FANDOM

Η ιστορία Η Αιχμάλωτη του Χείμαρρου της Αγωνίας είναι η τελευταία ιστορία που έγραψε και σχεδίασε ο Ντον Ρόσα πριν αποσυρθεί. Ανήκει στον κύκλο των Χαμένων Επεισοδίων του Σκρουτζ Μακ Ντακ, και περιγράφει την εποχή όπου ο νεαρός Σκρουτζ Μακ Ντακ απαγάγει την Χρυσή Γκόλντυ για να την βάλει να δουλέψει στο ορυχείο του.

ΠερίληψηEdit

Πρόκειται για μια παλιά ιστορία απ΄τις μέρες του Πυρετού του Χρυσού, το μήνα που ο θείος Σκρουτζ και η Χρυσή Γκόλντυ πέρασαν μαζί αφότου την απήγαγε και την ανάγκασε να δουλέψει γι' αυτόν στο Χείμαρρο της Αγωνίας ως πληρωμή επειδή έκλεψε το σβώλο χρυσού του που είχε μέγεθος αυγού χήνας.

ΥπόθεσηEdit

Ο θείος Σκρουτζ ονειροπολεί κοιτώντας το σεντούκι με τα ενθύμιά του. Τα ανίψια του, εκφράζουν την απορία τους να μάθου ποιος είναι ο μεγαλύτερος θησαυρός του και προσπαθούν να μαντέψουν. Ανάμεσα στις προτάσεις τους είναι και ο γιγαντιαίος σβώλος χρυσού σε μέγεθος αυγού χήνας που βρήκε ο σκρουτζ στο Κλοντάικ. Τα ανιψάκια ξαναθυμούνται την ιστορία του σβώλου, ξυπνώντας τις αναμνήσεις του θείου τους... 

Ο θείος Σκρουτζ είχε πάει να κάνει επίδειξη στο Σαλούν της Ντάμας επιδεικνύοντας τον σβώλο του. Πιο πολύ από τους άλλους χρυσοθήρες θαύμασε τον σβώλο η γοητευτική τραγουδίστρια Χρυσή Γκόλντυ, η οποία τον κέρασε ένα καφέ, κι εκείνος, για κάποιο λόγο, την εμπιστεύτηκε... Όταν συνήλθε, ήταν πολλά χιλιόμετρα έξω από την πόλη και ο σβώλος είχε κάνει φτερά Τον είχαν ναρκώσει. Οργισμένος μπήκε στο σαλούν και αφού πήρε πίσω τον σβώλο του, απήγαγε την Γκόλντυ και την πήρε μαζί του στο ορυχείο του στον Χείμαρρο της Αγωνίας. 

Αρχείο λήψης (50)

Η ιστορία της απαγωγής της Γκόλντυ

Εκεί την έβαλε να δουλέψει σκληρά για ένα μήνα. Ο αρχικός σκοπός της Γκόλντυ ήταν να κλέψει τον σβώλο και τον τίτλο ιδιοκτησίας όσο ακόμα βρισκόταν στο ορυχείο. στην διάρκεια του μήνα αυτού, ένας έρωτας εκδηλώνεται ανάμεσά τους. 

Παράλληλα, στο Ντώσον, ο αδίστακτος τοκογλύφος Γλίτσας Λέρας συνομωτεί κρυφά με τρεις μεγάλους θρύλους της Άγριας Δύσης, τον Ουάιατ Ερπ, τον Μπατ Μπάστερσον και τον Ρόυ Μπην, οι οποίοι ξεκινούν αποφασισμένοι να σώσουν την Γκόλντυ και να απαγχονίσουν τον Σκρουτζ.

Ακολουθεί μια μονομαχία όπου ο Σκρουτζ καταφέρνει να τους βγάλει εκτός μάχης και τους τρεις. Οι κίνδυνοι όμως δεν έχουν τελειώσει.., Ο Μπουτς Κάσσιντυ και ο Σάντανς Κιντ, δύο μεγάλοι κακοποιοί, εισβάλλουν στο καλύβι του Σκρουτζ, και κλέβουν το κουτί που περιέχει τον σβώλο, τον τίτλο ιδιοκτησίας του ορυχείου... και όχι μόνο, απαγάγοντας μαζί τους και την Γκόλντυ. 

8

Ο Σκρουτζ τους καταδιώκει στο παγωμένο ποτάμι και τελικά καταφέρνει να τους εξουδετερώσει και να πάρει πίσω την Γκόλντυ και το κουτί. Όταν γυρίζει όμως πίσω, τον περιμένουν οι τρεις αντίπαλοί του. Για να τους βοηθήσει να τον βγάλουν εκτός μάχης, η Γκόλντυ, αρπάζει τον Σκρουτζ και του δίνει ενα τρυφερό φιλί, από το οποίο μένουν άφωνοι και οι δύο. Ο Σκρουτζ μένει αναίσθητος στο καλύβι του και οι Ερπ, Μπάστερσον, Μπην και Γκόλντυ φεύγουν.

Χαζεύοντας το πολύτιμο απόκτημά της, η Γκόλντυ ανακαλύπτει πως το χαρτί το οποίο καμάρωνε ο Σκρουτζ τα βράδια στα κρυφά δεν ήταν ο τίτλος ιδιοκτησίας, αλλά... μια μπούκλα από τα μαλλιά της! Συγκινημένη παίρνει τον δρόμο της επιστροφής στο καλύβι. Το άλλο πρωί, οι τρεις θρύλοι της Άγριας Δύσης αποχωρούν, και ακολουθεί ένας παθιασμένος καβγάς μεταξύ του Σκρουτζ και της Γκόλντυ, η οποία αφού αρνείται όποια είδους πληρωμή, αποχωρεί νευριασμένη. "Αυτό είναι κορίτσι... Όμως η καρδία της είναι πιο σκληρή από τους αιώνιους πάγους!" σκεφτεται μελαγχολικά ο Σκρουτζ.

Πίσω στο παρόν, τα ανιψάκια συνεχίζουν να μάχονται για το ποιος είναι ο μεγαλύτερος θησαυρός του Σκρουτζ και τον ρωτούν αν είναι ο θρυλικός του σβώλος, το θησαυροφυλάκιό του ή το κάστρο των Μακ Ντακ στην Σκωτία. Ο Σκρουτζ, αφού ρίχνει μια ματιά συγκινημένος στο χαρτί με την μπούκλα της Γκόλντυ που φυλούσε για ενθύμιο, απαντάει στα ανίψια του : "Όχι!".

ΠαρασκήνιοEdit

Η πρώτη εμφάνιση της Γκόλντυ και η ιστορία της απαγωγής της έγιναν στην ιστορία του Καρλ Μπαρκς Επιστροφή στο Κλοντάικ. Οι αναγνώστες περίμεναν εναγωνίως περισσότερες λεπτομέρειες αλλά ο Καρλ Μπαρκς αποσύρθηκε χωρίς να ικανοποιήσει την επιθυμία τους. Ο χαρισματικός του επίγονος Ντον Ρόσα, με την σειρά του, δεν περιέλαβε αυτή τη σκηνή στον Βίο και την Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ. Όπως δήλωσε αργότερα:

Πιστεύω πως η μοναδική ιστορία για την συνάντηση του νεαρού Σκρουτζ με την Χρυσή Γκόλντυ, την μόνη αγάπη της ζωής του, πρέπει να μείνει η "Επιστροφή στο Κλοντάικ". Τι συνέβη στον ένα μήνα που πέρασε η Γκόλντυ στον Χείμαρρο της Αγωνίας; Έχω σχηματίσει γνώμη για αυτό το θέμα, αλλά αυτή είναι μια ιστορία που δεν θα γράψω ποτέ.
 Ευτυχώς για όλους εμάς, ο Ντον Ρόσα άλλαξε γνώμη και η τελευταία ιστορία που έγραψε έμελλε να είναι αυτή!!!

ΔημοσιεύσειςEdit

Η ιστορία αυτή πρωτοδιμοσιεύτηκε στον Τόμο των Χαμένων Επεισοδίων στην Ελλάδα μας και στο τεύχος 290 του περιοδικού ΚΟΜΙΞ.

ΕξώφυλλαEdit

Ντον Ρόσα Project
Ντον ροσα (3)

Ο Μεγάλος Σχεδιαστής: Ντον Ρόσα  · Άρθρα του Ντον Ρόσα  · Ρόσα - D.U.C.K.  · Ρόσα- Κρυμμένοι Μίκυ  · Το Γενεαλογικό Δέντρο των Ντακ του Ντον Ροσα  · Ρόσα - Νέα Πάνελ  · Ρόσα - Σχέδια  · Ρόσα - Για τους μικρούς του φίλους...  · Ο Ντον Ρόσα στην Ελλάδα!  · Εξώφυλλα του Ντον Ρόσα  · Οι Αφίσες του Ντον Ρόσα  · Συνέντευξη του Ντον Ρόσα στην "Καθημερινή"  · Μουσική: The Life and Times of Scrooge

Credits His Majesty McDuck tr

Χαρακτήρες: Αρπέν Λουσέν  · Φέργκους Μακ Ντακ  · Προκόπης Κουτ  · Μέρντο Μακ Κένζι  · Φρανκ Λόυντ Ντρέηκ  · Ρόμπερτ Πήρυ  · Ακάκιος Κουτ  · Σπύρος Γρανάζης  · Ευγένιος Ντακ  · Στρατηγός Εστεμπάν  · Σάμιουελ Στηλ  · Γιάκομπ Βάλτζ ''Ολλανδός''  · Μακ Οχιά  · Ντικ ο σκαφτιάς  · Πόρκερ Χογκ  · Χάουαρντ Ρόμπαξ  · Επιθεωρητής Σκάρθ  · Τζέημς  · Θεόδωρος Ρούσβελτ  · Μάρκους Ντέηλυ  · Άντολφ Έρικ Νόρντενσγκιολντ  · Καλαμπόκας Ντακ  · Τουόνι  · Πλοίαρχος Μουρ  · Οι Αδελφοί Ντάλτον  · Κυρία Ρόμπαξ  · Μεσιέ Μολέ  · Μπίλυ Σφοντύλης  · Φάννυ Κουτ  · Ανατρέλα Ανεμοδούρη  · Λέλα Λελέκη  · Αγαθή Κότα  · Χρυσοκούκης Τζούνιορ  · Βασιλιάς Μάκβεθ

Tumblr mwflvkkF7m1ru1hc6o1 1280

Ιστορίες: Κατάλογος Ιστοριών του Ντον Ρόσα  · Η Πρώτη Εφεύρεση  · Το Τριπλό Κελεπούρι  · Το Στέμμα των Σταυροφόρων  · Τα Πρώτα Μετάλλια  · Το όνειρο μιας ζωής  · Οι Φύλακες της Χαμένης Βιβλιοθήκης  · Επιστροφή στην Μονοτονία  · Η Αναζήτηση της Καλεβάλα  · Αφιερωμένο Εξαιρετικά  · Μονομαχία στο Χιόνι  · Οι Χαμένοι Χάρτες του Κολόμβου  · Επίθεση σε όλα τα Μέτωπα  · Γράμμα από το σπίτι  · Μουργόλυκοι εναντίον Θησαυροφυλακίου  · Θησαυροί και Σκουπίδια  · Σημασία στην Λεπτομέρεια  · Μυθολογική Ζωολογία  · Οικογενειακές Επιχειρήσεις  · Παγίδα  · Τρύπιες Τσέπες  · Το Παπί που δεν Υπήρξε Ποτέ!  · The Starstruck Duck  · The Annual Speedskating Race of the Burg of Ducks

Σκρουτζ νεος (23)

Ο Βίος και η Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ: Ο Τελευταίος της Γενιάς των Μακ Ντακ  · Ο Άρχοντας του Μισσισιπή  · Το Μεγάλο Ταξίδι στους Αντίποδες  · Ένας Κροίσος στα Ζοφερά Βάθη  · Εισβολή στην Λιμνούπολη  · Ένας Καουμπόυ στο Κάττυ Σαρκ  · Η Αιχμάλωτη του Χειμάρρου της Αγωνίας  · Καρδιές στο Γιούκον

Τοποθεσίες: Ο ναός του Μάνκο Κάπακ  · Τουονέλα  · Το Φρούριο της Λιμνούπολης

Αντικείμενα: Παντοδιαλύτης  · Ασημένιος Δίσκος  · Το Στέμμα των Σταυροφόρων  · Το νόμισμα  · Το Περιδέραιο του Νοστραμουσούδαμου

Τόμοι: Βιβλιοθήκη Κόμιξ  · Ο Βίος και η Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ  · Τα Xαμένα Eπεισόδια  · Οι Περιπέτειες του Περτουίλαμπι

Scrooge-mcduck-013

Ξεκινήστε Μία Συζήτηση Συζητήσεις για Ιστορία: Τα Χαμένα Επεισόδια- Η Αιχμάλωτη του Χείμαρρου της Αγωνίας