FANDOM

Μια συναρπαστική ιστορία του Φλόυντ Γκότφρεντσον.

Περίληψη

Ένας μπόγιας καταδιώκει τον Πλούτο γιατί ο Μίκυ δεν έχει τα χαρτιά για να τον κρατήσει. Όταν όμως αποδεικνύεται ότι τελικά ο Μίκυ έχει τις αποδείξεις, ο Πλούτο έχει γίνει άφαντος, νομίζοντας πως ο Μίκυ έχει γίνει εχθρός του μαζί με τον μπόγια και αποφασίζει να ζει σαν αδέσποτο.

Υπόθεση

Η ιστορία ξεκινάει με τον Μίκυ Μάους να καληνυχτίζει το σκύλο του, τον Πλούτο. Πέφτουν για ύπνο. Ο Μίκυ στο ζεστό κρεβάτι του, όμως ο Πλούτο κρύωνε δίπλα από το παράθυρο. Έτσι, αποφασίζει να πάει να ξαπλώσει στο κρεβάτι, δίπλα από τον Μίκυ. Ενώ κοιμούνται, κάποια στιγμή ο Μίκυ τραβάει την κουβέρτα και ο Πλούτο μένει ξεσκέπαστος. Σε λίγο, ο Πλούτο τραβάει την κουβέρτα και έμεινε ο Μίκυ ξεσκέπαστος. Όμως εκείνος του λέει πως το παράκανε και πως αύριο θα κοιμηθεί στο σπιτάκι του. Το άλλο βράδυ, τον βγάζει στο σπιτάκι του και του λέει πως από εδώ και πέρα θα κοιμάται εκεί. Πάει στο σπίτι ο Μίκυ, ξαπλώνει και ονειρεύεται τον Πλούτο άγγελο. Περνάει όμως ο μπόγιας και βλέπει τον Πλούτο χωρίς ταυτότητα. Γι' αυτό τον μαζεύει. Του λέει να πάρει τα πόδια του, επειδή δε μπορεί να τον σέρνει. Επίσης του λέει να κουνηθεί για να μην τον κάνει του αλατιού. Ο Πλούτο κάθεται ήσυχα και ο μπόγιας λέει πως έβαλε μυαλό. Όμως ο Πλούτο εκείνη τη στιγμή έβγαλε το κολάρο και έφυγε. Την ίδια στιγμή, ο μπόγιας κοκορεύεται πως είναι αλεπού, πως κανένα σκυλί δε μπορεί να του τη φέρει και πως όταν πιάνει ένα σκύλο δεν του ξεφεύγει τίποτα.

Όμως παρατηρεί πως ο Πλούτο το έσκασε και άρχισε να τον ψάχνει. Έτρεχε από εδώ και από εκεί όμως δεν τον έβρισκε. Αναρωτιέται που να πήγε (Ήταν σε έναν κάδο από πίσω του). Επειδή δεν τον έβρισκε, σκέφτηκε να πάει στο σπιτάκι του Πλούτο. Την άλλη μέρα, ο Μίκυ πάει στο σπιτάκι για να φέρει πρωινό στον Πλούτο. Ξαφνικά βγαίνει ο μπόγιας και τον ρωτάει αν του έφερε πρωινό. Ο Μίκυ ρώτησε που είναι ο Πλούτο και εκείνος απάντησε πως δεν έχει ιδέα, τον έπιασε χωρίς ταυτότητα, αλλά του ξέφυγε. Του λέει πως τον είδε για τελευταία φορά να τρέχει σαν βολίδα σε ένα σοκάκι.

Ο Μίκυ του είπε πως ήθελε να τον ξαναβρεί, γιατί δε θέλει να τον χάσει. Ο μπόγιας τον σταματάει λέγοντας πως δεν είναι δικός του εφόσον δεν έχει άδεια. Εκείνος του απαντάει πως έχει όλα τα σχετικά χαρτιά, όμως... τα έχασε! Την ίδια στιγμή ο Πλούτο, αφού δεν έβλεπε άλλο τον μπόγια αποφάσισε να γυρίσει στο σπίτι του. Όμως είδε τον Μίκυ με τον μπόγια και νόμισε πως ο Μίκυ είχε γίνει πια εχθρός του. Γι' αυτό, απογοητευμένος, σκέφτηκε να πάει να ζήσει σαν αδέσποτο. Δεν ήξερε όμως ότι εκείνη τη στιγμή ο Μίκυ έδινε στον μπόγια τη απόδειξη. Έτσι, ο μπόγιας πήγε να ψάξει τον Πλούτο. Φεύγοντας, σκέφτηκε πως αυτή η δουλειά τον κάνει νευρικό και ίσως θα έπρεπε να ληστεύει τράπεζες. Ο Μίκυ άρχισε το ψάξιμο.

Πήγε σε μία εγκαταλελειμμένη περιοχή οπού υπήρχε ένα κασόνι στο οποίο συνήθιζε ο Πλούτο να κοιμάται χωρίς να τον βαράει ο ήλιος. Εκεί όμως βρίσκει ξαπλωμένη μια γάτα κι έτσι σκέφτηκε ότι αποκλείεται να πέρασε από εκεί. Εν τω μεταξύ κάτι παιδιά βρίσκουν τον Πλούτο. Το ένα ρώτησε τους άλλους τι θα τον κάνουν και ένα άλλο του είπε πως ότι έκαναν και στα άλλα. Δηλαδή, πήραν ένα κονσερβοκούτι και το έδεσαν στην ουρά του. Ο Πλούτο άρχισε να τρέχει, αλλά είδε ένα αυτοκίνητο νεόνυμφων που είχε από πίσω κονσέρβες και κατσαρόλες και σταμάτησε να ντρέπεται. Ο Μίκυ βρισκόταν στο σπίτι της Κλάραμπελ και της είπε πως ο μπόγιας θα τηλεφωνήσει εκεί. Εκείνη του ζητάει να τον βοηθήσει με την μπουγάδα. Την ίδια στιγμή, ο μπόγιας κυνηγάει τον Πλούτο και του λέει πως δεν θα τον πειράξει. Μπλέκονται και οι δύο στη μπουγάδα της Κλάραμπελ, ώσπου βγαίνει ο Μίκυ με την Κλάραμπελ, τους βλέπουν, και ο Μίκυ φωνάζει: 

ΠΛΟΥΤΟ!

Παρασκήνιο

Εξώφυλλα

Στην Ελλάδα

Στην χώρα μας, η κλασσική αυτή ιστορία δημοσιεύτηκε σε ένα από τα τελευταία τεύχη του ΚΟΜΙΞ, το επετειακό ΚΟΜΙΞ 300, με τον τίτλο Ο Πλούτο και ο Μπόγιας.

Also on FANDOM

Random Wiki