FANDOM

 Τον Δεκέμβριο του 1998, κλείνοντας τα δέκα χρόνια του περιοδικού, κυκλοφόρησε στα περίπτερα η πρώτη ανεξάρτητη έκδοση κάτω από τον τίτλο «Κόμιξ». Ονομάστηκε Carl Barks 10x10 και σ' αυτή την έκδοση παρουσιάστηκαν δέκα δεκασέλιδες ιστορίες του Μπαρκς της περιόδου 1943-44. Μια όμορφη και φροντισμένη έκδοση, μόνο όμως, για τους οπαδούς του καλλιτέχνη. Ιστορίες άνευρες, που εύκολα τις ξεχνούσες [...], αφού σύμφωνα με τα στούντιο Ντίσνεϋ, ο μεγάλος σχεδιαστής έπρεπε να περιορίσει την πλοκή σε δέκα σελίδες ανά ιστορία αντί των 26, 28 ή και 32 σελίδων που είχαν τα μνημειώδη έργα του.

Ιστορίες ΚΟΜΙΞ Carl Barks 10x10Edit

  1. Ονειρεμένο Περιβόλι (Donald's Victory Garden): Η πρώτη δεκασέλιδη ιστορία που δημιούργησε ο Καρλ Μπαρκς με τον Ντόναλντ Ντακ και δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Κόμιξ & Ιστορίες του Ουώλτ Ντίσνευ #31, τον Απρίλιο του 1943.
  2. Το Τυχερό Λαγοπόδαρο (The Lucky Rabber's Foot): Η Τύχη έχει ολέθρια γυρίσματα για τον Ντόναλντ και τα ανίψια του, στην ιστορία που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Κόμιξ & Ιστορίες του Ουώλτ Ντίσνευ #32, τον Μάιο του 1943.
  3. Ναυαγοσώστης υπ' Αριθμόν 13 (Lifeguard Daze): Η λαίλαπα που λέγεται Ντόναλντ, χτυπά τις ακτές της Αμερικής. Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Κόμιξ & Ιστορίες του Ουώλτ Ντίσνευ #33, τον Ιούνιο του 1943.
  4. Καλές Πράξεις (Good Deeds): Η ιστορία με τη πρώτη, σύντομη εμφάνιση του εκνευριστικού γείτονα του Ντόναλντ, κύριου Τζόουνς. Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Κόμιξ & Ιστορίες του Ουώλτ Ντίσνευ #34, τον Ιούλιο του 1943.
  5. Επιστροφή στο Ράντσο Χ (The Limber W Guest Ranch): Η πρώτη σατιρική ιστορία ουέστερν που δημιούργησε ο Καρλ Μπαρκς και δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Κόμιξ & Ιστορίες του Ουώλτ Ντίσνευ #35, τον Αύγουστο του 1943.
  6. Ο Ατρόμητος Κυνηγός (The Mighty Trapper): Μια ιστορία κυνηγιού του Ντόναλντ, προκαλεί έναν οικογενειακό διαγωνισμό με απρόβλεπτες συνέπειες. Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Κόμιξ & Ιστορίες του Ουώλτ Ντίσνευ #36, τον Σεπτέμβριο του 1943.
  7. Δυο Καλοί Γείτονες (Good Neighbors): Δεύτερη επίσημη εμφάνιση του κυρίου Τζόουνς, ουσιαστικά όμως, η πρώτη στην οποία αποκτά πρωταγωνιστικό ρόλο δίπλα στον άσπονδο γείτονά του, Ντόναλντ. Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Κόμιξ & Ιστορίες του Ουώλτ Ντίσνευ #38, τον Νοέμβριο του 1943.
  8. Πωλητής Ντόναλντ(Salesman Donald): Ο Ντόναλντ ξεδιπλώνει το ταλέντο του στις πωλήσεις για να βοηθήσει τα ανίψια του. Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Κόμιξ & Ιστορίες του Ουώλτ Ντίσνευ #39, τον Δεκέμβριο του 1943.
  9. Παιχνίδια στο Χιόνι (Snow Fun): Η οικογένεια Ντακ με πέδιλα του σκι και ανταγωνιστικές διαθέσεις. Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Κόμιξ & Ιστορίες του Ουώλτ Ντίσνευ #40, τον Ιανουάριο του 1944.
  10. Το Σιδηρόφρακτο Παπί (The Duck in the Iron Pants): Ο σιδηρόφρακτος Ντόναλντ τα βάζει με τα ανίψια του. Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Κόμιξ & Ιστορίες του Ουώλτ Ντίσνευ #41, τον Φεβρουάριο του 1944.

GalleryEdit

Καρλ Μπαρκς Project

Παπιάνθρωπος:

Καρλ ΜπαρκςΚατάλογος ΙστοριώνΒινιέτεςΜουσείαΓκάρε Μπαρκς

Οικογένεια Ντακ, Οικογένεια Μακ Ντακ, Οικογένεια Κουτ:

Φίλοι του Ντόναλντ και του Σκρουτζ:

Εχθροί:

Άλλοι Χαρακτήρες:

Ιστορίες:

Τοποθεσίες:

Αντικείμενα:

Τόμοι:

Πίνακες:

Οι λιθογραφίες του Καρλ Μπαρκς  · Πίνακες του Καρλ Μπαρκς (1971-1972)  · Πίνακες του Καρλ Μπαρκς (1973-1974)  · Πίνακες του Καρλ Μπαρκς (1975-1976)  · Πίνακες του Καρλ Μπαρκς (1980-1989)  · Πίνακες του Καρλ Μπαρκς (1991-1997)

Στριπ και Σχέδια:

Τα στριπ του ΜπαρκςΤα Μόντελ Σητ του ΜπαρκςΤα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1940)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1950)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1960)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1970)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1980)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1990)

Ξεκινήστε Μία Συζήτηση Συζητήσεις για ΚΟΜΙΞ CARL BARKS 10X10

  • ΚΟΜΙΞ CARL BARKS 10X10

    5 μυνήματα
    • το εχω το συγκεκριμενο κομιξ και θελω να το πουλησω.ξερετε περιπου ποσο πιανει?
    • Το ΚΟΜΙΞ αυτο φιλε μου εχει 118 σελ και ειναι σπανιο αρα τα 6,5-10 ευρω μπορει να τα φτασει πιστευω.