FANDOM

Η ιστορία Ο Μαύρος Ιππότης είναι μια πολυσέλιδη ιστορία που έγραψε και σχεδίασε ο Ντον Ρόσα, η οποία δημοσιεύθηκε τον Μάιο του 1998. Στην χώρα μας την είδαμε για πρώτη φορά στο ΚΟΜΙΞ 148.

ΠερίληψηEdit

Ο βασιλιάς του εγκλήματος, ο καταχθόνιος και με φριχτή προφορά Αρπέν Λουσέν, που είναι γνωστός με το ψευδώνυμο Μαύρος Ιππότης, οπλισμένος με μια πανοπλία η οποία είναι καλυμμένη με παντοδιαλύτη, επιχειρεί να αδειάσει το Θησαυροφυλάκιο, πετυχαίνοντας την ληστεία του αιώνα...

ΥπόθεσηEdit

Ο Ντόναλντ Ντακ με τα παιδιά επισκέπτονται το θησαυροφυλάκιο του θείου τους, μεταφέροντας για την τροπαιοθήκη του το συμβόλαιο της γης του Ελντοράντο, που είχαν αποκτήσει σε προηγούμενη περιπέτεια τους. Ο κροίσος τους υποδέχεται και τους οδηγεί στο δωμάτιο που φυλάει όλα του τα τρόπαια, από τους αμύθητους θησαυρούς που έχει βρει και τις μεγάλες συγκινήσεις που έχει ζήσει.

Τα παιδιά βλέπουν ένα παλιό, σπάνιο, χρηματοκιβώτιο, το οποίο δεν αναγνωρίζουν και ρωτώντας τον θείο τους μαθαίνουν ότι μέσα του είναι φυλαγμένος ο παντοδιαλύτης. Το υλικό αυτό το έχει ανακαλύψει ο Κύρος Γρανάζης και μπορεί να διαλύσει τα πάντα, πέραν των διαμαντιών, όπως έχουν με δραματικό τρόπο μάθει οι Λιμνουπολίτες.

Εκείνη την στιγμή, ανοίγοντας το ραδιόφωνο μαθαίνουν πως μεταδίδεται μια συνέντευξη του διάσημου Αρπέν Λουσέν, ενός Γάλλου αριστοκράτη, που λέγεται ότι είναι ο πιο διάσημος κλέφτης του κόσμου, με το ψευδώνυμο Μαύρος Ιππότης. Ο Λουσέν ανακοινώνει πως στόχος του ληστή θα είναι μάλλον το θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ Μακ Ντακ, το οποίο θα αποτελέσει την κορωνίδα της καριέρας του.

Ο Λουσέν είναι πράγματι ο Μαύρος Ιππότης και έχει κατακλέψει την Ευρώπη, ληστεύοντας αντικείμενα ανεκτίμητης αξίας, για την προσωπική του συλλογή. Ποτέ όμως δεν έχουν βρεθεί επαρκή στοιχεία εναντίον του, αφού είναι βιρτουόζος στις διαρρήξεις, καθώς καμία κλειδαριά και κανένα σύστημα ασφαλείας δεν τον κρατάει μακριά.

Ο κροίσος καταλαβαίνει ότι εάν ο Γάλλος πραγματοποιήσει την απειλή του τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκολα για τον ίδιο, αφού είναι ο μαιτρ του εγκλήματος, κι έχει μαζέψει του κόσμου τα τρόπαια στην βίλα του στην Ριβιέρα. Τότε, φτάνει από το παράθυρο μια κάρτα του Αρπέν, που γράφει πως ο Μαύρος Ιππότης θα τον επισκεφτεί σύντομα, και ο μεγιστάνας καταλαβαίνει ότι η μάχη έχει ξεκινήσει.

Το ίδιο βράδυ, μαζί με τον ανιψιό του φρουρούν την περιουσία του, με όλα τα συστήματα ασφαλείας αναμμένα, έτοιμοι να υποδεχθούν κάθε εισβολέα. Ο Μαύρος Ιππότης όμως περνάει με χαρακτηριστική ευκολία τις νάρκες και μπαίνει στο κτήριο, όπου αναρριχάται στον τοίχο με βεντούζες αποφεύγοντας τα δόκανα των αρκουδοπαγίδων του κροίσου.

Τα παπιά καταλαβαίνουν ότι έχει μπει στο κτήριο και τρέχουν να ελέγξουν εάν όλα είναι εντάξει, οπότε ο Αρπέν βρίσκει την ευκαιρία να μπει στην αίθουσα με τα διαμάντια του Σκρουτζ, όπου αρπάζει ένα πουγκί με πολύτιμα πετράδια. Κατόπιν, καταφέρνει να μπει και στην αίθουσα του χρήματος, όπου συνειδητοποιεί πως τα χρήματα είναι υπερβολικά πολλά για να τα μεταφέρει και αλλάζει στρατηγική.

Επισκέπτεται το δωμάτιο με τα τρόπαια του κροίσου, προκειμένου να κλέψει κάτι συμβολικό, και εντοπίζει το σπάνιο χρηματοκιβώτιο του Σκρουτζ, το οποίο και διαρρηγνύει. Μέσα βρίσκει τον παντοδιαλύτη, τον οποίο θεωρώντας πολύτιμο παίρνει, αλλά εκείνη την ώρα εισβάλλουν στο δωμάτιο και ο Ντόναλντ με τον θείο του.

Ο Γάλλος προλαβαίνει να κρυφτεί μέσα σε μια πανοπλία, που έχει φέρει ο μεγιστάνας από το κάστρο των Μακ Ντακ, και φεύγει απαρατήρητος, ολοκληρώνοντας την πρώτη του επίσκεψη στο κτήριο. Ο Σκρουτζ βλέπει ότι λείπει ένα σακούλι από την αίθουσα με τα διαμάντια, το οποίο όμως αποδεικνύεται ότι είναι απλώς ένα πουγκί διαμαντόσκονη, με ελάχιστη αξία.

Το επόμενο πρωί ο Άρπεν στο ξενοδοχείο του βλέπει πως οι καρποί της ληστείας του είναι εξαιρετικά φτωχοί, ώσπου συνειδητοποιεί τι βρίσκεται μέσα στο διαμαντένιο βαζάκι που πήρε από το χρηματοκιβώτιο. Θυμάται την εφεύρεση του παγκόσμιου διαλύτη και αποφασίζει να βάψει με ένα πινέλο εμβαπτισμένο με την διαμαντόσκονη που έκλεψε, την πανοπλία με το υλικό, ώστε να γίνει άτρωτος.

Πίσω στο θησαυροφυλάκιο οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη βρίσκουν ότι λείπει ο παντοδιαλύτης και οι δύο θείοι τους πάνε στο ξενοδοχείο του Άρπεν, για να τον προειδοποιήσουν σχετικά με το αντικείμενο που έχει κλέψει. Ο τελευταίος έχει εν τω μεταξύ τελειώσει το βάψιμο της πανοπλίας, την οποία έχει ολόκληρη επενδύσει από το υλικό, εκτός από τα γάντια, τις πατούσες και την λαβή του σπαθιού.

Αφού μπαίνει προσεκτικά μέσα της από πάνω ξεχύνεται στους δρόμους, όπου σπέρνει τον πανικό, διαλύοντας τα πάντα με τον παγκόσμιο διαλύτη. Στον δρόμο συναντάει και τον Ντόναλντ με τον Σκρουτζ, το αμάξι των οποίων διαλύει, κατευθυνόμενος ακάθεκτος προς το θησαυροφυλάκιο, για να εκτελέσει την ληστεία του αιώνα.

Ο Ντόναλντ ρίχνει πάνω του μια ολόκληρη οικοδομή, αλλά το υλικό της πανοπλίας διαλύει τελείως το κτίσμα, χωρίς να πάθει κάτι ο Αρπέν Λουσέν. Αποφασίζουν να αμπαρωθούν στο θησαυροφυλάκιο, αλλά ο Γάλλος περνάει ακάθεκτος τις πόρτες, απορροφάει τα οξέα, καταστρέφει τις παγίδες και συνεχίζει σαν να μην έχει συμβεί τίποτα.

Αφού διαλύει και το γραφείο της Δεσποινίδος Ευταξίας φτάνει και στην τελευταία γραμμή άμυνας, τον Ντόναλντ με ένα γιγάντιο κανόνι, οπλισμένο με ένα πελώριο διαμάντι. Το διαμάντι είναι το μόνο υλικό που δεν απορροφά ο παντοδιαλύτης, αλλά πριν το όπλο προλάβει να εκπυρσοκροτήσει ο Λουσέν το καταστρέφει.

Φτάνει έτσι έξω από την τεθωρακισμένη πόρτα των χρημάτων του κροίσου, πίσω από την οποία βρίσκεται ο ίδιος ο Σκρουτζ. Ο Γάλλος αρχίζει να την καταστρέφει, πληροφορώντας ταυτόχρονα τον μεγιστάνα πως δεν πρόκειται να κλέψει το χρήμα του, παρά θα το διαλύσει, ώστε να φανεί πως το λήστεψε, περνώντας έτσι στην ιστορία, ως ο μεγαλύτερος λωποδύτης που έζησε ποτέ.

Ο μεγιστάνας είναι απαρηγόρητος στην σκέψη ότι θα χάσει την περιουσία του, αλλά τότε βλέπει ένα χαλί, που περνάει κάτω από την πόρτα και από τα πόδια του Γάλλου και το τραβάει. Ο Μαύρος Ιππότης χάνει την γη κάτω από τα πόδια του και αρχίζει να πέφτει, περνώντας από όλους τους ορόφους του κτηρίου, χωρίς να μπορεί να σταματήσει.

Ο Σκρουτζ όμως το έχει υπολογίσει καλά και ο ληστής καταλήγει εν τέλει στην αίθουσα με τα διαμάντια, λιπόθυμος από την δύναμη της πτώσης. Τα παπιά του αφαιρούν την πανοπλία και όταν ο αριστοκράτης ξυπνάει και καταλαβαίνει τι έχει συμβεί παραδέχεται σαν τζέντλεμαν την ήττα του. Ο Σκρουτζ του περνάει χειροπέδες για να τον οδηγήσει στην αστυνομία ο ανιψιός του, αλλά αμέσως μόλις βγαίνουν από το δωμάτιο, ο Αρπέν έχει ήδη δραπετεύσει.

Έτσι, ο Σκρουτζ εκθέτει στο δωμάτιο με τα τρόπαια του την πανοπλία που είναι καλυμμένη με τον παγκόσμιο διαλύτη ενώ στο τέλος, πέφτει στα χέρια των παπιών μια κάρτα, του Μαύρου Ιππότη, που ανακοινώνει πως θα επιστρέψει!

ΠαρασκήνιοEdit

Η ιστορία αυτή είναι μια από τις πιο γνωστές ιστορίες του Ντον Ρόσα. Αποτελεί κατά ένα μέρος συνέχεια μιας άλλης περιπέτειας του Ρόσα, που είχε σχεδιάσει λίγα χρόνια νωρίτερα, με τίτλο Ο Παγκόσμιος Διαλύτης

Για τον χαρακτήρα του μεγαλοκακοποιού Αρπέν Λουσέν, ο Ρόσα εμπνεύστηκε από τον μυθιστορηματικό Αρσέν Λουπέν.

D.U.C.K.Edit

Η γνωστή αφιέρωση του Ντον Ρόσα, το D.U.C.K.(Dedicated to Unca Carl from Keno, όπου Keno, είναι το δεύτερο όνομα του Ντον Ρόσα), βρίσκεται στο πρώτο καρέ της ιστορίας, στο παράθυρα του κτηρίου που είναι ακριβώς αριστερά από το καπέλο του πρώτου από τα αριστερά ανιψιού.

ΕξώφυλλαEdit

Also on FANDOM

Random Wiki