FANDOM

Η ιστορία Σημασία στη Λεπτομέρεια είναι μια δεκασέλιδη ιστορία του Ντον Ρόσα.

ΠερίληψηEdit

Ο θείος Σκρουτζ επιχειρεί να εκμεταλλευτεί το εκπληκτικά αετίσιο βλέμμα του ανιψιού του. Το αποτέλεσμα αναμένεται καταστροφικό!

ΥπόθεσηEdit

Μια από τις συνηθισμένες μέρες, ο Ντόναλντ ζητάει από τον Σκρουτζ να κάνει το γνωστό διάλειμμά του για καφέ. Ο Σκρουτζ φέρνει στο γραφείο τον καφέ και τα ντόνατς, αλλά στις ταμπέλες γράφει: ΚΑΦΕΣ 2 ΔΕΚΑΡΕΣ και ΝΤΟΝΑΤΣ 1 ΔΕΚΑΡΑ, γεγονός που οδηγεί τον Ντόναλντ να παραπονεθεί ότι το διάλειμμα του κοστίζει το μισθό μιας ώρας και ότι ο θείος του τού έφερε πάλι ντόνατς με κρέμα παντζάρι, την οποία σιχαίνεται. Εκείνος του απαντά πως ατύχησε, επειδή έφαγε το τελευταίο με σοκολάτα πριν από τρεις εβδομάδες.

Τελειώνει το διάλειμμα και τα τρία ανιψάκια προτίθενται να βοηθήσουν το θείο τους. Έτσι, ο Ντόναλντ τα στέλνει σε διάφορα πόστα αναφερόμενος στο καθένα με το όνομά του, πράγμα που οδηγεί τον Σκρουτζ να αναρωτηθεί πώς καταφέρνει ο ανιψιός του να ξεχωρίζει τα ανίψια του. Ο Ντόναλντ αναφέρει κάποιες εξωνυχιστικές λεπτομέρειες που χαρακτηρίζουν κάθε ένα απ' τα τρία ανιψάκια, τις οποίες δε θα μπορούσε να τις αναγνωρίσει ένα κοινό μάτι.

Αμέσως, ο βαθύπλουτος κροίσος πηγαίνει τον Ντόναλντ στον οφθαλμίατρο Ονούφριο Ασπαλάξ για να εξετάσει την όρασή του και καταλήγει στο ότι ο ανιψιός του διαθέτει εκπληκτική αίσθηση της λεπτομέρειας. Χωρίς να χάσει χρόνο, ο Σκρουτζ αποφασίζει να εκμεταλλευτεί την ικανότητα αυτή του Ντόναλντ και τον διορίζει υπεύθυνο ποιοτικού ελέγχου σε ένα από τα εργοστάσιά του. Όμως, τα τρία παμπόνηρα ανιψάκια θυμίζουν στο σπαγγοραμένο θείο τους ότι αυτό συνεπάγεται αύξηση στο μισθό του θείου τους και καλύτερες συνθήκες εργασίας.

Ο Σκρουτζ παραδέχεται συνοφρυωμένος ότι έτσι πρέπει να γίνει και, όταν φτάνουν στο εργοστάσιο, αρχίζει να εξηγεί στον Ντόναλντ το ρόλο του. Του λέει ότι το εργοστάσιο παράγει κυκλοτετραγωνιστές υψηλής ακρίβειας και ότι η δουλειά του είναι να τραβάει ένα μοχλό για να απορρίπτει τα κομμάτια που δε μοιάζουν στο πρωτότυπο.

Ο Ντόναλντ πιάνει αμέσως δουλειά, όμως οι καρποί της εργασίας του αποδεικνύονται άκρως καταστροφικοί, καθώς ο Σκρουτζ είχε ξεχάσει να προσθέσει ένα κομμάτι στο πρωτότυπο και, επειδή όλα τα υπόλοιπα το είχαν, αναγκάστηκε να τα αποσύρει όλα. Μόλις τελειώνει το ζήτημα, ο Σκρουτζ πηγαίνει στο γραφείο του για να συζητήσει μαζί με τα τρία ανιψάκια για τις παροχές του Ντόναλντ, αφήνοντάς τον να συνεχίσει τη δουλειά του. Όμως, ξαφνικά μπαίνει στο γραφείο ένας εργάτης υποδηλώνοντας ότι ο Ντόναλντ πάλι δεν έκανε κάτι σωστά.

Ο βαθύπλουτος κροίσος παρατηρεί ότι ο ανιψιός του απέσυρε ξανά όλα τα κομμάτια, αυτή τη φορά επειδή είχαν όλα διαφορετικό αριθμό σειράς. Εξοργισμένος, πια, κάνει έναν αιφνιδιαστικό έλεγχο: Του δείχνει ένα από τα πανομοιότυπα ανιψάκια για να μαντέψει ποιο απ' όλα είναι! Αυτό είχε γίνει και την προηγούμενη φορά που απέσυρε όλους τους κυκλοτετραγωνιστές. Ο Σκρουτζ, πλέον, του αναθέτει μια άλλη δουλειά. Πρόσφατα άρχισε να χτίζει μια νέα πτέρυγα για να στεγάσει τη μεγαλύτερη υψικάμινο του κόσμου και του δείχνει μια σειρά από δοκάρια από ενισχυμένο αδιαπεραστόνιο, με τα οποία θα στηρίξει την κατασκευή.

Η δουλειά του Ντόναλντ τώρα είναι να ελέγξει κάθε δοκάρι ακόμα και για το πιο απειροελάχιστο ελάττωμα, αλλά δηλώνει αβέβαιος για το αν θα τα καταφέρει. Γι' αυτό ο Σκρουτζ φέρνει έναν υπνωτιστή ώστε να τον βοηθήσει. Ο Ντόναλντ πίστευει πως δε θα υπνωτιστεί με τίποτα, αλλά, πριν καν ξεκινήσει ο υπνωτιστής, τον παίρνει ο ύπνος! Έτσι, ο Σκρουτζ τον ξυπνά και τον στέλνει να ελέγξει τα δοκάρια.

Στο μεταξύ, είχαν τρυπώσει στο εργοστάσιο οι Μουργόλυκοι νομίζοντας ότι ο Σκρουτζ είχε κρύψει μετρητά στον τεράστιο λέβητα. Όμως, καθώς πλησιάζει ο Ντόναλντ αναγκάζονται να κρυφτούν ανάμεσα στα δοκάρια και ο υπνωτισμένος ανιψιός δεν τους αναγνωρίζει. Έτσι, αργότερα ο Ντόναλντ πηγαίνει στον Σκρουτζ και του λέει ότι όλα είναι εντάξει και πως δεν έβγαλε σκάρτα τα δοκάρια που είχαν διαφορετικό αριθμό σειράς, αναφέροντας τους αριθμούς μητρόων φυλακής των Μουργόλυκων. Ο Σκρουτζ, συνειδητοποιώντας ότι πρόκειται για την τρομερή συμμορία, τρέχει και διώχνει τους Μουργόλυκους και ύστερα αποφασίζει να δώσει μια άλλη δουλειά στον Ντόναλντ.

Τώρα πια του αναθέτει να επιθεωρήσει τις ακτινογραφίες των ενώσεων των δοκαριών. Πριν αρχίσει, όμως, κάνει άλλον έναν αιφνιδιαστικό έλεγχο με ένα ανιψάκι. Μια εβδομάδα αργότερα, ο Σκρουτζ μπαίνει στο γραφείο του Ντόναλντ για να του δώσει το μισθό του και τον καλεί να δει την υψικάμινο. Μόλις φτάνουν εκεί, ο Σκρουτζ του λέει πως ελπίζει να μην έβαλε τους τεχνικούς του να κάνουν τις ελλατωματικές ενώσεις της ακτινογραφίας που του είχε αφήσει! Εκείνος, όμως, δεν ήξερε ότι ήταν λανθασμένες οι ακτινογραφίες και η υψικάμινος αρχίζει να καταρρέει. Ο Σκρουτζ απογοητευμένος του παίρνει πίσω το μισθό.

Την επόμενη μέρα, ο Ντόναλντ πηγαίνει στο θησαυροφυλάκιο για να συμπαρασταθεί στο θείο του, ο οποίος του δείχνει το εργοστάσιο, που έλιωσε ολόκληρο κι έγινε ένα τεράστιο κομμάτι μέταλλο. Παρ' όλα αυτά, του ανακοινώνει ότι έχει μια καινούρια ιδέα, αλλά ο Ντόναλντ τον διακόπτει και του λέει ότι έχασε την οπτική του οξύτητα μετά από την τραυματική αυτή εμπειρία. Ο Σκρουτζ, όμως, του κάνει άλλον έναν αιφνιδιαστικό έλεγχο με τα τρία ανιψάκια, αλλά εκείνος απαντά ότι το ένα είναι η Νταίζυ, το άλλο ο Κύρος και το τρίτο ένας ανησυχητικά τροφαντός αρουραίος!

Έτσι, ο Ντόναλντ επιστρέφει στην παλιά του δουλειά και ο Σκρουτζ του προσφέρει δύο ντόνατς: ένα με σοκολάτα και ένα με κρέμα παντζάρι. Ο ανιψιός του τα κοιτάζει και διαλέγει αυτό με την κρέμα παντζάρι, κάνοντας τον Σκρουτζ να φύγει απογοητευμένος. Ο Ντόναλντ, όμως, σκέφτεται:

Σιγά μη διάλεγα εκείνο με τη σοκολάτα! Ήταν γεμάτο πατημασιές από μύγες!
Ντον Ρόσα Project
Ντον ροσα (3)

Ο Μεγάλος Σχεδιαστής: Ντον Ρόσα  · Άρθρα του Ντον Ρόσα  · Ρόσα - D.U.C.K.  · Ρόσα- Κρυμμένοι Μίκυ  · Το Γενεαλογικό Δέντρο των Ντακ του Ντον Ροσα  · Ρόσα - Νέα Πάνελ  · Ρόσα - Σχέδια  · Ρόσα - Για τους μικρούς του φίλους...  · Ο Ντον Ρόσα στην Ελλάδα!  · Εξώφυλλα του Ντον Ρόσα  · Οι Αφίσες του Ντον Ρόσα  · Συνέντευξη του Ντον Ρόσα στην "Καθημερινή"  · Μουσική: The Life and Times of Scrooge

Credits His Majesty McDuck tr

Χαρακτήρες: Αρπέν Λουσέν  · Φέργκους Μακ Ντακ  · Προκόπης Κουτ  · Μέρντο Μακ Κένζι  · Φρανκ Λόυντ Ντρέηκ  · Ρόμπερτ Πήρυ  · Ακάκιος Κουτ  · Σπύρος Γρανάζης  · Ευγένιος Ντακ  · Στρατηγός Εστεμπάν  · Σάμιουελ Στηλ  · Γιάκομπ Βάλτζ ''Ολλανδός''  · Μακ Οχιά  · Ντικ ο σκαφτιάς  · Πόρκερ Χογκ  · Χάουαρντ Ρόμπαξ  · Επιθεωρητής Σκάρθ  · Τζέημς  · Θεόδωρος Ρούσβελτ  · Μάρκους Ντέηλυ  · Άντολφ Έρικ Νόρντενσγκιολντ  · Καλαμπόκας Ντακ  · Τουόνι  · Πλοίαρχος Μουρ  · Οι Αδελφοί Ντάλτον  · Κυρία Ρόμπαξ  · Μεσιέ Μολέ  · Μπίλυ Σφοντύλης  · Φάννυ Κουτ  · Ανατρέλα Ανεμοδούρη  · Λέλα Λελέκη  · Αγαθή Κότα  · Χρυσοκούκης Τζούνιορ  · Βασιλιάς Μάκβεθ

Tumblr mwflvkkF7m1ru1hc6o1 1280

Ιστορίες: Κατάλογος Ιστοριών του Ντον Ρόσα  · Η Πρώτη Εφεύρεση  · Το Τριπλό Κελεπούρι  · Το Στέμμα των Σταυροφόρων  · Τα Πρώτα Μετάλλια  · Το όνειρο μιας ζωής  · Οι Φύλακες της Χαμένης Βιβλιοθήκης  · Επιστροφή στην Μονοτονία  · Η Αναζήτηση της Καλεβάλα  · Αφιερωμένο Εξαιρετικά  · Μονομαχία στο Χιόνι  · Οι Χαμένοι Χάρτες του Κολόμβου  · Επίθεση σε όλα τα Μέτωπα  · Γράμμα από το σπίτι  · Μουργόλυκοι εναντίον Θησαυροφυλακίου  · Θησαυροί και Σκουπίδια  · Σημασία στην Λεπτομέρεια  · Μυθολογική Ζωολογία  · Οικογενειακές Επιχειρήσεις  · Παγίδα  · Τρύπιες Τσέπες  · Το Παπί που δεν Υπήρξε Ποτέ!  · The Starstruck Duck  · The Annual Speedskating Race of the Burg of Ducks

Σκρουτζ νεος (23)

Ο Βίος και η Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ: Ο Τελευταίος της Γενιάς των Μακ Ντακ  · Ο Άρχοντας του Μισσισιπή  · Το Μεγάλο Ταξίδι στους Αντίποδες  · Ένας Κροίσος στα Ζοφερά Βάθη  · Εισβολή στην Λιμνούπολη  · Ένας Καουμπόυ στο Κάττυ Σαρκ  · Η Αιχμάλωτη του Χειμάρρου της Αγωνίας  · Καρδιές στο Γιούκον

Τοποθεσίες: Ο ναός του Μάνκο Κάπακ  · Τουονέλα  · Το Φρούριο της Λιμνούπολης

Αντικείμενα: Παντοδιαλύτης  · Ασημένιος Δίσκος  · Το Στέμμα των Σταυροφόρων  · Το νόμισμα  · Το Περιδέραιο του Νοστραμουσούδαμου

Τόμοι: Βιβλιοθήκη Κόμιξ  · Ο Βίος και η Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ  · Τα Xαμένα Eπεισόδια  · Οι Περιπέτειες του Περτουίλαμπι

Scrooge-mcduck-013