FANDOM

Μικροι εξερευνητες.jpg

-Ντον Ρόσα

Η ιστορία Μυθολογική Ζωολογία είναι μια δεκασέλιδη ιστορία που έγραψε και σχεδίασε ο Ντον Ρόσα, η οποία δημοσιεύθηκε τον Ιούλιο του 1987. Στην χώρα μας την είδαμε για πρώτη φορά στο ΚΟΜΙΞ 152.

ΠερίληψηEdit

Ο Χιούη, ο Λιούη και ο Ντιούη πηγαίνουν στο δάσος για να μελετήσουν ζώα όμως ο Ντόναλντ αποφασίζει να τους δώσει ένα μάθημα και φτιάχνει τα πιο φανταστικά ζώα που έχει σκεφτεί ποτέ ο άνθρωπος...

ΥπόθεσηEdit

Οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη Ντακ κάνουν εντατική προπόνηση στο σπίτι προκειμένου να μάθουν τις ονομασίες διάφορων ζώων, για να αποκτήσουν ένα μετάλλιο των Μικρών Εξερευνητών. Ο θείος τους τους πληροφορεί πως κι εκείνος όταν ήταν παιδί άνηκε στους Μικρούς Καταδρομείς και ήταν άσσος στον να βρίσκει διάφορα ζώα.

Τα παιδιά δεν τον πιστεύουν, αλλά τον προσκαλούν να έρθει μαζί τους στο κοντινό δάσος, όπου θα αναγνωρίσουν τα ζώα που χρειάζονται για να πάρουν το παράσημο. Ο Ντόναλντ υπόσχεται να τους δείξει τι αξίζει ένας Καταδρομέας και τους πηγαίνει στο δάσος, όπου τα παιδιά στήνουν καρτέρι κοντά σε ένα μονοπάτι που οδηγεί στον κοντινό νερόλακκο, άρα περνάνε συχνά ζώα.

Μυθολογική2.jpg

Ο Ντόναλντ αποφασίζει να μεταμφιέσει μερικά από τα ζώα του αγροκτήματος της Γιαγιάς Ντακ, με την άδεια του Πασχάλη...

Ο θείος τους σκαρφίζεται μια δικαιολογία για να απομακρυνθεί και αποφασίζει να κατευθυνθεί κρυφά προς το αγρόκτημα της Γιαγιάς Ντακ, το οποίο βρίσκεται εκεί κοντά.

Ο Ντόναλντ συναντάει τον Πασχάλη μόνο του, καθώς η Γιαγιά λείπει, και τον πείθει να του παράσχει μερικά ζώα και μερικά άχρηστα είδη καθημερινής χρήσης, ώστε να κάνει μια φάρσα στα ανίψια του. Το παπί βάφει ροζ πουά μια γάτα και βάζει ένα κέρατο στον λαγό, αποφασισμένος να αφήσει μυστικά τα ζώα μπροστά από τα παιδιά και να το παίξει παντογνώστης.

Οι τρεις Εξερευνητές παθαίνουν την πλάκα τους με τα ζώα, αλλά πριν ο Ντόναλντ προλάβει να ξεφουρνίσει μερικά ονόματα δικής του προέλευσης, τα παιδιά καταφέρνουν με την βοήθεια του πάνσοφου βιβλίου τους να τα αναγνωρίσουν. Πρόκειται για φανταστικά ζώα που ζουν σε διάφορα μέρη του κόσμου, τα οποία όμως αναφέρονται στο βιβλίο τους κι έτσι τα σημειώνουν και τα τραβάνε φωτογραφία. Ο Ντόναλντ είναι έξω φρενών και επιστρέφει στο αγρόκτημα, όπου βάζει ψεύτικα φτερά σε ένα ελάφι, κεραμίδια σε ένα γουρούνι, φύλλα σε ένα πρόβατο, ανεμιστήρα σε ένα γίδι και καραμούζες σε ένα άλλο ελάφι και τα στέλνει προς το μέρος των ανιψιών του.

Οι τελευταίοι καταφέρνουν να βρουν στο κεφάλαιο με τα φανταστικά ζώα τους ποια είναι τα διάφορα είδη, εξοργίζοντας τον θείο τους. Εκείνος έχει πλέον βγει εκτός ελέγχου και επιστρέφει αφηνιασμένος στο αγρόκτημα για να συνεχίσει τις δημιουργίες του. Ο Πασχάλης δεν μπορεί πλέον να τον σταματήσει και το παπί παίρνει το άγριο άλογο της Γιαγιάς Ντακ για να το μεταμφιέσει.

Μυθολογική1.jpg

Μερικά από τα πιο φανταστικά ζώα περνάνε μπροστά από τους Μικρούς Εξερευνητές!

Το ζώο όμως είναι ατίθασο και τα κάνει όλα λαμπόγυαλο, κολλώντας πάνω του τον Ντόναλντ και διάφορα άλλα ζώα και πράγματα, από την αποθήκη του κτήματος. Το άλογο ξεφεύγει από τα σκοινιά του και αρχίζει να τρέχει μανιασμένο προς το δάσος, μοιάζοντας με αλλόκοτο θηρίο. Εν τω μεταξύ τα παιδιά έχουν αρχίσει να απορούν πραγματικά για τα ζώα που έχουν δει και φοβούνται μήπως εμφανιστεί κάποια χίμαιρα ή ένας γρύπας, που μπορεί να τους κάνει κακό.

Έτσι, όταν εμφανίζεται το άλογο, που μοιάζει σαν θηρίο τα τρία παπιά τρέπονται αμέσως σε φυγή, ώστε να πάνε στο αρχηγείο τους και να αναφέρουν τι είδαν και να δείξουν τις φωτογραφίες που έχουν τραβήξει. Αργότερα, επιστρέφουν σπίτι γεμάτοι μετάλλια, αφού κάναν μια πλήρη καταγραφή των περισσότερων φανταστικών ζώων στον πλανήτη. Στο τέλος, ο Ντόναλντ είναι έξαλλος και γεμάτος γάζες, από την περιπέτεια του με το άλογο και τους παρουσιάζει τον εαυτό του, ως ένα είδος που μόνο ο ίδιος μπορεί να αναγνωρίσει, ένα χαζοπούλι!

ΠαρασκήνιοEdit

Η Μυθολογική Ζωολογία αποτελεί την πρώτη ιστορία που έγραψε και σχεδίασε ο Ντον Ρόσα με τον Ντόναλντ ως ήρωα και είναι η τρίτη του ιστορία συνολικά. Περιέχει επίσης την πρώτη εμφάνιση της Γιαγιάς Ντακ, του Πασχάλη και των Μικρών Εξερευνητών στις ιστορίες του. Η δεκασέλιδη ιστορία αποτελεί πρόσθετα την πρώτη φορά που ο Ρόσα χρειάστηκε να κάνει έρευνα για μια ιστορία Ντίσνεϋ, αφού για τον Γιο του Ήλιου την είχε ήδη κάνει από παλιά.

Όλα τα ζώα που απεικονίζονται στην ιστορία είναι φανταστικά ζώα που υπάρχουν στην μυθοπλασία πολλών διαφορετικών πολιτισμών, από το πρόβατο που είναι μισό φυτό μέχρι το γουρούνι με τα κεραμίδια. Κάποιος μπορεί να αναρωτηθεί γιατί οι Μικροί Εξερευνητές κάθονται και πιστεύουν πως αυτά τα ζώα υπάρχουν και δεν ψάχνουν να βρουν κάποιο αληθοφανή λόγο για την προέλευση τους.

Μυθολογική4.jpg

Στην αποθήκη φαίνονται παλιά κόμικς.

Ο Ρόσα υπερπηδά το συγκεκριμένο εμπόδιο, αναφέροντας στην ιστορία ένα άλλο φανταστικό ζώο που οι Ντακ έχουν βρει, τον μονόκερο, από την ιστορία Στα Ίχνη του Μονόκερω, του Καρλ Μπαρκς. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως στο τρίτο καρέ της έκτης σελίδας της ιστορίας ο καλλιτέχνης απεικονίζει στην αποθήκη με τα άχρηστα πράγματα του αγροκτήματος στοίβες με παλιά περιοδικά κόμικς.

Όπως φαίνεται και στο αντίστοιχο καρέ, μπορούν με λίγο κόπο να διακριθούν οι τίτλοι Mickey Mouse και Walt Disney's Comics & Stories, δύο από τις πιο γνωστές αμερικάνικες σειρές που κυκλοφορούσαν την εποχή που διαδραματίζονται οι ιστορίες του Ρόσα, δηλαδή την δεκαετία του '50.

D.U.C.K.Edit

Μυθολογική3.jpg

Το D.U.C.K., όπως το είχε τοποθετήσει, αρκετά εμφανώς, ο Ρόσα.

Το γνωστό ακρωνύμιο του Ντον Ρόσα, το D.U.C.K. (Dedicated to Uncle Carl from Keno, όπου Keno είναι το μεσαίο όνομα του Ρόσα), βρίσκεται στο τελευταίο καρέ της ιστορίας στην σκιά του Ντόναλντ. Η αφιέρωση έχει τοποθετηθεί και πάλι σε πολύ εμφανές σημείο κι έτσι σε όλες σχεδόν τις εκδόσεις της ιστορίας παγκοσμίως, ανάμεσα τους και οι ελληνικές, έχει αφαιρεθεί, αφού θεωρήθηκε υπογραφή, κι αυτές απαγορεύονται.

ΕξώφυλλαEdit

Ντον Ρόσα Project
Ντον ροσα (3).jpg

Ο Μεγάλος Σχεδιαστής: Ντον Ρόσα  · Άρθρα του Ντον Ρόσα  · Ρόσα - D.U.C.K.  · Ρόσα- Κρυμμένοι Μίκυ  · Το Γενεαλογικό Δέντρο των Ντακ του Ντον Ροσα  · Ρόσα - Νέα Πάνελ  · Ρόσα - Σχέδια  · Ρόσα - Για τους μικρούς του φίλους...  · Ο Ντον Ρόσα στην Ελλάδα!  · Εξώφυλλα του Ντον Ρόσα  · Οι Αφίσες του Ντον Ρόσα  · Συνέντευξη του Ντον Ρόσα στην "Καθημερινή"  · Μουσική: The Life and Times of Scrooge

Credits His Majesty McDuck tr.gif

Χαρακτήρες: Αρπέν Λουσέν  · Φέργκους Μακ Ντακ  · Προκόπης Κουτ  · Μέρντο Μακ Κένζι  · Φρανκ Λόυντ Ντρέηκ  · Ρόμπερτ Πήρυ  · Ακάκιος Κουτ  · Σπύρος Γρανάζης  · Ευγένιος Ντακ  · Στρατηγός Εστεμπάν  · Σάμιουελ Στηλ  · Γιάκομπ Βάλτζ ''Ολλανδός''  · Μακ Οχιά  · Ντικ ο σκαφτιάς  · Πόρκερ Χογκ  · Χάουαρντ Ρόμπαξ  · Επιθεωρητής Σκάρθ  · Τζέημς  · Θεόδωρος Ρούσβελτ  · Μάρκους Ντέηλυ  · Άντολφ Έρικ Νόρντενσγκιολντ  · Καλαμπόκας Ντακ  · Τουόνι  · Πλοίαρχος Μουρ  · Οι Αδελφοί Ντάλτον  · Κυρία Ρόμπαξ  · Μεσιέ Μολέ  · Μπίλυ Σφοντύλης  · Φάννυ Κουτ  · Ανατρέλα Ανεμοδούρη  · Λέλα Λελέκη  · Αγαθή Κότα  · Χρυσοκούκης Τζούνιορ  · Βασιλιάς Μάκβεθ

Tumblr mwflvkkF7m1ru1hc6o1 1280.png

Ιστορίες: Κατάλογος Ιστοριών του Ντον Ρόσα  · Η Πρώτη Εφεύρεση  · Το Τριπλό Κελεπούρι  · Το Στέμμα των Σταυροφόρων  · Τα Πρώτα Μετάλλια  · Το όνειρο μιας ζωής  · Οι Φύλακες της Χαμένης Βιβλιοθήκης  · Επιστροφή στην Μονοτονία  · Η Αναζήτηση της Καλεβάλα  · Αφιερωμένο Εξαιρετικά  · Μονομαχία στο Χιόνι  · Οι Χαμένοι Χάρτες του Κολόμβου  · Επίθεση σε όλα τα Μέτωπα  · Γράμμα από το σπίτι  · Μουργόλυκοι εναντίον Θησαυροφυλακίου  · Θησαυροί και Σκουπίδια  · Σημασία στην Λεπτομέρεια  · Μυθολογική Ζωολογία  · Οικογενειακές Επιχειρήσεις  · Παγίδα  · Τρύπιες Τσέπες  · Το Παπί που δεν Υπήρξε Ποτέ!  · The Starstruck Duck  · The Annual Speedskating Race of the Burg of Ducks

Σκρουτζ νεος (23).jpg

Ο Βίος και η Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ: Ο Τελευταίος της Γενιάς των Μακ Ντακ  · Ο Άρχοντας του Μισσισιπή  · Το Μεγάλο Ταξίδι στους Αντίποδες  · Ένας Κροίσος στα Ζοφερά Βάθη  · Εισβολή στην Λιμνούπολη  · Ένας Καουμπόυ στο Κάττυ Σαρκ  · Η Αιχμάλωτη του Χειμάρρου της Αγωνίας  · Καρδιές στο Γιούκον

Τοποθεσίες: Ο ναός του Μάνκο Κάπακ  · Τουονέλα  · Το Φρούριο της Λιμνούπολης

Αντικείμενα: Παντοδιαλύτης  · Ασημένιος Δίσκος  · Το Στέμμα των Σταυροφόρων  · Το νόμισμα  · Το Περιδέραιο του Νοστραμουσούδαμου

Τόμοι: Βιβλιοθήκη Κόμιξ  · Ο Βίος και η Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ  · Τα Xαμένα Eπεισόδια  · Οι Περιπέτειες του Περτουίλαμπι

Scrooge-mcduck-013.gif

Also on FANDOM

Random Wiki