FANDOM

Το Μυστικό του Παλιού Κάστρου (ή αλλιώς Το Μυστικό του Παλιού Πύργου) είναι μια από τις μεγαλύτερες ιστορίες του Καρλ Μπαρκς.

ΠερίληψηEdit

Λόγω οικονομικών προβλημάτων ο θείος Σκρουτζ και τα ανίψια του αναζητούν τον θησαυρό των Μακ Ντακ στον πατρογονικό πύργο τους στην Σκωτία, έχοντας να αντιμετωπίσουν ένα επικίνδυνο σκελετό - φάντασμα!

ΥπόθεσηEdit

520424--037-038-0009

Το Φάντασμα κλέβει το θησαυρό!

Ο Σκρουτζ Μακ Ντακ, μαζί με τα ανίψια του, αναζητά τον θησαυρό ενός προγόνου του στον πατρογονικό του πύργο, έχοντας να αντιμετωπίσουν έναν παμπόνηρο απατεώνα επιστάτη που μεταμφιέζεται σε σκελετό-φάντασμα! Ο Θείος Σκρουτζ χρειάζεται τον θησαυρό για να σώσει την περιουσία του. Εκμυστηρεύεται την ύπαρξη του στα ανίψια του ,στην αρχή της ιστορίας, λέγοντας ότι το μυστικό αυτού του θησαυρού έχει μείνει στην οικογένεια του για περισσότερα από 900 χρόνια. Όμως ο θείος Σκρουτζ και ο Ντόναλντ φοβούνται το φάντασμα που φημίζεται ότι υπάρχει στον πύργο χωρίς να το παραδέχονται. Αυτός είναι και ο λόγος που ο Σκρουτζ θέλει τα ανίψια του μαζί του.
Tumblr n08f6hO5kB1s2wio8o3 500

Όταν φτάνουν στον Πύργο συναντάνε τον επιστάτη, τον Σκότι, πιστό υπηρέτη του Σκρουτζ. Εκεί με το μηχάνημα που διαθέτει λέιζερ τα ανιψάκια και ο Σκρουτζ βρίσκουν το θησαυρό αφού ο Ντόναλντ λιποθυμάει όταν βλέπει μέσω του μηχανήματος τα κόκαλα και την πανοπλία του Σερ Πάτρικ. Στη συνέχεια, εμφανίζεται το φάντασμα που κλέβει τον θησαυρό και τον κρύβει στα μυστικά περάσματα του κάστρου. Ακολουθεί, ένα ξέφρενο κυνηγητό με τους ήρωες μας και το φάντασμα σκελετό στο κάστρο των Μακ Ντακ.

Το φάντασμα αρχικά κλειδώνει τα ανιψάκια στον προμαχώνα, μετά τον Μακ Ντακ και στο τέλος ο Ντόναλντ που προσπαθούσε να τους σώσει, αφού πρώτο αντικρίσει τον Σκότι "πεθαμένο" στο κρεβάτι του. Τα ανιψάκια τελικά ανακαλύπτουν μια μυστική είσοδο στον τάφο του Σερ Βαλτομέρη Μακ Ντακ και βρίσκουν ξανά το θησαυρό αλλά μαζί και το φάντασμα.Ο Θείος Σκρουτζ και ο Ντόναλντ ελευθερώνονται και τρέχουν να σώσουν τα ανιψάκια ρίχνοντας πιστολιές στο φάντασμα το οποίο τρέχει να ξεφύγει με τον θησαυρό.
12236462943 938dc2f84d o

Το Φάντασμα προσπαθεί να κλέψει το θησαυρό!

Όμως, ο Χιουη, ο Λίουη και ο Ντίουη ανακαλύπτουν εκεί ένα σπρέι που σε κάνει αόρατο και στο τέλος καταφέρνουν να πιάσουν το φοβερό φάντασμα. Αποκαλύπτεται, ότι το σκελετικό φάντασμα είναι ο Σκότι, οποίος δεν είναι αυτός που ισχυρίζεται. Ο ψεύτικος Σκότι που είναι ο Διαμαντής ο Κλέφτης φανέρωσε ότι ο αληθινός Σκότι είχε πεθάνει πριν μήνες και τον αντικατέστησε για να βάλλει χέρι στο θησαυρό των Μακ Ντακ. Έτσι, ο Σκρουτζ λύνει τα οικονομικά του προβλήματα και η περιουσία του σώζεται.

ΠαρασκήνιοEdit

Σάρωση0002

Από την ιστορία "Γράμμα από το Σπίτι"

Η ιστορία Το Μυστικό του Παλιού Κάστρου είναι η δεύτερη ιστορία που γράφτηκε ποτέ με τον θείο Σκρουτζ από τον Καρλ Μπαρκς. Από την δεύτερη κιόλας ιστορία με τον Σκρουτζ, μαθαίνουμε για το παρελθόν του και για το θεοπάλαβο γενεαλογικό του δέντρο, που ο Καρλ Μπαρκς μπλέκει στην ιστορία σε μια προσπάθεια κωμικοποίησης. έχουμε διάφορες πληροφορίες για τον βαθύπλουτο κροίσο και τις ρίζες του.

Η ιστορία αυτή θεωρείται μια από τις πιο κλασσικές περιπέτειες στην μακρόχρονη καριέρα του Καρλ Μπαρκς και μια από τις μεγαλύτερες του. Ταυτόχρονα, εμπνέει και άλλους δημιουργούς, όπως για παράδειγμα ο Ντον Ρόσα, που έγραψε τον Βίο και την Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ και την ιστορία Γράμμα από το Σπίτι η οποία σηματοδοτεί την επιστροφή των παπιών στον Πύργο των Μακ Ντακ.

ΕξώφυλλαEdit

ΕλαιογραφίεςEdit

Καρλ Μπαρκς Project

Παπιάνθρωπος:

Καρλ ΜπαρκςΦράσειςΚατάλογος ΙστοριώνΟι απαγορεύσειςΒινιέτεςΜουσείαΓκάρε Μπαρκς

Οικογένεια Ντακ, Οικογένεια Μακ Ντακ, Οικογένεια Κουτ:

Φίλοι του Ντόναλντ και του Σκρουτζ:

Εχθροί:

Άλλοι Χαρακτήρες:

Ιστορίες:

Τοποθεσίες:

Αντικείμενα:

Τόμοι:

Πίνακες:

Στριπ και Σχέδια:

Τα στριπ του ΜπαρκςΤα Μόντελ Σητ του ΜπαρκςΤα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1940)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1950)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1960)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1970)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1980)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1990)

Ξεκινήστε Μία Συζήτηση Συζητήσεις για Ιστορία: Το Μυστικό του Παλιού Κάστρου

  • Το Μυστικό του Παλιού Κάστρου

    6 μυνήματα
    • Καλή ιστορία αλλά όχι από τις αγαπημένες μου του Μπαρκς, υπάρχουν άλλες που μου αρέσουν πολύ περισσότερο. 7/10.
    • Δόκτωρ wrote:Καλή ιστορία αλλά όχι από τις αγαπημένες μου του Μπαρκς, υπάρχο...