FANDOM

Στην δεκασέλιδη ιστορία Χειμερινά στοιχήματα του Καρλ Μπαρκς πρωτοεμφανίστηκε ο Γκαστόνε Γκάντερ, ο απίστευτα τυχερός ξάδερφος του Ντόναλντ.

ΠερίληψηEdit

Ο Γκαστόνε χτυπάει την πόρτα του Ντόναλντ τα Χριστούγεννα ώστε να του υπενθυμίσει ότι είχε υποσχεθεί και υπογράψει συμφωνία να εγκαταλείψει το σπίτι του, αν δεν κολυμπήσει σε μια παγωμένη λίμνη!

ΥπόθεσηEdit

Είναι μια Χριστουγεννιάτικη και χειμωνιάτικη ημέρα. Τα χιόνια είναι βαθιά και οι θερμοκρασίες είναι πάρα πολύ χαμηλές με τον Ντόναλντ να γίνεται παγοκολόνα στην κυριολεξία. Ο Ντόναλντ θέλει να παραμείνουν αυτός και τα ανίψια του σε εσωτερικούς χώρους για να κρατηθεί όσο γίνεται πιο ζεστός.

Κάποια στιγμή καταφθάνει στο σπίτι του Ντόναλντ ο ξάδελφος ο Γκαστόνε Γκάντερ λέγοντας στον Ντόναλντ ότι αν χάσει το στοίχημα που βάλανε το προηγούμενο καλοκαίρι, θα πάρει το σπίτι όπως είχαν συμφωνήσει! Εκείνη την εποχή, ο Ντόναλντ είχε συμφωνήσει ότι θα χάσει το σπίτι του στον ξάδελφό του σε περίπτωση που αυτός αποτύχει να πάει για κολύμπι στη παγωμένη λίμνη την ημέρα των Χριστουγέννων.

Για να διατηρήσει το σπίτι του, ο Ντόναλντ φοράει τώρα μαγιό του, αλλά δεν μπορεί να φέρει τον εαυτό του να πηδήξει στην τόσο κρύα και παγερή λίμνη. Τα ανίψια του προσπαθούν με διάφορους τρόπους να τον κάνουν να κολυμπήσει στη λίμνη αλλά αποτυγχάνουν στο τέλος.

Εκεί που όλα δείχνουν ότι ο Γκαστόνε έχει τη νίκη, η Νταίζυ Ντακ φτάνει για να του υπενθυμίσει ότι της υποσχέθηκε πέρσι το καλοκαίρι ότι θα έπινε δέκα λίτρα λεμονάδα μέσα σε μια ώρα, ή θα επέστρεφε το σπίτι στον Ντόναλντ. Η Νταίζυ αναφέρει ότι έβαλε αυτό το στοίχημα ώστε να πάρει έτσι ο Ντόναλντ πίσω το σπίτι του!

B179fcbf3e11d23dac1dc62402fd4a36

Ο Γκαστόνε αποτυγχάνει να πιει τη λεμονάδα και ο Ντόναλντ παίρνει το σπίτι του πίσω. Τα ανίψια καταλαβαίνουν ότι το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας είναι "Τα μεγάλα λόγια πάντα προκαλούν μπελάδες". Όπως φεύγει η Νταίζυ ακούει τον Γκαστόνε αλλά και τον Ντόναλντ σαν παιδιά να βάζουν ένα νέο στοίχημα για το νέο έτος. Με έναν αναστεναγμό, φεύγει, συνειδητοποιώντας ότι ο Γκαστόνε και ο Ντόναλντ δεν πήραν τελικά το μάθημά τους.

Featured Ιστορία! Χειμερινά ΣτοιχήματαEdit

11473455605 56d3dcb22d o
Η χειμερινή ιστορία Χειμερινά στοιχήματα πρωτοδημοσιεύτηκε τον Ιανουάριο του 1948 στο περιοδικό Walt Disney's Comics and Stories #88 και δημιουργήθηκε από τον μεγάλο Καρλ Μπαρκς στις 15 Αυγούστου του 1947! Ξεκαρδιστική δεκασέλιδη ιστορία αλλά και πιο σημαντικό είναι ότι σε αυτήν έχουμε την πρώτη εμφάνιση του Γκαστόνε Γκάντερ, του αντιπαθητικού τυχεράκια που είναι ο ξάδελφος του Ντόναλντ!
Komix 92

Η ιστορία στο ΚΟΜΙΞ.

Εμφανίζεται ως ένας τύπος που ήρθε σαν να εισπράξει "κάτι" και όχι σαν τον περιβόητο τυχεράκια που όλοι γνωρίζουμε. Η εμφάνιση του Γκαστόνε είναι διαφορετική και δε φαίνεται από πουθενά ότι είναι υπερβολικά τυχερός αλλά σαν είναι μία αντανάκλαση της προσωπικότητας του Ντόναλντ που τον καταδίωκε για το παράτολμο στοίχημα που είχε βάλει το καλοκαίρι.

Ο Γκάστονε έδειχνε αδίσταχτος μέχρι που η Νταίζυ τον έβαλε στη θέση του, χωρίς αυτός και ο Ντόναλντ να βάλουν μυαλό! Ο Ντόναλντ και ο Γκαστόνε ήταν πάντα ανταγωνιστές σε διάφορα αλλά τελικά ο ανταγωνισμός τους κατέληξε να γίνεται για την Νταίζυ! Η ιστορία έχει ξανατυπωθεί πολλές φορές ενώ η ελληνική έκδοση της ιστορίας δημοσιεύτηκε το 1996 στο ΚΟΜΙΞ 92.

Καρλ Μπαρκς Project

Παπιάνθρωπος:

Καρλ ΜπαρκςΚατάλογος ΙστοριώνΟι απαγορεύσειςΒινιέτεςΜουσείαΓκάρε Μπαρκς

Οικογένεια Ντακ, Οικογένεια Μακ Ντακ, Οικογένεια Κουτ:

Φίλοι του Ντόναλντ και του Σκρουτζ:

Εχθροί:

Άλλοι Χαρακτήρες:

Ιστορίες:

Τοποθεσίες:

Αντικείμενα:

Τόμοι:

Πίνακες:

Στριπ και Σχέδια:

Τα στριπ του ΜπαρκςΤα Μόντελ Σητ του ΜπαρκςΤα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1940)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1950)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1960)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1970)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1980)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1990)