FANDOM

Tumblr ovr6mewtxT1wsfjxno1 1280

Οι Κακοί ΚΟΜΙΞ ή αλλιώς κακοί είναι οι ανταγωνιστές που συναντούν οι ήρωές μας στα κόμικς στις περιπέτειες τους.

Οι σημαντικότεροι κακοίEdit

Μάτζικα Ντε ΣπελEdit

Croppedimage318436-ameliaintera
Πρόκειται για μια πανούργα μάγισσα από την Ιταλία, η οποία ζει κάπου στους πρόποδες του Βεζούβιου και όταν ο Μπαρκς τη δημιούργησε χρησιμοποίησε σαν έμπνευση την ηθοποιό Σοφία Λόρεν. Κύριος σκοπός της Μάτζικα είναι το να κλέψει την πρώτη δεκάρα του Σκρουτζ Μακ Ντακ πιστεύοντας ότι αυτή είναι η κύρια πηγή του πλούτου του, ώστε να μπορέσει να φτιάξει ένα φυλαχτό που θα της δώσει το χάρισμα του Μίδα, δηλαδή την ικανότητα να μετατρέπει σε χρυσάφι ό,τι αγγίζει.

ΜουργόλυκοιEdit

Croppedimage318436-bassottiintera

Είναι μια συμμορία ληστών που ζει σε ένα υποβαθμισμένο προάστιο της Λιμνούπολης, μέσα σε ένα παλιό τροχόσπιτο. Φυσικά, μεγάλο μέρος της ζωής τους το περνάνε μέσα στη φυλακή Σινγκ Σονγκ της πόλης. Μοναδικό τους μέλημα είναι να ληστέψουν το [[|Το θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ Μακ Ντακ|θησαυροφυλάκιο]] του Σκρουτζ Μακ Ντακ, αν και κατά καιρούς έχουν βάλει στο μάτι και άλλους πολύτιμους στόχους. Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν καταφέρνουν να πάρουν αυτό που θέλουν και καταλήγουν κυνηγημένοι από τον Σκρουτζ ή την αστυνομία, στο κρησφύγετό τους στο τέλος κάθε ιστορίας.

Croppedimage318436-cuordipietrafamedorointera

Σκληρόκαρδος ΧρυσοκούκηςEdit

Ο Ολλανδός μεγιστάνας Σκληρόκαρδος Χρυσοκούκης είναι ένας από τους μεγαλύτερους αντιπάλους του Σκρουτζ Μακ Ντακ που γέννησε η φαντασία του Καρλ Μπαρκς. Είναι ένας μεγαλοκαρχαρίας που έχει συγκεντρώσει με κόπο τόσα χρήματα όσα και ο Σκρουτζ. Κατέχει τον τίτλο του «Δεύτερου Πιο Πλούσιου Παπιού του Κόσμου» και έχει βαλθεί να κατακτήσει και την πρώτη θέση, ξεπερνώντας τον Σκρουτζ, χωρίς όμως επιτυχία.

Τζων ΡόμπαξEdit

Croppedimage318436-rockerduckintera

Είναι γνωστός ως το «Τρίτο Πιο Πλούσιο Παπί του Κόσμου», μετά τον Σκρουτζ και τον Σκληρόκαρδο Χρυσοκούκη, όμως δεν είναι τσιγκούνης σαν αυτούς, αλλά σπάταλος. Χαρακτηριστικό του είναι πως συχνά τρώει το καπέλο του όταν τον νικάει ο Σκρουτζ. Πλεονέκτης, δόλιος, άσπλαχνος, μοχθηρός, μικροπρεπής αλλά και μεγαλομανής, γίνεται υστερικός και τα βάζει με τον εαυτό του κάθε φορά που τα σχέδιά του ναυαγούν. Η περιουσία του ανέρχεται σε πολλά δισεκατομμύρια, έχει επιχειρήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο και είναι σεβαστό μέλος της Λέσχης των Εκατομμυριούχων.

Croppedimage318436-gambadilegnointera2

Μαύρος ΠητEdit

Ο Μαύρος Πητ κατέχει εξέχουσα θέση στο πάνθεον των κακών! Είναι ένας κατεργάρης βαρέων βαρών, ικανός για τις πιο μεγάλες παρανομίες και τις πιο ανεκδιήγητες γκάφες. Έχει συνεργαστεί κατά καιρούς με πολλούς από τους πιο διαβόητους παράνομους του Μίκυ Σίτυ και της Λιμνούπολης, όπως το Μάυρο Φάντασμα, τον Σιλβέστρο Τσακαλομύτη, τον Ηλία Ρέμουλα, τον Φούμφο αλλά και τους Μουργόλυκους.

Μαύρο ΦάντασμαEdit

Croppedimage318436-macchianeraintera
Αυτός ο απατεώνας δεν είναι σαν τους άλλους. Είναι γνωστός με το όνομα Μαύρο Φάντασμα εξαιτίας της αμφίεσής του, που τον βοηθάει να κρύβεται στο σκοτάδι και να χάνεται από τα μάτια των εχθρών του όταν τα σχέδιά του καταρρέουν. Κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα ποιος είναι, πού ζει και ποιος θα είναι ο επόμενος στόχος του. Το ραδιουργό μυαλό του «γυρνάει με χίλιες στροφές το λεπτό», αναζητώντας διαρκώς τρόπους να πλουτίσει αλλά και να καταφέρει να ξεφύγει από το «μακρύ χέρι» του νόμου. Το Μαύρο Φάντασμα είναι ο πιο δαιμόνιος κακοποιός, ο πιο επικίνδυνος αντίπαλος του Μίκυ και ο μεγαλύτερος πονοκέφαλος του επιθεωρητή Ο' Χάρα. Καμία φυλακή δεν μπορεί να τον κρατήσει για πολύ, κανένα σχοινί δεν μπορεί να τον δέσει. Σήμα κατατεθέν του είναι η μαύρη κηλίδα που αφήνει στα σημεία όπου έχει κάνει τη... λαδιά του.

Δημιουργοί Edit

Καρλ Μπαρκς Edit

Ο Καρλ Μπαρκς έδει δημιουργήσει αρκετούς γνωστούς κακούς στον κόσμο των Ντακ. Καταρχίν έχει δημιουργήσει τους βασιλιάδες των λήσταρχων Μουργόλυκους, τον μεγιστάνα του πλούτου Σκληρόκαρδο Χρυσοκούκη, την πανούργα μάγισσα Μάτζικα Ντε Σπελ και τον σπάταλο κροίσο της Λιμνούπολης Τζων Ρόμπαξ.

Κατάλογος Ανταγωνιστών που δημιουργήθηκαν από τον Καρλ Μπαρκς:

Ντον Ρόσα Edit

Tumblr mn4u0aakuk1r3j3y8o1 1280

Ο Ντον Ρόσα, ως ο, από πολλούς, σημαντικότερος επίγονος του Μπαρκς, ήταν αναμενόμενο να συνεχίσει και να ενισχύσει το έργο του μεγάλου Παπιάνθρωπου. Αυτό αφορά και τη χρήση πολλών από τους χαρακτήρες που δημιούργησε ο Μπαρκς, και πόσο μάλλον των κακών. Θα δούμε σε πολλές ιστορίες του τον Χρυσοκούκη (Το Νησί στην Άκρη του Χρόνου, Ο Τελευταίος Άρχοντας του Ελ Ντοράντο κ.α.), την Μάτζικα Ντε Σπελ (Ξέχνα το!, Ο Μαγικός Δίσκος κ.α.) αλλά και άλλους χαρακτήρες, όπως ο Μπλου Τυρκουάζ, ο Λαδοπόντικας κ.α.

Ο Ρόσα έχει δημιουργήσει και δικούς του κακούς, ανάμεσα στους οποίους ξεχωρίζει ο εκκεντρικός κροίσος Αρπέν Λουσέν, γνωστός ως Μαύρος Ιππότης.

Φλόυντ ΓκότφρεντσονEdit

Ο Γκότφρεντσον είναι γνωστός για την μεγάλη συνεισφορά του στον εμπλουτισμό του σύμπαντος του Μίκυ Μάους. Πολλοί κακοί έχουν δημιουργηθεί από το ιδιοφυές πενάκι του, ανάμεσα στους οποίους είναι το Μαύρο Φάντασμα, ο Λατσαρομύτης και ο Ηλίας Ρέμουλας.

Λουτσιάνο ΜποττάροEdit

Ένας σημαντικότατος κακός που δημιουργήθηκε από τον μεγάλο Ιταλό δημιουργό είναι ο Ζαντάφ, ο οποίος είναι εμπνευσμένος από τους μεγαλοφυείς κακούς των ταινιών του Τζέημς Μποντ αλλά και από τους νεανικούς πειραματισμούς του δημιουργού του στο κόμικς επιστημονικής φαντασίας. Ιστορίες με τον Ζαντάφ έχουν σχεδιαστεί επίσης και από τον Βίκαρ και τον Σήζαρ Φεριόλι.