FANDOM

Η ιστορία Το Κυνήγι των Κατασκόπων είναι μια ιστορία που έγραψε ο Καρλ Μπαρκς το 1951.

ΠερίληψηEdit

Ο Ντόναλντ και τα ανιψάκια τα βάζουν με επικίνδυνους κατασκόπους και ταξιδεύουν σε όλη την Ευρώπη για να σταματήσουν την διαβόητη Μαντάμ Τριπλό Χ, από το να παραδώσει απόρρητα σχέδια σε έναν πράκτορα ταυρομάχο στην Τσιλιβουργερία της Ισπανίας!

ΥπόθεσηEdit

Ο Ντόναλντ και τα ανιψάκια του περνούν ονειρεμένες διακοπές στην ηλιόλουστη Μεσόγειο. Ο Ντόναλντ εξηγεί στα ανίψια του ότι σε τέτοια μέρη σαν την Γαλλική Ριβιέρα, συχνάζουν ένα σωρό κλέφτες, κομπιναδόροι, χαρτοπαίκτες, καλλονές, εκβιαστές και, πάνω απ' όλα, επικίνδυνοι κατάσκοποι. Τα παιδιά ενδιαφέρονται ιδιαίτερα και κάνουν στον Ντόναλντ ένα σωρό ερωτήσεις για τους κατασκόπους. Ο Ντόναλντ εκνευρίζεται και πάει πιο πέρα, να χαζέψει την "θέα" ανάμεσα σε καλλίγραμμες καλλονές.

Κατασκοποι 1

Ο Ντόναλντ εξηγεί στα ανίψια του για τους επικίνδυνους παραθεριστές.

Γίνεται, όμως, άθελά του, πιόνι στα χέρια των κατασκόπων. Ο Υπερκατάσκοπος Διπλό Χ, τον χρησιμοποιεί ώστε να παραδώσει ένα μυστικό μήνυμα στην διαβόητη κατάσκοπο Μαντάμ Τριπλό Χ. Μόλις που προλαβαίνει να ξεφορτωθεί το γράμμα, γιατί πίσω του πετάγεται ο Αντικατάσκοπος Κλειδαροτρύπης που τον σημαδεύει με το όπλο. Και αυτός όμως σημαδεύεται από τον Πράκτορα Χ, ο οποίος με την σειρά του απειλείται από τον Υπεραντικατάσκοπο Εφ Μπι Μπάι, που σημαδεύεται από ένα τσούρμο άλλους κατασκόπους...

Κατασκοποι 2

Οι κατάσκοποι σημαδεύονται μεταξύ τους.

Τζωρτζια μπομποτα

Η γοητευτική Μαντάμ Τριπλό Χ.

Ο Ντόναλντ μεταφέρει το μήνυμα, το οποίο είναι κρυμμένο μέσα σε ένα κραγιόν, σε μια πανέμορφη κατάσκοπο με γαλλική προφορά, την διαβόητη και άκρως επικίνδυνη Μαντάμ ΧΧΧ. Εκείνη, αποσύρεται διακριτικά για να το διαβάσει, και έπειτα το θάβει στην άμμο. Παρατηρείται, όμως, από το άγρυπνο βλέμμα των τριών ανιψιών του Ντόναλντ, που ξεθάβουν το μήνυμα και το μεταφέρουν αμέσως στον θείο τους, ο οποίος σε πανικό διαβάζει τα εξής: "Μαντάμ Τριπλό Χ, να παραδώσεις τα κλεμμένα σχέδια της βόμβας στον Πράκτορα Τετραπλό Χ στην Τσιλιβουργερία! Ο Πράκτορας Τετραπλό Χ είναι γνωστός με το όνομα Δονάλδο Ελ Κουάκο! Είναι ένας διάσημος ταυρομάχος!".
Κατασκοποι 3

Ο Ντόναλντ διαβάζει το απόρρητο μήνυμα.

Ο Ντόναλντ και τα ανιψάκια του αποφασίζουν να δράσουν πάραυτα και να ταξιδέψουν στην Τσιλιβουργερία για να εμποδίσουν την πράδοση των απόρρητων σχεδίων της βομβας. Έτσι, παίρνουν το τραίνο για την Τσιλιβουργερία, μια ισπανική χώρα στα δυτικά της Ριβιέρας, ελπίζοντας να φτάσουν πριν από την Μαντάμ Τριπλό Χ. Εκείνη, όμως, ταξιδεύει με αεροπλάνο! Οι Ντακ θέλουν να κατέβουν και να πάρουν το επόμενο αεροπλάνο για να την προλάβουν, αλλά ξαφνικά από το απέναντι κάθισμα ξεπετάγεται ο Μυστικός Πράκτορας Μείον Χ που τους ζητά να πηδήξουν αμέσως από το παράθυρο! Περνούν όμως από ένα τούνελ, και όταν βγαίνουν, τα ανιψάκια έχουν πάρει το πάνω χέρι και αναγκάζουν τον πράκτορα Μείον Χ να πηδήξει εκείνος από το τραίνο.

Κατασκοποι 5

Η Μαντάμ ΧΧΧ κάθεται μαζί με τους Ντακ στο τραίνο.

Αμέσως μετά, η Μαντάμ Τριπλό Χ πέφτει με αλεξίπτωτο πάνω στο τραίνο, γιατί κάποιοι στο αεροπλάνο ήθελαν να κλέψουν την τσάντα της. Έτσι, κάθεται μαζί με τους Ντακ και γρήγορα αποκοιμιέται. Ο Ντόναλντ πάει να βουτήξει την τσάντα της, αλλά η κατάσκοπος τον καταλαβαίνει και κρατώντας ένα στιλέτο, προστάζει τους Ντακ να πηδήξουν από το παράθυρο. Περνούν όμως πάλι από τούνελ. Όταν βγαίνουν, ο Ντόναλντ λέει ότι τώρα μπορούν να πηδήξουν και έτσι και γίνεται. Πέφτουν μέσα στον βάλτο, και εκεί ο Ντόναλντ, παινεύοντας τον εαυτό του, αποκαλύπτει ότι έκλεψε την τσάντα της Μαντάμ ΧΧΧ. Απογοητεύονται, όμως, όταν βλέπουν ότι η τσάντα δεν έχει κλεμμένα σχέδια, αλλά μαύρο ψωμί και σαλάμι!
Σκοτλαντ

Ο Σκότλαντ Μακ Γιαρντ ξεπετάγεται από το κάθισμα!

Εν τω μεταξύ, πίσω στο τραίνο, η Μαντάμ ΧΧΧ γελάει επειδή την έφερε στα παπιά, αλλά από το απέναντι κάθισμα ξεπετάγεται ένας αντι-αντι-αντι-αντι-αντι-τέλος πάντων... κατάσκοπος, ο Σκότλαντ Μακ Γιαρντ, που θέλει να την συλλάβει, όμως εκείνη πηδάει από το τραίνο και πέφτει πάνω στους Ντακ, οι οποίοι ανέβαιναν στην πλαγιά για να ξαναμπούν στο τραίνο! Πέφτουν στον βάλτο και η Μαντάμ Τριπλό Χ προτείνει να πάρουν το κολατσιό τους. Τρώνε έτσι μαύρο ψωμί και σαλάμι, και όταν η Μαντάμ Τριπλό Χ φεύγει ξαφνικά, οι Ντακ δοκιμάζουν να την ακολουθήσουν, αλλά καταλαβαίνουν ότι είχε ρίξει υπνωτικό στο φαγητό τους και έτσι αποκοιμιούνται. Το ίδιο κάνει και η Μαντάμ Τριπλό Χ, η οποία ρίχνει έναν ύπνο σε έναν θάμνο, σίγουρη ότι έχει απαλλαγεί από τους εχθρούς της. Την ίδια ώρα, το τραίνο πλησιάζει και κινείται με μεγάλη ταχύτητα, ενώ ο Ντόναλντ έχει κοιμηθεί με το κεφάλι του πάνω στις ράγες!
Κατασκοποι 4

Το τραίνο πλησιάζει τους κοιμισμένους ήρωες.

Κατασκοποι 7

Ο Δονάλδο Ελ Κουάκο μοιάζει στον Ντόναλντ!

Σαν από θαύμα, εκείνη την ώρα ξεκινάει η απεργία των σιδηροδρομικών υπαλλήλων, έτσι η ταχεία σταματάει ακριβώς πριν πατήσει το κεφάλι του Ντόναλντ! Όταν οι ήρωες ξυπνούν, αντικρίζουν ένα άδειο τραίνο, το οποίο δεν παραλείπουν να χρησιμοποιήσουν! Έτσι, ο Ντόναλντ οδηγεί το τραίνο προς την Τσιλιβουργερία, ενώ την ίδια ώρα μπαίνει μέσα και η Μαντάμ Τριπλό Χ για να πάει και αυτή στην Τσιλιβουργερία! Ο Ντόναλντ και τα παιδιά φτάνουν σε λίγες ώρες στην Τσιλιβουργερία και εγκαταλείπουν το τραίνο. Λίγο αργότερα, το ίδιο κάνει και η Μαντάμ ΧΧΧ.

Κατασκοποι 6

Τα ανιψάκια κρατούν τον Δονάλδο στο ντους.

Οι Ντακ φτάνουν γρήγορα στο καμαρίνι του Πράκτορα Τετραπλό Χ, ή αλλιώς Δονάλδο Ελ Κουάκο, που είναι ο διασημότερος ταυρομάχος της Τσιλιβουργερίας, Κοιτάζοντας από την κλειδαρότρυπα, βλέπουν ότι μοιάζει εκπληκτικά με τον Ντόναλντ, μόνο που έχει μαύρα μαλλιά! Έτσι, τα τέσσερα παπιά εισβάλλουν στο διαμέρισμα και τα ανιψάκια ακινητοποιούν τον Δονάλδο στο ντους, σημαδεύοντάς τον με μια μάνικα με παγωμένο νερό. Ο Ντόναλντ, φοράει μια μαύρη περούκα και ρούχα ταυρομάχου και υποδέχεται την Μαντάμ Τριπλό Χ υποδυόμενος τον Δονάλδο Ελ Κουάκο!
Κατασκοποι 10

Ο Ντόναλντ τα βάζει με τον ταύρο! (Σχέδιο του Καρλ Μπούτνερ).

Όμως, η Μαντάμ Τριπλό Χ είναι δύσπιστη σχετικά με την ταυτότητά του, κι έτσι για να πειστεί ότι είναι όντως ο Δονάλδο και να του δώσει τα σχέδια θέλει να τον δει να μονομαχεί με τον ταύρο! Έτσι, θέλοντας και μη, ο Ντόναλντ βγαίνει στην αρένα και προσπαθεί να εντυπωσιάσει τα πλήθη με την δεξιοτεχνία του. Έχει όμως σοβαρά προβλήματα σε θέματα τεχνικής. Έτσι, ο ταύρος κουρελιάζει το κόκκινο πανί και καταλήγει να πέσει πάνω στον κρουνό της πυροσβεστικής, πλημμυρίζοντας όλο το στάδιο. Οι θεατές αποθεώνουν τον Ντόναλντ!!!

Έτσι, η Μαντάμ ΧΧΧ πείθεται για την ταυτότητά του, ενώ όμως είναι έτοιμη να του παραδώσει τα σχέδια, πέφτει η πίεση του νερού στην μάνικα και ο αληθινός Δονάλδο εφορμά στο δωμάτιο και αποκαλύπτεται η απάτη! Έτσι, η Μαντάμ Τριπλό Χ δίνει τα σχέδια στον αληθινό Δονάλδο Ελ Κουάκο, ενώ οι Ντακ κάθονται απογοητευμένοι σε μια γωνία.

Κατασκοποι 9

Η Τζώρτζια Μπομπότα φανερώνει την ταυτότητά της.

Η Μαντάμ ΧΧΧ είχε κρύψει κάτω από το ψεύτικο νύχι της τα σχέδια σε μικροφωτογραφία. Ο Δονάλδο τα παίρνει χαμογελώντας σατανικά, εκ μέρους του ένδοξου δικτάτορα Μπρούτο, που με τα σχέδια της Βόμβας Μυδρογόνου θα μπορούσε να κατακτήσει τον κόσμο! Όμως, ενώ βλέπει τα σχέδια, διαπιστώνει ότι η βόμβα δεν είναι παρά μια απλή στρακαστρούκα για να φοβίζει τα πουλιά που κρύβονται μέσα στα ινδιάνικα τοτέμ!

Κατασκοποι 11

Ο Δονάλδο εκπαραθυρώνεται.

Τότε, η Μαντάμ Τριπλό Χ βγάζει με φωτογραφική μηχανή και φωτογραφίζει τον Δονάλδο! Μιλώντας με κανονική προφορά, αποκαλύπτει ότι στην πραγματικότητα είναι η δεσποινίς Τζώρτζια Μπομπότα της άκρως Μυστικής Υπηρεσίας και της έχει ανατεθεί να φωτογραφίσει τους κυριότερους κατασκόπους του Μπρούτο! Λίγο έλειψε να μην καταφέρει να βρει τον Δονάλδο, εξαιτίας του Ντόναλντ και των ανιψιών του, οι οποίοι ταπεινωμένοι νιώθουν ενοχές. Ο Δονάλδο όμως αναφωνεί: "Με βρήκες, όμως, και αυτό σημαίνει πως ο Μπρούτο θα με στείλει να σπάω πέτρες στα νταμάρια ισοβίως! Έχε γεια καημένε κόσμε!" και αυτοστιγμεί πηδάει από το παράθυρο!

Πίσω στην Ριβιέρα, ο Ντόναλντ και τα παιδιά συνεχίζουν τις διακοπές τους. Ο Χιούη, ο Λιούη και ο Ντιούη παρατηρούν έναν κατάσκοπο να φωτογραφίζει τα αμερικάνικα θωρηκτά, αλλά δεν τολμούν να το πουν στον θείο τους, γιατί θα τους μαδήσει!!!

ΠαρασκήνιοEdit

Η ιστορία αυτή είναι μια κατασκοπική περιπέτεια, που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα μυθιστορήματα του Ίαν Φλέμινγκ με τον Τζέημς Μποντ. Για μια από τις ελάχιστες φορές στην καριέρα του, πριν αρχίσει να χρησιμοποιεί ανθρωπόμορφα ζώα, ο Μπαρκς πλαισιώνει τους Ντακ με ανθρώπινες φιγούρες, επικίνδυνους κατασκόπους και καλίγραμμα κορίτσια!

Αναφορά από τον ΡόταEdit

Στην ιστορία του Μάρκο Ρότα Η Ιστορία Ενός Παπιού, που είναι η βιογραφία του Ντόναλντ Ντακ, ο Ντόναλντ αναφέρει σε έναν δημοσιογράφο ότι τα έχει βάλει με επικίνδυνους κατασκόπους και έχει καταπλήξει τα πλήθη με την ανδρεία του! Αυτές οι δύο φράσεις με τα συνοδευτικά σκίτσα είναι αναφορά στο Κυνήγι των Κατασκόπων. Ο Ρότα σχεδιάζει την Μαντάμ ΧΧΧ να κυνηγάει τον Ντόναλντ και τον ίδιο να φωνάζει απελπισμένος βοήθεια στην αρένα, κρεμασμένος από τον ταύρο.

Κατασκοποι 8

ΔημοσιεύσειςEdit

Η ιστορία δημοσιεύτηκε πρώτη φορά στο αμερικάνικο περιοδικό Four Color Comics 308 των εκδόσεων Dell. Στην χώρα μας, η ιστορία δημοσιεύτηκε στο Κόμιξ 11, ήταν επίσης και η κύρια ιστορία του δεύτερου τόμου της  Μεγάλης Βιβλιοθήκης DisneyΑνάμεσα στις δύο δημοσιεύσεις, υπήρχαν πολλές διαφορές στην μετάφραση.

ΕξώφυλλαEdit

Featured Ιστορία! Το Κυνήγι των Κατασκόπων!Edit

Κατασκοποι (5)
Τζωρτζια μπομποτα
Η ιστορία Το Κυνήγι των Κατασκόπων (στα αγγλικά Dangerous Disguise), είναι μια περιπέτεια 28 σελίδων γραμμένη και σχεδιασμένη από τον μεγάλο Καρλ Μπαρκς. Οι διακοπές του Ντόναλντ και των τριών ανιψιών του στην Κυανή Ακτή εξελίσσονται σε πραγματικό εφιάλτη, όταν άθελά τους μπλέκουν σε έναν ανελέητο αγώνα κατασκόπων με στόχο τα απόρρητα σχέδια μιας βόμβας... Η ιστορία αυτή δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα μυθιστορήματα του Ίαν Φλέμινγκ, ο οποίος λίγα χρόνια αργότερα θα δημιουργήσει τον διάσημο ατσαλάκωτο πράκτορα Τζέημς Μποντ.
Κατασκοποι (3)
Ο Μπαρκς πλαισιώνει τους Ντακ, για μια από τις λίγες φορές στην καριέρα του, όχι με ανθρωπόμορφα ζώα, αλλά με ανθρώπινες φιγούρες, όπως η γοητευτική κατάσκοπος Μαντάμ Τριπλό Χ και οι κωμικοί ρόλοι των υπόλοιπων κατασκόπων, αντι-αντι-κατασκόπων, αντι-αντι-αντι-αντι-αντι...τέλος πάντων...-κατασκόπων! Η ιστορία δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά τον Ιανουάριο του 1951, στο αμερικάνικο περιοδικό Four Color Comics 308, του οποίου το εξώφυλλο κοσμεί ένα σχέδιο όχι του Μπαρκς, αλλά του Καρλ Μπούτνερ. Στην χώρα μας, η ιστορία Το Κυνήγι των Κατασκόπων δημοσιεύτηκε στο Κόμιξ 11, καθώς και στον δεύτερο τόμο της Μεγάλης Βιβλιοθήκης Disney, με πολλές διαφορές στην μετάφραση.
Καρλ Μπαρκς Project
Barksg
Σελίδες του Project

Παπιάνθρωπος:

Scr

Καρλ Μπαρκς  · Καρλ Μπαρκς Φράσεις  · Ode to ducks - Το ποίημα του Μπαρκς  · ΚΟΜΙΞ και Μπαρκς  · Οι γνώμες των μελών για τον Καρλ Μπαρκς  · Μπαρκς - Οι απαγορεύσεις  · Μπαρκς - Βινιέτες  · Μπαρκς - Μουσεία  · Γκάρε Μπαρκς

Μελέτες:

Hdl

Γάτες  · Γέτι  · Δράκοι  · Θαλάσσια Φίδια  · Σκυλιά  · Φαντάσματα  · Χήνες  · Θρυλικοί Άνθρωποι  · Κοτόπουλα  · Μυθικοί Κόσμοι  · Βόμβες και Πύραυλοι

Χαρακτήρες:

Fli
Mag
Gla

Σκρουτζ Μακ Ντακ  · Γκαστόνε Γκάντερ  · Νταίζυ Ντακ  · Κύρος Γρανάζης  · Ράτσετ Γρανάζης  · Μουργόλυκοι  · Μόργκαν Μουργόλυκος  · Χρυσοκούκης  · Μάτζικα Ντε Σπελ  · Χρυσή Γκόλντυ  · Κύριος Τζόουνς  · Οι Μικροί Εξερευνητές  · Τζων Ρόμπαξ  · Κορνήλιος Κουτ  · Γλίτσας Λέρας  · Έηπριλ, Μαίυ και Τζουν Ντακ  · Γλόμπος  · Μπλου Τυρκουάζ  · Φίσκερβιλ  · Οι Αδελφοί Ντάλτον  · Δεσποινής Ευταξία  · Βολκάνα Μακ Ντακ  · Mατίλντα Μακ Ντάκ  · Mπαρούτης Ντάκ  · Άνγκους "Μπουνάτσας" Μακ Ντακ  · Ιάκωβος Μακ Ντακ  · Κάπταιν Φουρτούνας Μακ Ντακ  · Σχίζας Ντακ  · Δάφνη Ντακ  · Μπούφαλο Μπιλ  · Ποντικομούρης  · Λούκυ Κούτ  · ??? Ντακ  · Φούλα Ζούλα  · Mπόμπυ Το Ζόμπι  · Ο Δήμαρχος της Λιμνούπολης  · Σκότυ  · Μπλακτζακ  · Ξεφτέρης  · Σπίθας  · Πόνθε ντε Λεόν  · Ο μονόκερος  · Ο Τζο από την Σιγκαπούρη  · Μοσχάρης Μακρυχόρταρος  · Μαχαραγιάς του Γιαχαραντάν  · Δονάλδο Ελ Κουάκο  · Σκότλαντ Μακ Γιαρντ  · Τζώρτζια Μπομπότα  · Γκαστόν Τριχογένης  · Αργύρης Χήνος  · Πριγκίπισσα Βουτατηνστηνσκάφη  · Γιέτι  · Χθόνιοι και Υπόγειοι  · Κυρία Τζόουνς

Ιστορίες:

Bea
Gyr

Τοποθεσίες:

Don
Gra

Αντικείμενα:

Woo
Dai

Τόμοι:

Η Μεγάλη Βιβλιοθήκη Disney  · ΚΟΜΙΞ CARL BARKS 10X10  · Οι επίγονοι του Καρλ Μπαρκς

Πίνακες:

Στριπ και Σχέδια:

Τα στριπ του Μπαρκς  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1940)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1950)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1960)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1970)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1980)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1990)  · Τα Μόντελ Σητ του Μπαρκς

Σημαντικοί επίγονοι

Ντον Ρόσα  · Ρομάνο Σκάρπα  · Βίκαρ  · Μάρκο Ρότα  · Ουίλλιαμ Βαν Χόρν  · Ντάαν Γίππες  · Σήζαρ Φεριόλι

Also on FANDOM

Random Wiki