952. Αυτό είναι μόλις 8 ώρες διαδρομή και ο Μπαρκς πρέπει να είχε περάσει κοντά στην Καλιστόγκα σε αρκετές περιπτώσεις, και ίσως είχε το όνομα της στο πίσω μέρος του κεφαλιού του, όταν έγραφε την ιστορία.

Τι είναι η Καλισότα;Edit

Ο Μπαρκς έκανε την πλασματική τοποθεσία Καλισότα μια πολιτεία στις ΗΠΑ, δηλαδή μια επιπλέον, εκτός από τις 50 επίσημες. Αυτό είναι προφανές από την προαναφερθείσα επιστολή που διαβάστηκε από τον διευθυντή. Επιπλέον, σε μια ιστορία ο Μπαρκς - με έναν ιδιότροπο και συνήθως παραβλεπόμενο τρόπο - αποκάλυψε ότι ο ίδιος θεωρεί την Καλισότα ως πραγματικό μέρος της χώρας του. Αυτό συνέβη στην ιστορία Όλα για την δόξα, που δημοσιεύθηκε το 1961, όπου ο Ντόναλντ δανείζεται μια καμήλα για μια βόλτα, αλλά αργότερα έρχεται πίσω μόνος του, λέγοντας: "Έτρεξε δύο μίλια μέχρι το γυμνότερο φαράγγι σε σαράντα και 11 πολιτείες!", δηλαδή σε 51 πολιτείες.

Αλλά προτού να καλέσουμε την Καλισότα την 51η πολιτεία, θα πρέπει να θυμόμαστε ότι μετά τη «γέννηση» της το 1952 προστέθηκαν στις Η.Π.Α. η Αλάσκα και η Χαβάη το 1959. Ως εκ τούτου, είναι πιο σωστό να θεωρηθεί η Καλισότα ως η 49η πολιτεία.

ΤοποθεσίαEdit

Ο Μπαρκς ποτέ δεν μας είπε ακριβώς που βρίσκεται η Καλισότα στις ιστορίες του, αλλά και μεταξύ των φαν φαίνεται να επικρατεί η άποψη ότι είναι μεταξύ του Όρεγκον και της Καλιφόρνιας, όπου το βόρειο τμήμα της Καλιφόρνια έχει χρησιμοποιηθεί για να σχηματιστεί η πολιτεία της Καλισότα.

Κρατώντας τα λόγια του διευθυντή ταχυδρομείου στο μυαλό μας, γνωρίζουμε ότι η Λιμνούπολη είναι μέρος της Καλισότα. Επίσημα η Λιμνούπολη θεωρείται να είναι μια πόλη (οτιδήποτε, από ένα χωριουδάκι σε μητρόπολη) στην Καλισότα, αλλά δεν υπάρχει απολύτως κανένα αποδεικτικό στοιχείο που να αποδεικνύει ότι η Λιμνούπολη είναι η πρωτεύουσα της πολιτείας. Στην πραγματικότητα, ο Μπαρκς στην ιστορία Ο Θησαυρός του Μάρκο Πόλο, απεικονίζει την Λιμνούπολη να έχει πρεσβεία σε μια μακρινή χώρα που υποδηλώνει ότι είναι μια πόλη-κράτος από μόνη της. Καταλαβαίνουμε ότι η Λιμνούπολη θεωρείται ως μια πολύπλευρη περιοχή που περιέχει όλα τα είδη των επίσημων εγκαταστάσεων. Αλλά από την άλλη πλευρά, έχει δημάρχους που υποδηλώνουν ότι η Λιμνούπολη είναι μια πόλη μόνο.

Όταν προσπαθούμε να βρούμε πού ακριβώς βρίσκεται η Καλισότα, μπορεί να είναι απλούστερο να προσεγγίσουμε το πρόβλημα, προσπαθώντας να καταλάβουμε πού είναι η Λιμνούπολη, η τοποθεσία της οποίας έχει απεικονιστεί περισσότερες φορές σε ιστορίες από την Καλισότα.

Καρλ Μπαρκς Project

Παπιάνθρωπος:

Καρλ ΜπαρκςΦράσειςΚατάλογος ΙστοριώνΟι απαγορεύσειςΒινιέτεςΜουσείαΓκάρε Μπαρκς

Οικογένεια Ντακ, Οικογένεια Μακ Ντακ, Οικογένεια Κουτ:

Φίλοι του Ντόναλντ και του Σκρουτζ:

Εχθροί:

Άλλοι Χαρακτήρες:

Ιστορίες:

Τοποθεσίες:

Αντικείμενα:

Τόμοι:

Πίνακες:

Στριπ και Σχέδια:

Τα στριπ του ΜπαρκςΤα Μόντελ Σητ του ΜπαρκςΤα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1940)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1950)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1960)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1970)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1980)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1990)