FANDOM

Η ιστορία Οι Επτά Πόλεις της Τσιμπόλα είναι μια μεγάλη περιπέτεια που έγραψε και σχεδίασε ο Καρλ Μπαρκς το 1954. 

ΠερίληψηEdit

Ο θείος Σκρουτζ και τα ανιψάκια του ψάχνοντας αιχμές από βέλη στην έρημο ανακαλύπτουν ίχνη που οδηγούν στις μυθικές πάμπλουτες Επτά Πόλεις της Τσιμπόλα! Όμως παρακολουθούνται από τους Μουργόλυκους...

ΥπόθεσηEdit

Ο θείος Σκρουτζ ανακαλύπτει πως πλέον έχει επενδύσει σε όλες ανεξαιρέτως τις μορφές τίμιας εργασίας, σαν ένα γέρικο χταπόδι που έχει απλώσει παντού τα πλοκάμια του. Δοκιμάζει να ασχοληθεί με κάτι για να ξανανιώσει την χαρά της εργασίας, αλλά ανακαλύπτει πως όποια επιχείρηση πάει να αγοράσει του ανήκει ήδη! Ξαφνικά βλέπει τα ανίψια του που είναι έτοιμα να αναχωρήσουν για να πάνε στην έρημο και να αναζητήσουν παλιές αιχμές από ινδιάνικα βέλη. Αμέσως δηλώνει πρόθυμος να τους ακολουθήσει και έτσι οι Ντακ ξεκινούν το ταξίδι τους.

Αρχικά βρίσκουν πολύτιμες αιχμές σε ένα ύψωμα, αλλά σύντομα δεν μπορούν να βρουν άλλες και κατευθύνονται σε μια χαράδρα αρκετά μακριά για να συνεχίσουν το ψάξιμο. Σηκώνεται όμως αμμοθύελλα και οι φίλοι μας , ενώ προσπαθούν να γυρίσουν πίσω στον πολιτισμό, ακολουθούν ένα άγνωστο μονοπάτι που τους βγάζει κατεθυείαν σε μια όαση. Όταν ο άνεμος κοπάζει,  ακολουθούν το μονοπάτι και ανακαλύπτουν κάτι παλιά αγγεία γεμάτα με κοσμήματα από χρυσάφι ηλικίας άνω των χιλίων ετών!

Ένας ειδικός κάνει την απίθανη εκτίμηση πως προέρχονται από τις μυθικές ινδιάνικες επτά πόλεις της Τσιμπόλα, επτά πάμπλουτες θρυλικές πόλεις με δρόμους στρωμένους από ατόφιο χρυσάφι! Η επόμενη κίνηση των Ντακ είναι να αρχίσουν την αναζήτηση για τις μυθικές πόλεις.

Οι συζητήσεις τους, όμως, παρακολουθούνται... Η συμμορία των Μουργόλυκων σε πλήρη απαρτία αποφασίζει να ακολουθήσει κρυφά τους ήρωές μας στην έρημο. Το επόμενο πρωί, οι φίλοι μας ξεκινούν την αποστολή τους, ακολουθώντας το παλιό μονοπάτι, ώσπου το χάνουν και χάρη στα τετραπέρατα ανιψάκια το ξαναβρίσκουν. Στην συνέχεια διασχίζουν τον ποταμό Κολοράντο ώσπου το μονοπάτι χάνεται οριστικά. Οι Ντακ αποφασίζουν να συνεχίσουν σε μια άγονη έκταση γεμίζοντας για τελευταία φορά τα παγούρια τους. Οι Μουργόλυκοι βρίσκονται στο κατόπι τους, αλλά αμελούν να γεμίσουν τα παγούρια τους με νερό. Έτσι λίγες μέρες αργότερα βρίσκονται ένα βήμα πριν τον θάνατο και καταρρέουν σε έναν ξεραμμένο νερόλακκο. Στον ίδιο νερόλακκο έρχονται όλως τυχαίως και οι Ντακ για να βρουν νερό! Οι Μουργόλυκοι τους παίρνουν τα μοναδικά τους παγούρια και τους παρατούν σύξυλους, ενώ εκείνοι γυρίζουν πίσω εγκατελείποντας την αναζήτηση.

Προχωρώντας λίγο ακόμα, κάνουν μια σημαντικότατη αρχαιολογική ανακαλυψη. Βρίσκουν ένα παλιό ισπανικό γαλιίνι θαμμένο στην έρημο, το περιβόητο 'πλοίο της ερήμου'. Εκεί βρίσκουν νερό και το ημερολόγιο καταστρώματος, όπου υπάρχουν μαρτυρίες για το πλοίο που θάφτηκε στην έρημο ύστερα από μια πλημμύρα που το παρέσυρε και για τον πλοίαρχο με τους άντρες του να βλέπουν κάτι παράξενους ινδιάνους ντυμένους στα χρυσά! Ακολουθώντας τις οδηγίες του ημερολογίου, οι ήρωες μένουν έκπληκτοι όταν αντικρίζουν τις μυθικές επτά πόλεις και τα πλούτη τους.

Δρόμοι στρωμενοι με χρυσά πλακάκια, καλάθια και πηγάδια ξέχειλα από χρυσάφι και πολύτιμους λίθους,, αιχμές για βέλη από ρουμπίνια, αλλά και ένα άγαλμα σκαλισμένο σε σμαράγδι! Το άγαλμα όμως αυτό κρύβει μια παγίδα. Αν μετακινηθεί από το βάθρο του, θα τεθεί σε λειτουργία ένας μηχανισμός που θα προκαλέσει κατολίσθηση θάβοντας την πλαγιά.

Ενώ διαβάζουν για το τραγικό αποδεκατισμό των ινδιάνων από ασθένεια, δέχονται επίθεση από τους Μουργόλυκους, οι οποίοι ξαναγύρισαν στον αγώνα διεκδίκησης των πόλεων και είναι ντυμένοι με αρχαίες στρατιωτικές πανοπλίες. Φυλακίζουν τους Ντακ και αρχίζουν να χαίρονται τα αμύθητα πλούτη των πόλεων. Μετακινούν όμως το άγαλμα από σμαράγδι με αποτέλεσμα οι πόλεις και τα πλούτη τους να γίνουν συντρίμια και να θαφτούν κάτω από τόνους βράχων, έτσι ώστε κανείς να μην μπορέσει να τις ξαναβρεί. Ούτε καν οι ήρωές μας, που έπαθαν αμνησία από την κατολίσθηση και το τελευταίο πράγμα που θυμούνται είναι ότι έψαχναν αιχμές για βέλη στην έρημο!!!

ΠαρασκήνιοEdit

129- Wanderers in Wonderland.jpg

Ελαιογραφία του Καρλ Μπαρκς για την ιστορία

Για να γράψει την ιστορία αυτή, ο Μπαρκς μελέτησε τα περιοδικά του Νational Geographic, για να απεικονίσει με ακρίβεια τις ινδιάνικες πόλεις. Όμως έχει αποδειχτεί από εξερευνητές πως τελικά οι μυθικές πάμπλουτες πόλεις δεν υπήρξαν ποτέ και ότι είναι μόνο κάτι γραφικά χωριουδάκια των ιθαγενών. Έτσι, μιας και ο Μπαρκς δεν μπορούσε να βάζει τους ήρωες να βρίσκουν και να φέρνουν πίσω στην Λιμνούπολη έναν θησαυρό που δεν υπήρξε ποτέ, επινοεί το τέχνασμα της καταστροφικής κατολίσθησης και της αμνησίας, έτσι ώστε στο τέλος ο αναγνώστης να ξέρει πως αν υπήρξαν κάποτε οι επτά πόλεις της Τσιμπόλα, πλέομ δεν υπάρχουν.

Ένας ακόμη θρύλος από τον οποίο εμπνεύστηκε ο Μπαρκς ήταν το περιβόητο 'πλοίο της ερήμου'. Ο Μπαρκς ανακάλυψε μια λογική εξήγηση για την παρουσία ενός πλοίου στην μέση της ερήμου, την πλημμύρα. Η παγίδα του αγάλματος αποτέλεσε έμπνευση για τις πρώτες σκηνές της ταινίας με τον Ιντιάνα Τζόουνς Οι Κυνηγοί της Χαμένης Κιβωτού, όπου ο ήρωας ενεργοποιεί μια ολόιδια παγίδα αυτοκαταστροφής.

ΕξώφυλλαEdit

Καρλ Μπαρκς Project
Barksg.png
Σελίδες του Project

Παπιάνθρωπος:

Scr.gif

Καρλ Μπαρκς  · Καρλ Μπαρκς Φράσεις  · Ode to ducks - Το ποίημα του Μπαρκς  · ΚΟΜΙΞ και Μπαρκς  · Οι γνώμες των μελών για τον Καρλ Μπαρκς  · Μπαρκς - Οι απαγορεύσεις  · Μπαρκς - Βινιέτες  · Μπαρκς - Μουσεία  · Γκάρε Μπαρκς

Μελέτες:

Hdl.gif

Γάτες  · Γέτι  · Δράκοι  · Θαλάσσια Φίδια  · Σκυλιά  · Φαντάσματα  · Χήνες  · Θρυλικοί Άνθρωποι  · Κοτόπουλα  · Μυθικοί Κόσμοι  · Βόμβες και Πύραυλοι

Χαρακτήρες:

Fli.gif
Mag.gif
Gla.gif

Σκρουτζ Μακ Ντακ  · Γκαστόνε Γκάντερ  · Νταίζυ Ντακ  · Κύρος Γρανάζης  · Ράτσετ Γρανάζης  · Μουργόλυκοι  · Μόργκαν Μουργόλυκος  · Χρυσοκούκης  · Μάτζικα Ντε Σπελ  · Χρυσή Γκόλντυ  · Κύριος Τζόουνς  · Οι Μικροί Εξερευνητές  · Τζων Ρόμπαξ  · Κορνήλιος Κουτ  · Γλίτσας Λέρας  · Έηπριλ, Μαίυ και Τζουν Ντακ  · Γλόμπος  · Μπλου Τυρκουάζ  · Φίσκερβιλ  · Οι Αδελφοί Ντάλτον  · Δεσποινής Ευταξία  · Βολκάνα Μακ Ντακ  · Mατίλντα Μακ Ντάκ  · Mπαρούτης Ντάκ  · Άνγκους "Μπουνάτσας" Μακ Ντακ  · Ιάκωβος Μακ Ντακ  · Κάπταιν Φουρτούνας Μακ Ντακ  · Σχίζας Ντακ  · Δάφνη Ντακ  · Μπούφαλο Μπιλ  · Ποντικομούρης  · Λούκυ Κούτ  · ??? Ντακ  · Φούλα Ζούλα  · Mπόμπυ Το Ζόμπι  · Ο Δήμαρχος της Λιμνούπολης  · Σκότυ  · Μπλακτζακ  · Ξεφτέρης  · Σπίθας  · Πόνθε ντε Λεόν  · Ο μονόκερος  · Ο Τζο από την Σιγκαπούρη  · Μοσχάρης Μακρυχόρταρος  · Μαχαραγιάς του Γιαχαραντάν  · Δονάλδο Ελ Κουάκο  · Σκότλαντ Μακ Γιαρντ  · Τζώρτζια Μπομπότα  · Γκαστόν Τριχογένης  · Αργύρης Χήνος  · Πριγκίπισσα Βουτατηνστηνσκάφη  · Γιέτι  · Χθόνιοι και Υπόγειοι  · Κυρία Τζόουνς

Ιστορίες:

Bea.gif
Gyr.gif

Τοποθεσίες:

Don.gif
Gra.gif

Αντικείμενα:

Woo.gif
Dai.gif

Τόμοι:

Η Μεγάλη Βιβλιοθήκη Disney  · ΚΟΜΙΞ CARL BARKS 10X10  · Οι επίγονοι του Καρλ Μπαρκς

Πίνακες:

Στριπ και Σχέδια:

Τα στριπ του Μπαρκς  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1940)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1950)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1960)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1970)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1980)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1990)  · Τα Μόντελ Σητ του Μπαρκς

Σημαντικοί επίγονοι

Ντον Ρόσα  · Ρομάνο Σκάρπα  · Βίκαρ  · Μάρκο Ρότα  · Ουίλλιαμ Βαν Χόρν  · Ντάαν Γίππες  · Σήζαρ Φεριόλι

Also on FANDOM

Random Wiki