FANDOM

Ghbsgrthgbsrthdz

-Καρλ Μπαρκς, Χριστούγεννα στο Βουνό της Αρκούδας

Tumblr mxa4slYRYY1sp3y55o1 500

ΠερίληψηEdit

Ο Χιούη, Λιούη και Ντιούη Ντακ συναντούν τον Θείο Σκρουτζ ο οποίος δοκιμάζει το θάρρος αυτών και του Ντόναλντ, με μια βραδιά στο εξοχικό του στο βουνό με αρκούδες.

ΥπόθεσηEdit

Tumblr mx201wLbFc1s2wio8o1 400

Ο θείος Σκρουτζ αποφασίζει να δοκιμάσει τον Ντόναλντ.

Ως συνήθως, ο Ντόναλντ δεν έχει αρκετά χρήματα για να γιορτάσει τα Χριστούγεννα με τα ανίψια του Χιούη, Λιούη και Ντιούη. Αλλά, απροσδόκητα καλούνται από τον θείο Σκρουτζ στο σαλέ του στο Βουνό της Αρκούδας. Η μισάνθρωπη πλούσια πάπια θέλει να καταπνίξει την πλήξη του, αυτά τα Χριστούγεννα, τα οποία θεωρεί μια χαζή περίοδο που όλοι ανταλλάσσουν δώρα, με το να δοκιμάσει το θάρρος του ανιψιού του. 

Σχεδιάζει να ντυθεί μια μεγάλη αρκούδα, για να τον τρομάξει. Αλλά ένα κανονικό μικρό αρκουδάκι γλιστρά μέσα στο εξοχικό, καθώς οι Ντακ χαζεύουν το χριστουγεννιάτικο δέντρο και τα δώρα του Θείου Σκρουτζ. Τελικά, η μητέρα αρκούδα έρχεται, ψάχνοντας για το νεογνό της, και καταφέρνει να τρομάξει τους ήρωες μας, οι οποίοι βγαίνουν έξω από το εξοχικό. Ο Ντόναλντ έχει τρομοκρατηθεί! Έτσι, οι αρκούδες τρώνε το φαγητό στο σπίτι και η μητέρα αρκούδα αποκοιμιέται μπροστά από το τζάκι.

Tumblr mx21t4I3xK1s2wio8o1 500

Ο Ντόναλντ τρομοκρατείται

Στη συνέχεια, οι Ντακ βάζουν σε εφαρμογή ένα σχέδιο, για να βγάλουν τις αρκούδες έξω από το εξοχικό, και έτσι ο Ντόναλντ έχει να δέσει τα πόδια της μητέρας αρκούδας, ενώ ο Χιούη , ο Λιούη και ο Ντιούη αναλαμβάνουν να πιάσουν το μικρό αρκουδάκι. Όμως, ο Ντόναλντ αποτυγχάνει να δέσει τα πόδια της αρκούδας, αφού λιποθυμά στο χέρι της, εξαιτίας του φόβου που νιώθει, αλλά και της τρομάρας που πήρε από το βογκητό της, δίνοντας την εντύπωση ότι αποκοιμήθηκε μαζί με αυτήν.Εν τω μεταξύ, ο Σκρουτζ μπαίνει και βρίσκει τα αγόρια να κυνηγούν το αρκουδάκι χωρίς φόβο και νομίζει ότι είναι ατρόμητα.
Tumblr mx20coGNnE1s2wio8o1 500

Ο θείος Σκρουτζ μεταμφιέζεται σε αρκούδα

Στη συνέχεια, ο ίδιος βρίσκει τον Ντόναλντ να κοιμάται με την τεράστια αρκούδα και νομίζει ότι εσκεμμένα κοιμάται μαζί της, γεγονός που τον οδηγεί να πιστέψει ότι ο Ντόναλντ δε γνωρίζει την έννοια του φόβου. Τελικά, ο Σκρουτζ φεύγει τρομοκρατημένος από το βογκητό της αρκούδας και απαρατήρητος. Την επόμενη μέρα, προσφέρει ένα χριστουγεννιάτικο δείπνο στα ανίψια του, στο αρχοντικό του. Στο τέλος, βλέπουμε να δίνει στον Ντόναλντ ως δώρο το δέρμα μιας λευκής αρκούδας, με αποτέλεσμα ο Ντόναλντ να λιποθυμίσει και να ανιψάκια να λένε ότι βαρυστομάχιασε. Στο τελευταίο καρέ, ο Σκρουτζ αναφέρει ότι πίστεψε, για μια στιγμή, ότι ο ανιψιός του φοβήθηκε.

ΠαρασκήνιοEdit

N

Η πρώτη εμφάνιση του Σκρουτζ!

Η ιστορία Χριστούγεννα Στο Βουνό της Αρκούδας είναι η πρώτη ιστορία που έγραψε ποτέ ο Καρλ Μπαρκς με τον Σκρουτζ Μακ Ντακ και για αυτό το λόγο σηματοδοτεί μια νέα εποχή στις ιστορίες με τους Ντακ, διότι, πλέον, δίπλα στον Ντόναλντ και τα ανιψάκια θα βρίσκεται ο θείος Σκρουτζ. Ο μικρός ρόλος που ο Σκρουτζ έχει στην ιστορία μας κάνει να καταλάβουμε ότι δημιουργήθηκε από ανάγκη. Ο Μπαρκς δήλωσε για αυτήν την ιστορία:

Οι εκδότες μου μού είχαν ζητήσει να γράψω μια χριστουγεννιάτικη ιστορία με τον Ντόναλντ. Εγώ αποφάσισα να τον στείλω σε μια καλύβα στα βουνά, όπου θα αντιμετώπιζε μια αρκούδα. Η καλύβα αυτή έπρεπε να ανήκει σε κάποιον και έτσι επινόησα τον θείο Σκρουτζ.

Ντον ΡόσαEdit

Αυτή η ιστορία ενέπνευσε τον Ντον Ρόσα, αργότερα, να γράψει το δωδέκατο μέρος του Βίου και της Πολιτείας του Σκρουτζ Μακ Ντακ. Στην ιστορία του Ρόσα, που λαμβάνει χώρα την αμέσως επόμενη μέρα από την παραμονή των Χριστουγέννων στο Βουνό της Αρκούδας, αλλά πριν από το δείπνο στο αρχοντικό του Σκρουτζ (που λαμβάνει χώρα στην τελευταία σελίδα της ιστορίας του Μπαρκς), ο Χιούη, ο Λίουη και ο Ντιούη παρουσιάζονται για πρώτη φορά επίσημα στο θείο τους, τον Σκρουτζ.

Ο Ντόναλντ, ωστόσο, κάνει αναφορά σε μια προηγούμενη συνάντηση μεταξύ του ίδιου και του θείου του. Ο Ρόσα, στην ιστορία, δείχνει τον Σκρουτζ να είναι γνωστός σε όλους τους κατοίκους της Λιμνούπολης και θα μπορούσε να ειπωθεί ότι ο Ντόναλντ και τα ανίψια του ήλπιζαν (με ελάχιστο έως καθόλου ενθουσιασμό) πως ο τσιγκούνης θείος τους θα τους θυμόταν. Μια λεπτομέρεια στην ιστορία του Ρόσα που δεν ταιριάζει στα Χριστούγεννα στο Βουνό της Αρκούδας είναι η εμφάνιση του Σκρουτζ. Ωστόσο, αυτό το λάθος έγινε εκ προθέσεως, καθώς ο Ρόσα ήθελε να διατηρήσει την πιο γνώριμη εμφάνιση του Σκρουτζ.

Επιστροφή στο Βουνό της ΑρκούδαςEdit

Ο Ντάνιελ Μπράνκα έγραψε μια συνέχεια για την ιστορία με τίτλο Επιστροφή στο Βουνό της Αρκούδας που δημοσιεύτηκε στο Donald Duck Adventures # 32- 33, αλλά και στο Μίκυ Μάους δημοσιεύτηκε μια ιστορία ιταλικής προελεύσεως, σε σενάριο του Τίτο Φαράτσι και σχέδιο του Τζόρτζιο Καβατσάνο, με τον ίδιο τίτλο.

ΕξώφυλλαEdit

Featured Ιστορία! Χριστούγεννα στο Βουνό της ΑρκούδαςEdit

Κόμιξ 127

Στο ΚΟΜΙΞ 127!

Η Χριστουγεννιάτικη ιστορία Χριστούγεννα στο Βουνό της Αρκούδας πρωτοδημοσιεύτηκε τον Δεκέμβριο του 1947 στο περιοδικό One Shots #178 και δημιουργήθηκε από τον μεγάλο Καρλ Μπαρκς στις 22 Ιουλίου του 1947! Υπέροχη ιστορία με 20 σελίδες, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι σε αυτήν έχουμε την πρώτη εμφάνιση του Σκρουτζ Μακ Ντακ, του πλούσιου θείου του Ντόναλντ Ντακ! Στην Ελλάδα, δημοσιεύτηκε, για πρώτη φορά, στο χριστουγεννιάτικο τεύχος ΚΟΜΙΞ 127 το Δεκέμβριο του 1999, το οποίο είχε ως κεντρική ιστορία τα Χριστούγεννα στο Βουνό της Αρκούδας! Μια ιστορία σαν αυτή είναι ότι πρέπει για τα Χριστούγεννα!

Εμφανίζεται ως μια μίζερη, αλλά και εσωστρεφή πάπια, χωρίς αισθήματα, που μισεί τα Χριστούγεννα. Είναι γι' αυτόν, όπως αναφέρει, μια ανόητη εποχή που όλοι ανταλλάσσουν δώρα και ξοδεύουν λεφτά. Ο τσιγκούνης θείος, νιώθοντας μόνος στην έπαυλή του, αποφασίζει να διασκεδάσει φέτος, δοκιμάζοντας τον ανιψιό του και τα ανίψια του.

Τους καλεί, λοιπόν, να μείνουν στην καλύβα του στο Βουνό της Αρκούδας, για τα Χριστούγεννα, και εκεί αρχίζει το γέλιο! Η ιστορία αυτή μας δείχνει το φόβο του Ντόναλντ για τις αρκούδες, τον πονηρό σκοπό του θείου Σκρουτζ και ότι τα πράγματα πολλές φορές δεν είναι έτσι όπως φαίνονται. Η εμφάνιση του Σκρουτζ είναι διαφορετική, όπως και ο χαρακτήρας του, και μοιάζει πιο πολύ, θα λέγαμε, με τον αντίπαλό του τον Σκληρόκαρδο Χρυσοκούκη.

Bm disguise

Αργότερα, όμως, ο Μπαρκς πειραματίστηκε μαζί του μέχρι να του δώσει την τελική του μορφή, αλλά και το θησαυροφυλάκιό του. Επίσης, εδώ ο Σκρουτζ θεωρούνταν ως επί το πλείστον μια καρικατούρα του συνονόματού του, Εμπενίζερ Σκρουτζ. Δεν ήταν παρά μέχρι τη δεύτερη εμφάνισή του όπου κέρδισε μια θέση στην καρδιά του σύμπαντος των Ντακ. Όταν ο Μπαρκς έγραψε για πρώτη φορά αυτή την ιστορία, δεν είχε καμία ιδέα ότι Σκρουτζ επρόκειτο να γίνει ένας τόσο δημοφιλής χαρακτήρας.

Καρλ Μπαρκς Project
Barksg
Σελίδες του Project

Παπιάνθρωπος:

Scr

Καρλ Μπαρκς  · Καρλ Μπαρκς Φράσεις  · Ode to ducks - Το ποίημα του Μπαρκς  · ΚΟΜΙΞ και Μπαρκς  · Οι γνώμες των μελών για τον Καρλ Μπαρκς  · Μπαρκς - Οι απαγορεύσεις  · Μπαρκς - Βινιέτες  · Μπαρκς - Μουσεία  · Γκάρε Μπαρκς

Μελέτες:

Hdl

Γάτες  · Γέτι  · Δράκοι  · Θαλάσσια Φίδια  · Σκυλιά  · Φαντάσματα  · Χήνες  · Θρυλικοί Άνθρωποι  · Κοτόπουλα  · Μυθικοί Κόσμοι  · Βόμβες και Πύραυλοι

Χαρακτήρες:

Fli
Mag
Gla

Σκρουτζ Μακ Ντακ  · Γκαστόνε Γκάντερ  · Νταίζυ Ντακ  · Κύρος Γρανάζης  · Ράτσετ Γρανάζης  · Μουργόλυκοι  · Μόργκαν Μουργόλυκος  · Χρυσοκούκης  · Μάτζικα Ντε Σπελ  · Χρυσή Γκόλντυ  · Κύριος Τζόουνς  · Οι Μικροί Εξερευνητές  · Τζων Ρόμπαξ  · Κορνήλιος Κουτ  · Γλίτσας Λέρας  · Έηπριλ, Μαίυ και Τζουν Ντακ  · Γλόμπος  · Μπλου Τυρκουάζ  · Φίσκερβιλ  · Οι Αδελφοί Ντάλτον  · Δεσποινής Ευταξία  · Βολκάνα Μακ Ντακ  · Mατίλντα Μακ Ντάκ  · Mπαρούτης Ντάκ  · Άνγκους "Μπουνάτσας" Μακ Ντακ  · Ιάκωβος Μακ Ντακ  · Κάπταιν Φουρτούνας Μακ Ντακ  · Σχίζας Ντακ  · Δάφνη Ντακ  · Μπούφαλο Μπιλ  · Ποντικομούρης  · Λούκυ Κούτ  · ??? Ντακ  · Φούλα Ζούλα  · Mπόμπυ Το Ζόμπι  · Ο Δήμαρχος της Λιμνούπολης  · Σκότυ  · Μπλακτζακ  · Ξεφτέρης  · Σπίθας  · Πόνθε ντε Λεόν  · Ο μονόκερος  · Ο Τζο από την Σιγκαπούρη  · Μοσχάρης Μακρυχόρταρος  · Μαχαραγιάς του Γιαχαραντάν  · Δονάλδο Ελ Κουάκο  · Σκότλαντ Μακ Γιαρντ  · Τζώρτζια Μπομπότα  · Γκαστόν Τριχογένης  · Αργύρης Χήνος  · Πριγκίπισσα Βουτατηνστηνσκάφη  · Γιέτι  · Χθόνιοι και Υπόγειοι  · Κυρία Τζόουνς

Ιστορίες:

Bea
Gyr

Τοποθεσίες:

Don
Gra

Αντικείμενα:

Woo
Dai

Τόμοι:

Η Μεγάλη Βιβλιοθήκη Disney  · ΚΟΜΙΞ CARL BARKS 10X10  · Οι επίγονοι του Καρλ Μπαρκς

Πίνακες:

Στριπ και Σχέδια:

Τα στριπ του Μπαρκς  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1940)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1950)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1960)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1970)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1980)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1990)  · Τα Μόντελ Σητ του Μπαρκς

Σημαντικοί επίγονοι

Ντον Ρόσα  · Ρομάνο Σκάρπα  · Βίκαρ  · Μάρκο Ρότα  · Ουίλλιαμ Βαν Χόρν  · Ντάαν Γίππες  · Σήζαρ Φεριόλι