FANDOM

Ghbsgrthgbsrthdz

-Καρλ Μπαρκς, Χριστούγεννα στο Βουνό της Αρκούδας

Tumblr mxa4slYRYY1sp3y55o1 500

ΠερίληψηEdit

Ο Χιούη, Λιούη και Ντιούη Ντακ συναντούν τον Θείο Σκρουτζ ο οποίος δοκιμάζει το θάρρος αυτών και του Ντόναλντ, με μια βραδιά στο εξοχικό του στο βουνό με αρκούδες.

ΥπόθεσηEdit

Tumblr mx201wLbFc1s2wio8o1 400

Ο θείος Σκρουτζ αποφασίζει να δοκιμάσει τον Ντόναλντ.

Ως συνήθως, ο Ντόναλντ δεν έχει αρκετά χρήματα για να γιορτάσει τα Χριστούγεννα με τα ανίψια του Χιούη, Λιούη και Ντιούη. Αλλά, απροσδόκητα καλούνται από τον θείο Σκρουτζ στο σαλέ του στο Βουνό της Αρκούδας. Η μισάνθρωπη πλούσια πάπια θέλει να καταπνίξει την πλήξη του, αυτά τα Χριστούγεννα, τα οποία θεωρεί μια χαζή περίοδο που όλοι ανταλλάσσουν δώρα, με το να δοκιμάσει το θάρρος του ανιψιού του. 

Σχεδιάζει να ντυθεί μια μεγάλη αρκούδα, για να τον τρομάξει. Αλλά ένα κανονικό μικρό αρκουδάκι γλιστρά μέσα στο εξοχικό, καθώς οι Ντακ χαζεύουν το χριστουγεννιάτικο δέντρο και τα δώρα του Θείου Σκρουτζ. Τελικά, η μητέρα αρκούδα έρχεται, ψάχνοντας για το νεογνό της, και καταφέρνει να τρομάξει τους ήρωες μας, οι οποίοι βγαίνουν έξω από το εξοχικό. Ο Ντόναλντ έχει τρομοκρατηθεί! Έτσι, οι αρκούδες τρώνε το φαγητό στο σπίτι και η μητέρα αρκούδα αποκοιμιέται μπροστά από το τζάκι.

Tumblr mx21t4I3xK1s2wio8o1 500

Ο Ντόναλντ τρομοκρατείται

Στη συνέχεια, οι Ντακ βάζουν σε εφαρμογή ένα σχέδιο, για να βγάλουν τις αρκούδες έξω από το εξοχικό, και έτσι ο Ντόναλντ έχει να δέσει τα πόδια της μητέρας αρκούδας, ενώ ο Χιούη , ο Λιούη και ο Ντιούη αναλαμβάνουν να πιάσουν το μικρό αρκουδάκι. Όμως, ο Ντόναλντ αποτυγχάνει να δέσει τα πόδια της αρκούδας, αφού λιποθυμά στο χέρι της, εξαιτίας του φόβου που νιώθει, αλλά και της τρομάρας που πήρε από το βογκητό της, δίνοντας την εντύπωση ότι αποκοιμήθηκε μαζί με αυτήν.Εν τω μεταξύ, ο Σκρουτζ μπαίνει και βρίσκει τα αγόρια να κυνηγούν το αρκουδάκι χωρίς φόβο και νομίζει ότι είναι ατρόμητα.
Tumblr mx20coGNnE1s2wio8o1 500

Ο θείος Σκρουτζ μεταμφιέζεται σε αρκούδα

Στη συνέχεια, ο ίδιος βρίσκει τον Ντόναλντ να κοιμάται με την τεράστια αρκούδα και νομίζει ότι εσκεμμένα κοιμάται μαζί της, γεγονός που τον οδηγεί να πιστέψει ότι ο Ντόναλντ δε γνωρίζει την έννοια του φόβου. Τελικά, ο Σκρουτζ φεύγει τρομοκρατημένος από το βογκητό της αρκούδας και απαρατήρητος. Την επόμενη μέρα, προσφέρει ένα χριστουγεννιάτικο δείπνο στα ανίψια του, στο αρχοντικό του. Στο τέλος, βλέπουμε να δίνει στον Ντόναλντ ως δώρο το δέρμα μιας λευκής αρκούδας, με αποτέλεσμα ο Ντόναλντ να λιποθυμίσει και να ανιψάκια να λένε ότι βαρυστομάχιασε. Στο τελευταίο καρέ, ο Σκρουτζ αναφέρει ότι πίστεψε, για μια στιγμή, ότι ο ανιψιός του φοβήθηκε.

ΠαρασκήνιοEdit

N

Η πρώτη εμφάνιση του Σκρουτζ!

Η ιστορία Χριστούγεννα Στο Βουνό της Αρκούδας είναι η πρώτη που έγραψε ποτέ ο Καρλ Μπαρκς με τον Σκρουτζ Μακ Ντακ και για αυτό το λόγο σηματοδοτεί μια νέα εποχή στις ιστορίες με τους Ντακ, διότι, πλέον, δίπλα στον Ντόναλντ και τα ανιψάκια θα βρίσκεται ο θείος Σκρουτζ. Ο μικρός ρόλος που ο Σκρουτζ έχει στην ιστορία μας κάνει να καταλάβουμε ότι δημιουργήθηκε από ανάγκη. Ο Μπαρκς δήλωσε για αυτήν την ιστορία:

« Οι εκδότες μου μού είχαν ζητήσει να γράψω μια χριστουγεννιάτικη ιστορία με τον Ντόναλντ. Εγώ αποφάσισα να τον στείλω σε μια καλύβα στα βουνά, όπου θα αντιμετώπιζε μια αρκούδα. Η καλύβα αυτή έπρεπε να ανήκει σε κάποιον και έτσι επινόησα τον θείο Σκρουτζ. »

Στην ιστορία αυτή, ο Σκρουτζ θεωρείται, ως επί το πλείστον, μια καρικατούρα του συνονόματού του, Εμπενίζερ Σκρουτζ, από τη Χριστουγεννιάτικη Ιστορία του Καρόλου Ντίκενς. Δεν ήταν παρά μέχρι τη δεύτερη εμφάνισή του όπου κέρδισε μια θέση στην καρδιά του σύμπαντος των Ντακ. Όταν ο Μπαρκς έγραψε για πρώτη φορά την ιστορία, δεν είχε ιδέα ότι Σκρουτζ επρόκειτο να γίνει ένας τόσο δημοφιλής χαρακτήρας.

Ντον ΡόσαEdit

Αυτή η ιστορία ενέπνευσε τον Ντον Ρόσα, αργότερα, να γράψει το δωδέκατο μέρος του Βίου και της Πολιτείας του Σκρουτζ Μακ Ντακ. Στην ιστορία του Ρόσα, που λαμβάνει χώρα την αμέσως επόμενη μέρα από την παραμονή των Χριστουγέννων στο Βουνό της Αρκούδας, αλλά πριν από το δείπνο στο αρχοντικό του Σκρουτζ (που λαμβάνει χώρα στην τελευταία σελίδα της ιστορίας του Μπαρκς), ο Χιούη, ο Λίουη και ο Ντιούη παρουσιάζονται για πρώτη φορά επίσημα στο θείο τους, τον Σκρουτζ.

Ο Ντόναλντ, ωστόσο, κάνει αναφορά σε μια προηγούμενη συνάντηση μεταξύ του ίδιου και του θείου του. Ο Ρόσα, στην ιστορία, δείχνει τον Σκρουτζ να είναι γνωστός σε όλους τους κατοίκους της Λιμνούπολης και θα μπορούσε να ειπωθεί ότι ο Ντόναλντ και τα ανίψια του ήλπιζαν (με ελάχιστο έως καθόλου ενθουσιασμό) πως ο τσιγκούνης θείος τους θα τους θυμόταν. Μια λεπτομέρεια στην ιστορία του Ρόσα που δεν ταιριάζει στα Χριστούγεννα στο Βουνό της Αρκούδας είναι η εμφάνιση του Σκρουτζ. Ωστόσο, αυτό το λάθος έγινε εκ προθέσεως, καθώς ο Ρόσα ήθελε να διατηρήσει την πιο γνώριμη εμφάνιση του Σκρουτζ.

Επιστροφή στο Βουνό της ΑρκούδαςEdit

Ο Ντάνιελ Μπράνκα έγραψε μια συνέχεια για την ιστορία με τίτλο Επιστροφή στο Βουνό της Αρκούδας που δημοσιεύτηκε στο Donald Duck Adventures # 32- 33, αλλά και στο Μίκυ Μάους δημοσιεύτηκε μια ιστορία ιταλικής προελεύσεως, σε σενάριο του Τίτο Φαράτσι και σχέδιο του Τζόρτζιο Καβατσάνο, με τον ίδιο τίτλο.

ΕξώφυλλαEdit

Καρλ Μπαρκς Project

Παπιάνθρωπος:

Καρλ ΜπαρκςΚατάλογος ΙστοριώνΒινιέτεςΜουσείαΓκάρε Μπαρκς

Οικογένεια Ντακ, Οικογένεια Μακ Ντακ, Οικογένεια Κουτ:

Φίλοι του Ντόναλντ και του Σκρουτζ:

Εχθροί:

Άλλοι Χαρακτήρες:

Ιστορίες:

Τοποθεσίες:

Αντικείμενα:

Τόμοι:

Πίνακες:

Οι λιθογραφίες του Καρλ Μπαρκς  · Πίνακες του Καρλ Μπαρκς (1971-1972)  · Πίνακες του Καρλ Μπαρκς (1973-1974)  · Πίνακες του Καρλ Μπαρκς (1975-1976)  · Πίνακες του Καρλ Μπαρκς (1980-1989)  · Πίνακες του Καρλ Μπαρκς (1991-1997)

Στριπ και Σχέδια:

Τα στριπ του ΜπαρκςΤα Μόντελ Σητ του ΜπαρκςΤα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1940)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1950)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1960)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1970)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1980)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1990)