FANDOM

Ο Θρύλος του Χρυσού Θρόνου είναι μια ιστορία κόμικ του Μάρκο Ρότα.

Υπόθεση Edit

Χρυσος θρονος 1.jpgΔιαβάζοντας μια παλιά εφημερίδα ο θείος Σκρουτζ μαθαίνει πως το πλοίο "Η Βασίλισσα του Πελάγους" στο τελευταίο του ταξίδι μετέφερε έναν Χρυσό Θρόνο, που ανήκε στο Μαχαραγιά του Μπάνγκαλορ, αλλά το μαθαίνει και η Μάτζικα κατασκοπεύοντάς τον. Στη συνέχεια, ο Σκρουτζ με τα ανίψια του ξεκινούν για το Μπάνγκαλορ της Ινδίας, όπου τους ακολουθεί κρυφά η Μάτζικα, και οι Ντακ συνειδητοποιούν ότι βρέθηκαν σε λάθος πόλη και ότι ο Χρυσός Θρόνος βρίσκεται, στην πραγματικότητα, στο Κάνγκαλορ της Αυστραλίας. Αφού οι Ντακ ταξιδεύουν στο Κάνγκαλορ με τη Μάτζικα να τους ακολουθεί και εκεί, ο Σκρουτζ φέρνει ολόκληρο εργοτάξιο για να ανασκάψουν τα παράλια της περιοχής και τελικά βρίσκει το ναυάγιο της "Βασίλισσας".

Όμως, στο εσωτερικό του, αντί για το Χρυσό Θρόνο, ο Σκρουτζ βρίσκει μια ξεχαρβαλωμένη ξύλινη καρέκλα και αποδέχεται το γεγονός ότι το ταξίδι τους δεν τους οδήγησε πουθενά. Εντωμεταξύ, η Μάτζικα πέρνει τσαντισμένη το δρόμο της επιστροφής. Στο τέλος, το χωριό του Κάνγκαλορ διοργανώνει ένα μεγάλο γλέντι προς τιμήν των Ντακ για την ανακάλυψη και τη δωρεά της "Βασίλισσας" στο χωριό, με το Σκρουτζ να βρίσκεται στην τιμητική θέση μιας ξύλινης πολυθρόνας και ανακυρηγμένος ως επίτημος δημότης του χωριού. Όμως, το επόμενο πρωί, αφού αναχωρούν οι Ντακ για την πατρίδα τους, οι ντόπιοι ξετυλίγουν την ξύλινη πολυθρόνα φανερώνοντας το θρυλικό Χρυσό Θρόνο που αναζητούσε ο Σκρουτζ.

Χρυσος θρονος 2.jpg

Παρασκήνιο Edit

Από την αρχή της ιστορίας, βλέπουμε την ευχέρεια του Ρότα να σχεδιάζει δραματικές σκηνές με καταιγίδες (για την οποία το καλύτερο παράδειγμα αποτελεί Η Νύχτα των Σαρακηνών). Επίσης, βλέπουμε τους κάπως πιο ρεαλιστικούς (στο βαθμό που οι σκυλόμορφοι μπορεί να είναι "ρεαλιστικοί") ανθρώπους του. Η συγκεκριμένη ιστορία επικεντρώνεται στην Αυστραλία και διαφέρει από μια κοινή ιστορία με κυνήγι θησαυρού για ολοφάνερους λόγους: δε βρίσκεις το είδος του πολιτιστικού πλαισίου εκεί που θα ήταν ευνοϊκό για κάτι τέτοιο. Παρ' όλα αυτά, ο Ρότα καταφέρνει να δημιουργήσει μια πολύ καλή πρόφαση για αυτό.

Επίσης: η Μάτζικα! Η οποία, όπως αποκαλύπτεται, αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο διαρθρωτικό ελάττωμα στην ιστορία, καθώς η παρουσία της είναι τελείως περιττή. Επισκιάζει τους Ντακ στην αναζήτησή τους, έπειτα τα παρατάει και φεύγει και ακόμα κανένας δε μαθαίνει ποτέ ότι βριδσκόταν εκεί. Ακόμα, φορά μερικές καλαίσθητες μεταμφιέσεις. Επιπλέον, φέρει το Εγχειρίδιο της Καλής Μάγισσας το οποίο δίνει την εντύπωση παραλλαγής του Βιβλίου των Μικρών Εξερευνητών.

Το παραδοσιακό γλέντι στο τέλος της ιστορίας αποτελεί προφανή αναφορά στο κλασικό σόλο των Echo & the Bunnymen Bring on the Dancing Horses. Η κατάληξη της ιστορίας αποβλέπει σε διαφορετική οπτική γωνία της σχέσης του Σκρουτζ με τους θησαυρούς που ψάχνει. Συνήθως, είτε παίρνει το θησαυρό είτε όχι, αλλά σε κάθε περίπτωση αυτό εξαρτάται απ' τον ίδιο, ενώ εδώ παρουσιάζεται περισσότερο ή λιγότερο ως μια τυχαία φιγούρα στους κατοίκους του χωριού, βοηθώντας τους να ανακτήσουν την κληρονομιά τους χωρίς να το ξέρει. Υπάρχει η αίσθηση ότι, παρά το ότι δεν εμφανίζονται για πολύ ώρα στην ιστορία, αυτοί είναι οι αληθινοί πρωταγωνιστές.

Also on FANDOM

Random Wiki