FANDOM

Η ιστορία Τα Καρότα της Χαράς είναι μια επετειακή περιπέτεια του Ρομάνο Σκάρπα που δημοσιεύθηκε τον Ιούλιο του 2001, και αποτίει φόρο τιμής στα εκατό χρόνια από την γέννηση του Καρλ Μπαρκς. Στην χώρα μας την είδαμε για πρώτη φορά στο ΚΟΜΙΞ 181.

ΠερίληψηEdit

Η Τζένη, σε μια προσπάθεια να κάνει τον Σκρουτζ να χαμογελάσει, τον παρασύρει σε ένα ταξίδι στο τροπικό νησί Χαχαχούχα, όπου ευδοκιμούν τα μοναδικά "Καρότα της Χαράς"! Έχουν, όμως, να αντιμετωπίσουν τον καταχθόνιο Σκληρόκαρδο Χρυσοκούκη και τον Αρχηγό Μπουχάχα...

ΥπόθεσηEdit

Η Τζένη Μακ Τζετ επισκέπτεται τον αγαπημένο της Σκρουτζ στο θησαυροφυλάκιο του, όπου όμως ο κροίσος είναι έξαλλος και αφού διώχνει τους πάντες αρχίζει να εκτονώνει τα νεύρα του σε έναν σάκο του μποξ. Η Τζένη δεν πτοείται και του δίνει ένα δώρο για να του φτιάξει την διάθεση, έναν οδηγό μαγειρικής, που περιέχει πληροφορίες για ένα είδος καρώτων που ενδιαφέρουν τον Σκρουτζ.

Πρόκειται για τα κακαρίκους κακαρότα, ένα είδος καρώτων που γαργαλούν τον ουρανίσκου αυτού που τα τρώει, κάνοντας τον να γελάει. Ο Σκρουτζ τσιμπάει και ρωτάει να μάθει περισσότερα, ώστε να μπορέσει να τα εκμεταλλευτεί επιχειρηματικά. Η Τζένη τον πληροφορεί πως τα καρότα φυτρώνουν μόνο στο νησί Χαχαχούχα στον Ειρηνικό ωκεανό, οπότε μαζί ξεκινούν μια αποστολή για να τα πάρουν.

Καρότα1

Ο Χρυσοκούκης παρακολουθεί τον Σκρουτζ!

Δίχως όμως να το γνωρίζει, ο Σκληρόκαρδος Χρυσοκούκης χάρη σε έναν κοριό παρακολουθεί κάθε τους λέξη και ξεκινάει και ο ίδιος αμέσως με την πολυτελή θαλαμηγό του για το νησί. Ο Σκρουτζ έχει όμως μια σακαράκα, με την οποία κάνουν μέρες να φτάσουν στο αρχιπέλαγος που βρίσκεται το Χαχαχούχα, που όμως εντοπίζουν αμέσως χάρη σε μια υπερσύγχρονη συσκευή που έχει πάρει από τον Χρυσοκούκη, χωρίς μάλιστα να τον πληρώσει.

Στο Χαχαχούχα βλέπουν αγκυροβολημένο το Χταπόδι της Αβύσσου, την θαλαμηγό του Χρυσοκούκη, οπότε καταλαβαίνουν ότι έχει φτάσει κι αυτός στο νησί. Κατευθυνόμενοι στο χωριό του νησιού, συναντούν έναν άντρα που δεν γελάει και τους γραπώνει. Συστήνεται ως ο Μεγάλος Σοφός του νησιού, ο μόνος κάτοικος που δεν επιτρέπεται να φάει κακαρίκους κακαρότα.

Τους εξηγεί πως θέλει το καλό τους, και για να τους προστατεύσει πρέπει να τους παντρέψει, καθώς ο βασιλιάς του νησιού, ο Μπουχάχας ψάχνει απεγνωσμένα μια γυναίκα. Ο Σκρουτζ φυσικά δεν θέλει ούτε να το ακούσει και πηγαίνει να συναντήσει τον αρχηγό, που εκείνην την ώρα βλέπει ο Χρυσοκούκης.

Ο βασιλιά είναι μέσα στα χαχανητά, εξαιτίας των λαχανικών, αλλά επειδή ο Χρυσοκούκης δεν γελάει τον συλλαμβάνει, οπότε ο Σκρουτζ πηγαίνει αυτός να ζητήσει την άδεια να καλλιεργήσει τα κακαρίκους κακαρότα. Ο βασιλιάς όμως δίνει διαταγή να συλληφθεί κι αυτός, όταν προσέχει την Τζένη, που αμέσως του γυαλίζει το μάτι.

Καρότα2

Ο Μεγάλος Σοφός προτείνει στον Σκρουτζ να παντρευτεί την Τζένη...

Η Τζένη αρνείται σθεναρά την πρόταση του να τον παντρευτεί, ώσπου ο Μπουχάχας προτείνει στην Τζένη ως αντάλλαγμα για παντρειά να ελευθερώσει τον Σκρουτζ και τον Χρυσοκούκη. Του Σκρουτζ του έρχεται κουτί η ιδέα, οπότε η Τζένη δέχεται να γίνει νύφη του βασιλιά, με μισή καρδιά.

Ο Σκρουτζ και ο Χρυσοκούκης φεύγουν από το χωριό, με τον Χρυσοκούκη να ζητάει τα χρήματα για την συσκευή του από τον Σκρουτζ και αφού παίρνει και μερικά κακαρίκους κακαρότα από το έδαφος πηγαίνει στο σκάφος του. Το ίδιο βράδυ, η Τζένη σκέφτεται την κατάσταση στην οποία έχει μπλέξει, όταν εμφανίζεται ο Σκρουτζ για να την σώσει.

Η Τζένη πετάει στα σύννεφα που ο αγαπημένος της νοιάζεται γι’ αυτήν και μαζί ξεγλιστρούν από το χωριό, και αφού μπαίνουν στην βάρκα τους φεύγουν. Σύντομα, συναντούν τον Χρυσοκούκη, του οποίου οι ντόπιοι σαμπόταραν το σκάφος, με αποτέλεσμα να έχει ακινητοποιηθεί. Ο Σκρουτζ προτείνει να τον ρυμουλκήσει ο ίδιος, σε αντάλλαγμα με τα λεφτά που πλήρωσε για την συσκευή, με τον Χρυσοκούκη να αναγκάζεται να δεχτεί.

Καρότα3

Ο Μπουχάχας αποφασίζει να κρατήσει την Τζένη στο νησί του!

Ο Χρυσοκούκης όμως καυχιέται πως με τα κακαρίκους κακαρότα που έκλεψε θα μπορέσει να γίνει παντοδύναμος και ακόμα πιο πλούσιος, ενώ αποφασίζει να δοκιμάσει ένα. Αντί όμως να γελάσει το φτύνει αμέσως, αφού έχει απαίσια γεύση και η Τζένη συνειδητοποιεί ότι έχει κλέψει ρίζα μαύρου τσαγιού, όχι τα κακαρότα. Στο τέλος, ο Σκρουτζ ξεκαρδίζεται στα γέλια ο ίδιος με τις ονειροπολήσεις του Χρυσοκούκη, αποδεικνύοντας ότι γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος!

ΠαρασκήνιοEdit

Η ιστορία Τα Καρότα της Χαράς είναι επετειακή καθώς ανήκει στον κύκλο των δέκα ιστοριών που έγραψαν δεκατέσσερις καταξιωμένοι δημιουργοί φέρνοντας στο προσκήνιο έναν από τους δέκα ήρωες που δημιούργησε ο Καρλ Μπαρκς, με αφορμή την 100ή επέτειο από την γέννηση του Παπιανθρώπου. Στο τελευταίο καρέ της ιστορίας μπορεί να διακριθεί η υπογραφή RS-E του Ρομάνο Σκάρπα. Η συγκεκριμένη ιστορία είναι αφιερωμένη στον πιο διάσημο χαρακτήρα που δημιούργησε ο Μπαρκς στην καριέρα του, τον Σκρουτζ Μακ Ντακ.

ΔημοσιεύσειςEdit

Στην Ελλάδα, η ιστορία φιλοξενήθηκε στο επετειακό τεύχος ΚΟΜΙΞ 181, ενώ επίσης δημοσιεύτηκε, μαζί με τις υπόλοιπες εννιά ιστορίες-φόρους τιμής στον Μπαρκς, στον τόμο Οι Επίγονοι του Καρλ Μπαρκς.

GalleryEdit

ΕξώφυλλαEdit