FANDOM

Εξωφυλλο (39)2

-Ντον Ρόσα, Μονομαχία στο Χιόνι, 1994

Την δωδεκασέλιδη ιστορία Μονομαχία στο Χιόνι  έχει γράψει και σχεδιάσει ο Ντον Ρόσα. Δημοσιεύθηκε τον Ιανουάριο του 1994, ενώ στην χώρα μας την είδαμε για πρώτη φορά στο ΚΟΜΙΞ 236.

ΠερίληψηEdit

Ο Ντόναλντ ανταγωνίζεται τον Γκαστόνε σε χειμερινά αθλήματα για να εκπροσωπήσουν την Λιμνούπολη στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Η τύχη του Γκαστόνε θα καταφέρει να του προσφέρει απλόχερα νίκες, παρόλο που είναι παντελώς άσχετος...

ΥπόθεσηEdit

Στην Λιμνούπολη διοργανώνεται ένας διαγωνισμός, προκειμένου να βρεθεί το άτομο που θα αντιπροσωπεύσει την πόλη στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες, που διοργανώνονται στην Νορβηγία. Πλήθος κόσμου έχει μαζευτεί, για τα δοκιμαστικά, στα οποία κριτής είναι ιδιοκτήτης μιας εταιρείας δημητριακών, που θα βάλει την φωτογραφία του νικητή στην συσκευασία των προϊόντων του.

Ο Ντόναλντ δηλώνει συμμετοχή, λέγοντας πως έχει προπονηθεί εντατικά, ενώ το ίδιο αποφασίζει και ο Γκαστόνε, για να προβληθεί και να γίνει διάσημος, καθώς είναι άχρηστος στα σπορ. Τα τρία ανιψάκια, ως έμπειροι Μικροί Εξερευνητές, αποτελούν την ομάδα διάσωσης, έτοιμοι να επέμβουν σε κάθε τραυματισμό.

Οι υπόλοιποι συμμετέχοντες μόλις βλέπουν τον Γκαστόνε, παραιτούνται από την διεκδίκηση της υποψηφιότητας του αθλητή, αφού γνωρίζουν ότι δεν μπορούν να συναγωνιστούν την τύχη του. Τα αγωνίσματα ξεκινούν, με σκι σλάλομ, για το οποίο ο Γκαστόνε δεν έχει ιδέα, καταφέρνει όμως να κάνει μια άριστη εμφάνιση, ακολουθώντας απλώς τα χνάρια προηγούμενων αθλητών.

Ο Ντόναλντ αντίθετα γλιστράει στον πάγο και κάνει μια κάκιστη διαδρομή, προσκρούοντας εν τέλει σε ένα δέντρο, οπότε επεμβαίνει η ομάδα διάσωσης για να τον επιδέσει. Επόμενο αγώνισμα είναι η κατάβαση με έλκηθρο, όπου ο Γκαστόνε, βγαίνει εκτός πίστας, αφού το δοκιμάζει για πρώτη φορά. Η απίστευτη τύχη του όμως τον βγάζει ασπροπρόσωπο, καθώς πέφτει και πάλι στην πίστα, κόβοντας μάλιστα δρόμο, κάνοντας ρεκόρ χρόνου.

Το παπί επιχειρεί να κάνει και ο ίδιος την κατάβαση, αλλά ο Γκαστόνε έχει ρίξει ένα κομμάτι πάγου στην διαδρομή, στο οποίο τρακάρει. Η ομάδα διάσωσης επεμβαίνει και πάλι, βοηθώντας τον Ντόναλντ να συμμετάσχει στο επόμενο άθλημα, το καλλιτεχνικό πατινάζ. Πριν αρχίσει την κούρσα του ο τυχεράκιας, ένας μαγνήτης από ένα παιδί πέφτει μέσα στην παγωμένη λίμνη, στην οποία θα διαγωνιστούν, και μπλέκεται σε ένα ψάρι.

Μόλις ο Γκαστόνε αρχίζει, το ψάρι μαγνητίζει τα πέδιλα του πατινάζ του και εκείνος αρχίζει να εκτελεί εντυπωσιακές φιγούρες, σχηματίζοντας περίπλοκους μαθηματικούς τύπους. Σειρά παίρνει ο Ντόναλντ, που αρχίζει να γράφει επίσης μαθηματικές πράξεις, αλλά το ψάρι με τον μαγνήτη τον εκτροχιάζει και πέφτει στην εξέδρα με τον κριτή, με αποτέλεσμα να επέμβουν και πάλι οι Χιούη, Λιούη και Ντιούη.

Επόμενο αγώνισμα είναι το σκι πάνω από εμπόδια, για το οποίο ο Ντόναλντ έχει έρθει προετοιμασμένος, καθώς, κρυφά, έχει προσαρμόσει στα πέδιλα του μικρούς τηλεχειριζόμενους πυραύλους. Πριν προλάβουν όμως να ξεκινήσουν τα δύο ξαδέρφια, εμφανίζονται φωτογραφίες από τα προηγούμενα αθλήματα, όπου φαίνεται ότι ο Γκαστόνε κέρδισε αντιαθλητικά, οπότε αποβάλλεται.

Ο κριτής όμως αποφασίζει να βάλει την φωτογραφία του στα τυχερά του δημητριακά, ενώ ο Ντόναλντ γίνεται ο επίσημος αντιπρόσωπος της πόλης στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Αμέσως ξεκινάει για την Νορβηγία, όπου θα αγωνιστεί στο άλμα με σκι, πηδώντας από μια εξέδρα. Πριν φύγει, έχει επιστρέψει ταχυδρομικά στον Κύρο το τηλεχειριστήριο για τους πυραύλους του, καθώς δεν πρόλαβε να του στείλει και τους ίδιους τους πυραύλους, πριν αποχωρήσει για την Ευρώπη.

Ο εφευρέτης αναρωτιέται μήπως το χειριστήριο έχει χαλάσει και το πατάει να δει εάν δουλεύει, παρόλο που γνωρίζει ότι έχει τεράστια εμβέλεια. Πίσω στην Νορβηγία, ο δήμαρχος της Λιμνούπολης, βγάζει τον εναρκτήριο λόγο, όταν ξαφνικά οι πύραυλοι του Ντόναλντ ενεργοποιούνται κι εκείνος αρχίζει να κατεβαίνει σαν κεραυνός την εξέδρα. Αποτέλεσμα της πτήσης του είναι να καταλήξει στην πλαγιά ενός κοντινού βουνού και η ομάδα διάσωσης επεμβαίνει και πάλι!

ΠαρασκήνιοEdit

D.U.C.K.Edit

Η γνωστή αφιέρωση του Ντον Ρόσα, το D.U.C.K. (Dedicated to Unca Carl from Keno, όπου Keno), βρίσκεται στο πρώτο καρέ, στο κασκόλ ενός θεατή, που παρακολουθεί την ομιλία, ακριβώς μπροστά από τα πέδιλα του Ντόναλντ.

ΕξώφυλλαEdit

Ντον Ρόσα Project
Ντον ροσα (3)

Ο Μεγάλος Σχεδιαστής: Ντον Ρόσα  · Άρθρα του Ντον Ρόσα  · Ρόσα - D.U.C.K.  · Ρόσα- Κρυμμένοι Μίκυ  · Το Γενεαλογικό Δέντρο των Ντακ του Ντον Ροσα  · Ρόσα - Νέα Πάνελ  · Ρόσα - Σχέδια  · Ρόσα - Για τους μικρούς του φίλους...  · Ο Ντον Ρόσα στην Ελλάδα!  · Εξώφυλλα του Ντον Ρόσα  · Οι Αφίσες του Ντον Ρόσα  · Συνέντευξη του Ντον Ρόσα στην "Καθημερινή"  · Μουσική: The Life and Times of Scrooge

Credits His Majesty McDuck tr

Χαρακτήρες: Αρπέν Λουσέν  · Φέργκους Μακ Ντακ  · Προκόπης Κουτ  · Μέρντο Μακ Κένζι  · Φρανκ Λόυντ Ντρέηκ  · Ρόμπερτ Πήρυ  · Ακάκιος Κουτ  · Σπύρος Γρανάζης  · Ευγένιος Ντακ  · Στρατηγός Εστεμπάν  · Σάμιουελ Στηλ  · Γιάκομπ Βάλτζ ''Ολλανδός''  · Μακ Οχιά  · Ντικ ο σκαφτιάς  · Πόρκερ Χογκ  · Χάουαρντ Ρόμπαξ  · Επιθεωρητής Σκάρθ  · Τζέημς  · Θεόδωρος Ρούσβελτ  · Μάρκους Ντέηλυ  · Άντολφ Έρικ Νόρντενσγκιολντ  · Καλαμπόκας Ντακ  · Τουόνι  · Πλοίαρχος Μουρ  · Οι Αδελφοί Ντάλτον  · Κυρία Ρόμπαξ  · Μεσιέ Μολέ  · Μπίλυ Σφοντύλης  · Φάννυ Κουτ  · Ανατρέλα Ανεμοδούρη  · Λέλα Λελέκη  · Αγαθή Κότα  · Χρυσοκούκης Τζούνιορ  · Βασιλιάς Μάκβεθ

Tumblr mwflvkkF7m1ru1hc6o1 1280

Ιστορίες: Κατάλογος Ιστοριών του Ντον Ρόσα  · Η Πρώτη Εφεύρεση  · Το Τριπλό Κελεπούρι  · Το Στέμμα των Σταυροφόρων  · Τα Πρώτα Μετάλλια  · Το όνειρο μιας ζωής  · Οι Φύλακες της Χαμένης Βιβλιοθήκης  · Επιστροφή στην Μονοτονία  · Η Αναζήτηση της Καλεβάλα  · Αφιερωμένο Εξαιρετικά  · Μονομαχία στο Χιόνι  · Οι Χαμένοι Χάρτες του Κολόμβου  · Επίθεση σε όλα τα Μέτωπα  · Γράμμα από το σπίτι  · Μουργόλυκοι εναντίον Θησαυροφυλακίου  · Θησαυροί και Σκουπίδια  · Σημασία στην Λεπτομέρεια  · Μυθολογική Ζωολογία  · Οικογενειακές Επιχειρήσεις  · Παγίδα  · Τρύπιες Τσέπες  · Το Παπί που δεν Υπήρξε Ποτέ!  · The Starstruck Duck  · The Annual Speedskating Race of the Burg of Ducks

Σκρουτζ νεος (23)

Ο Βίος και η Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ: Ο Τελευταίος της Γενιάς των Μακ Ντακ  · Ο Άρχοντας του Μισσισιπή  · Το Μεγάλο Ταξίδι στους Αντίποδες  · Ένας Κροίσος στα Ζοφερά Βάθη  · Εισβολή στην Λιμνούπολη  · Ένας Καουμπόυ στο Κάττυ Σαρκ  · Η Αιχμάλωτη του Χειμάρρου της Αγωνίας  · Καρδιές στο Γιούκον

Τοποθεσίες: Ο ναός του Μάνκο Κάπακ  · Τουονέλα  · Το Φρούριο της Λιμνούπολης

Αντικείμενα: Παντοδιαλύτης  · Ασημένιος Δίσκος  · Το Στέμμα των Σταυροφόρων  · Το νόμισμα  · Το Περιδέραιο του Νοστραμουσούδαμου

Τόμοι: Βιβλιοθήκη Κόμιξ  · Ο Βίος και η Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ  · Τα Xαμένα Eπεισόδια  · Οι Περιπέτειες του Περτουίλαμπι

Scrooge-mcduck-013

Also on FANDOM

Random Wiki