FANDOM

Η ιστορία Τα Καρότα της Χαρας είναι μια επετειακή περιπέτεια του Ρομάνο Σκάρπα.

ΠερίληψηEdit

Η Τζένυ, σε μια προσπάθεια να κάνει τον Σκρουτζ να χαμογελάσει, τον παρασύρει σε ένα ταξίδι στο τροπικό νησί Χαχαχούχα, όπου ευδοκιμούν τα μοναδικά "Καρότα της Χαράς"! Έχουν, όμως, να αντιμετωπίσουν τον καταχθόνιο Σκληρόκαρδο Χρυσοκούκη και τον Αρχηγό Μπουχάχα...

ΥπόθεσηEdit

Η Τζένυ φτάνει στο Θησαυροφυλάκιο και πετυχαίνει τον Σκρουτζ να διώχνει με τις κλωτσιές οποιονδήποτε θέλει να τον δει και να εκτονώνει τα νεύρα του στον σάκο του μποξ.  Η Τζένυ, για να του φτιάξει το κέφι, τού δίνει ένα δώρο:έναν οδηγό μαγειρικής με λαχανικά! Σε αυτόν αναφέρεται μια σπάνια ποικιλία καρότων, τα "Κακαρίκους Κακαρότα", τα οποία έχουν την ιδιότητα να κάνουν αυτόν που τα μασάει να ξεσπά σε γέλια! Τελικά, η Τζένυ πείθει τον Σκρουτζ να ταξιδέψει ως το μακρινό τροπικό νησί Χαχαχούχα, όπου ευδοκιμούν τα καρότα. Την συζήτησή τους, όμως, κρυφακούει και ο Σκληρόκαρδος Χρυσοκούκης, ο οποίος από την θαλαμηγό του ξεκινάει και αυτός για το Χαχαχούχα.

Έπειτα από ένα ταξίδι γεμάτο αναποδιές, η Τζένυ και ο Σκρουτζ φτάνουν στο Χαχαχούχα, όπου συναντούν τον Μεγάλο Σοφό, ο οποίος προτείνει να τους παντρέψει για να μην ερωτευθεί την Τζένυ ο Βασιλιάς Μπουχάχας. Ο Σκρουτ, όμως, δεν θέλει ούτε να το ακούσει. Ο Χρυσοκούκης πρώτος και έπειτα ο Σκρουτζ, κάνουν προτάσεις στον Μπουχάχα για αποκλειστική προμήθεια των σπάνιων καρότων, αλλά επειδή κανένας δεν γελάει και είναι και οι δύο κατσούφηδες, ο Μπουχάχας τους καταδικάζει σε φυλάκιση. 

Έπειτα, όμως, ο βασιλιάς ερωτεύτεται την Τζένυ, και για να την παντρευτεί, της προτείνει να ελευθερώσει τους δυο "κατσούφηδες". Η Τζένυ δέχεται και μένει εκεί για να γίνει βασίλισσα, ενώ ο Σκρουτζ και ο Χρυσοκούκης φεύγουν. Ο Χρυσοκούκης, πριν την αναχώρησή του, παίρνει μερικά σουβενίρ από το Χαχαχούχα... Μερικά καρότα! Το βράδυ, η Τζένυ κάθεται σκεπτική στην καλύβα της, αλλά ξαφνικά έρχεται ο Σκρουτζ και το σκάνε μαζί. Στην θάλασσα, συναντούν και τον Χρυσοκούκη, ο οποίος έχει προβλήματα με την θαλαμηγό του. Ο Χρυσοκούκης ειρωνεύεται τον Σκρουτζ και ονειρεύεται την παραγωγή των καρότων, αλλά όταν πάει να δοκιμάσει ένα, αποδεικνύεται ότι δεν βούτηξε Κακαρίκους Κακαρότα, αλλά Μαύρο Τσάι!

Ο Σκρουτζ, που σε όλο το ταξίδι ήταν κατσούφης και οξύθυμος, με το πάθημα του Χρυσοκούκη ξεκαρδίζεται στα γέλια. Γελάει καλύτερα, λοιπόν, όποιος γελάει τελευταίος!

ΠαρασκήνιοEdit

Η ιστορία αυτή, είναι επετειακή. Ανήκει στον κύκλο των δέκα ιστοριών που έγραψαν δεκατέσσερις καταξιωμένοι δημιουργοί φέρνοντας στο προσκήνιο έναν από τους δέκα ήρωες που δημιούργησε ο Καρλ Μπαρκς, με αφορμή την 100ή επέτειο από την γέννηση του Παπιανθρώπου.

ΔημοσιεύσειςEdit

Στην Ελλάδα, η ιστορία φιλοξενήθηκε στο επετειακό τεύχος του Κόμιξ #181, ενώ επίσης δημοσιεύτηκε, μαζί με τις υπόλοιπες εννιά ιστορίες-φόρους τιμης στον Μπαρκς, στον τόμο Οι Επίγονοι του Καρλ Μπαρκς.

GalleryEdit

ΕξώφυλλαEdit

Featured Ιστορία! Τα Καρότα της Χαράς!Edit

Τα καροτα της χαρας.jpg
Επιγονοι.jpg
Η ιστορία Τα Καρότα της Χαράς (στα αγγλικά Funny Carrots), είναι μια περιπέτεια 16 σελίδων που γράφτηκε και σχεδιάστηκε από τον μεγάλο Ιταλό δημιουργό Ρομάνο Σκάρπα, ενώ μελανώθηκε από τον Λούτσιο Μιτσιέλλι. Η Τζένυ, σε μια προσπάθεια να κάνει τον θείο Σκρουτζ να γελάσει, τον παρασύρει σε ένα ταξίδι στο τροπικό νησί Χαχαχούχα, όπου ευδοκιμούν τα μοναδικά "Καρότα της Χαράς".

Η ιστορία αυτή είναι ένας φόρος τιμής του Ρομάνο Σκάρπα προς τον Καρλ Μπαρκς, με αφορμή την 100ή επέτειο από την γέννηση του Παπιανθρώπου. Δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 2001, ενώ στην Ελλάδα, φιλοξενήθηκε στο περιοδικό Κόμιξ #181, αλλά και στον τόμο Οι Επίγονοι του Καρλ Μπαρκς.

Also on FANDOM

Random Wiki