FANDOM

Εξωφυλλο (56)2.jpg

-Ντον Ρόσα, Γράμμα από το Σπίτι, 2004

ΠερίληψηEdit

Στην ιστορία Γράμμα από το σπίτι ο Σκρουτζ και τα ανίψια του γυρνούν πίσω στον πύργο Μακ Ντακ στη Σκωτία ψάχνοντας το θησαυρό των Ναϊτών Ιπποτών. Εκεί θα συναντήσουν την αδερφή του Σκρουτζ, Ματίλντα Μακ Ντακ! Ο Μεσιέ Μολέ μόλις έκλεψε το στέμμα των σταυροφόρων από το μουσείο της Αϊτής και σκοπεύει να βρει πρώτος το χαμένο θησαυρό με τη βοήθεια του Γκαστόν Τριχογένη.

ΥπόθεσηEdit

Ο θείος Σκρουτζ και τα ανίψια επισκέπτονται τον Πύργο των Μακ Ντακ. Πριν μπουν στον Πύργο ο θείος Σκρουτζ επισκέπτεται τους τάφους των γονιών του, κοιτάζοντας τους με ένα θλιβερό ύφος και γεμάτος νοσταλγία! Εν τω μεταξύ, ο Ντόναλντ και τα ανίψια του μπαίνουν στον πύργο με τα ανίψια να έρχονται σε επαφή με την νέα οικοδόμο του Πύργου. Μαθαίνουν λοιπόν από τον Ντόναλντ ότι η νέα οικονόμος είναι η Ματίλντα Μακ Ντακ, η αδελφή του Θείου Σκρουτζ, η οποία έχει να ιδωθεί με τον αδελφό της 25 ολόκληρα χρόνια! Τα ανιψάκια ξαφνιάζονται και η Μαντίλντα κατηγορεί τον Ντόναλντ ότι δεν την ειδοποίησε για την άφιξη του Σκρουτζ αλλά της λέει ότι πρέπει να της έχει περάσει ο θυμός μετά από τόσα χρόνια αποχωρισμού...

Τότε έρχεται ο Σκρουτζ ο οποίος ευχαριστεί την νέα οικονόμο του Πύργου που δέχτηκε να κάνει τη δουλειά της δωρεάν αλλά όταν συνειδητοποιεί ότι είναι η αδελφή του
Mvssc.jpg
ξαφνιάζεται σε σημείο που τρέμει ολόκληρος. Το βράδυ μείνουν στο Πύργο και η Ματίλντα αποκαλύπτει ότι γνωρίζει για τον μεγάλο θησαυρό των Ναϊτών. Ήταν ιδέα του πατέρα τους να μην αφήσουν τον Σκρουτζ να γνωρίζει για την ύπαρξη του.

Και ο Σκρουτζ και η Ματίλντα νομίζουν ότι ισχύει αυτό διότι ο πατέρας τους δεν τον έγκρινε άξιο! Ο Σκρουτζ θλιμμένος ακόμα , από αυτήν την σοκαριστική αποκάλυψη συνεχίζει να ψάχνει για το θησαυρό και με την βοήθεια των ανιψιών του λύνει όλα τα αινίγματα ,όπως είχε κάνει κάποτε και ο πατέρας του Φέργκους, όταν ο Μεσσιέ Μολέ και ο Τριχογέννης ψάχνουν και αυτοί για το θησαυρό.

Όταν ο Μολέ αποκαλύπτει ότι ψάχνει τον θησαυρό για κακό σκοπό, ο Μεσιέ Τρυχογέννης τον προδίδει και προσπαθεί να τον σταματήσει αλλά τελικά δεν τα καταφέρνει και τον παγιδεύει σε μπουντρούμι δεμένο με αλυσίδες. Ενώ ο Μεσιέ Μολε είναι έτοιμος να πυροβολήσει την αδελφή του Σκρουτζ (το πιστόλι είχε γίνει χρυσό αφού είχε πέσει πάνω του η φιλοσοφική λίθος που έδωσε στον Ντόναλντ ο κύριος Τριχογένης) ο Σκρουτζ μπαίνει γρήγορα μπροστά από την Ματίλντα για να την προστατέψει και να δεχτεί ο ίδιος τον πυροβολισμό.

Όμως ευτυχώς το πιστόλι διαλύθηκε από τον κρότο και ο Σκρουτζ και Ματίλντα σώθηκαν. Ο Ντόναλντ ακινητοποιεί τον Μολέ που είχε δεύτερο πιστόλι και ετοιμαζόταν να πυροβολήσει τον Σκρουτζ!

1126105-matilda mcduck 03 scrooge mcduck 04 001 01 super.png

Ο Σκρουτζ προσπαθεί να δείξει στην Ματίλντα ότι είναι σκληρός και ότι τυχαία έκανε ότι έκανε προηγουμένως αλλά αυτή ξεσπάει σε κλάματα και του λέγει ότι η στάση του αυτή δεν είναι σωστή αλλά και ότι άδικα τον κατηγορούσε για το θάνατο του πατέρα τους. Της εξομολογείται ότι όταν οι αδελφές του και η οικογένεια του έφυγαν έχασε κάθε χαρά ακόμη και τα μακροβούτια στο χρήμα του σταμάτησε αλλά όλα αυτά άλλαξαν όταν ήρθαν τα ανίψια του!

Ακόμη επισημαίνει ότι ζηλεύει τον Ντόναλντ που έχει μια οικογένεια αλλά όταν είδε το πνεύμα των Μακ Ντακ, τη δίψα των ανιψιών του για περιπέτεια, άρχισε να ταξιδεύει μαζί τους για να ζήσει πάλι την περιπέτεια! Έτσι η Ματίλντα του δίνει ,αφού λύνονται οι παρεξηγήσεις, το τελευταίο γράμμα που είχε γράψει ο πατέρας τους ο Φέργκους γι' αυτόν κάποιο καιρό πριν πεθάνει. Στο τέλος του γράμματος ο Φέργκους γράφει:

Νιώθω πλούσιος όσο πλούσιος θα γίνεις και εσύ. Με αγάπη ο πατέρας σου.

Η ιστορία κλείνει με την Ματίλντα και τον Σκρουτζ αγκαλιά με τον τελευταίο να αναπολεί της αναμνήσεις του!

ΠαρασκήνιοEdit

Η ιστορία Γράμμα από το σπίτι είναι συνέχεια της ιστορίας του Ρόσα Το Στέμμα των Σταυροφόρων! Η ιστορία έχει πολλές λεπτομέρειες για την ιστορία των Ναϊτών αλλά και για το μυστικό θησαυρό που προστατεύουν οι Μακ Ντακ για αιώνες... Ο Ρόσα πήρε πληροφορίες για τον Πύργο από την ιστορία του Καρλ Μπαρκς, Το Μυστικό του Παλιού Πύργου όπου ο Μπαρκς αφηγήθηκε για πρώτη φορά το χρονικό της αναζήτησης ενός θησαυρού με ήρωα τον Θείο Σκρουτζ!

Γνώμη του χρήστη ΚΟΜΙΞEdit

Για εμένα αυτή είναι η πιο συγκινητική ιστορία του Ντον Ρόσα. Ο Σκρουτζ επισκέπτεται τους τάφους των γονιών του αλλά και ξαναβλέπει την αδελφή του! Εδώ μαθαίνουμε πόσο συναισθηματικός χαρακτήρας είναι ο Σκρουτζ αφού αποκαλύπτει ότι νοιάζεται για την οικογένεια του και πως ντρεπόταν να ζητήσει από τις αδελφές του να επιστρέψουν. Ένιωθε μόνος του και αυτό άλλαξε όταν ήρθαν τα ανίψια του και τότε πάλι άναψε μια φλόγα μέσα για περιπέτεια. Για εμένα όλα αυτά δείχνουν έναν πολύ ανθρώπινο χαρακτήρα που προσπαθεί να δείξει σκληρός για κερδίσει το σεβασμό των άλλων αλλά μέσα του είναι πολύ ευαίσθητος με μια χρυσή καρδιά. Αυτός είναι ο ανθρώπινος Σκρουτζ του Ρόσα. Τον ευχαριστώ πολύ για την ιστορία αυτή και είναι μια από τις καλύτερες ιστορίες του που έχω διαβάσει!!

ΕξώφυλλαEdit

Ντον Ρόσα Project
Ντον ροσα (3).jpg

Ο Μεγάλος Σχεδιαστής: Ντον Ρόσα  · Άρθρα του Ντον Ρόσα  · Ρόσα - D.U.C.K.  · Ρόσα- Κρυμμένοι Μίκυ  · Το Γενεαλογικό Δέντρο των Ντακ του Ντον Ροσα  · Ρόσα - Νέα Πάνελ  · Ρόσα - Σχέδια  · Ρόσα - Για τους μικρούς του φίλους...  · Ο Ντον Ρόσα στην Ελλάδα!  · Εξώφυλλα του Ντον Ρόσα  · Οι Αφίσες του Ντον Ρόσα  · Συνέντευξη του Ντον Ρόσα στην "Καθημερινή"  · Μουσική: The Life and Times of Scrooge

Credits His Majesty McDuck tr.gif

Χαρακτήρες: Αρπέν Λουσέν  · Φέργκους Μακ Ντακ  · Προκόπης Κουτ  · Μέρντο Μακ Κένζι  · Φρανκ Λόυντ Ντρέηκ  · Ρόμπερτ Πήρυ  · Ακάκιος Κουτ  · Σπύρος Γρανάζης  · Ευγένιος Ντακ  · Στρατηγός Εστεμπάν  · Σάμιουελ Στηλ  · Γιάκομπ Βάλτζ ''Ολλανδός''  · Μακ Οχιά  · Ντικ ο σκαφτιάς  · Πόρκερ Χογκ  · Χάουαρντ Ρόμπαξ  · Επιθεωρητής Σκάρθ  · Τζέημς  · Θεόδωρος Ρούσβελτ  · Μάρκους Ντέηλυ  · Άντολφ Έρικ Νόρντενσγκιολντ  · Καλαμπόκας Ντακ  · Τουόνι  · Πλοίαρχος Μουρ  · Οι Αδελφοί Ντάλτον  · Κυρία Ρόμπαξ  · Μεσιέ Μολέ  · Μπίλυ Σφοντύλης  · Φάννυ Κουτ  · Ανατρέλα Ανεμοδούρη  · Λέλα Λελέκη  · Αγαθή Κότα  · Χρυσοκούκης Τζούνιορ  · Βασιλιάς Μάκβεθ

Tumblr mwflvkkF7m1ru1hc6o1 1280.png

Ιστορίες: Κατάλογος Ιστοριών του Ντον Ρόσα  · Η Πρώτη Εφεύρεση  · Το Τριπλό Κελεπούρι  · Το Στέμμα των Σταυροφόρων  · Τα Πρώτα Μετάλλια  · Το όνειρο μιας ζωής  · Οι Φύλακες της Χαμένης Βιβλιοθήκης  · Επιστροφή στην Μονοτονία  · Η Αναζήτηση της Καλεβάλα  · Αφιερωμένο Εξαιρετικά  · Μονομαχία στο Χιόνι  · Οι Χαμένοι Χάρτες του Κολόμβου  · Επίθεση σε όλα τα Μέτωπα  · Γράμμα από το σπίτι  · Μουργόλυκοι εναντίον Θησαυροφυλακίου  · Θησαυροί και Σκουπίδια  · Σημασία στην Λεπτομέρεια  · Μυθολογική Ζωολογία  · Οικογενειακές Επιχειρήσεις  · Παγίδα  · Τρύπιες Τσέπες  · Το Παπί που δεν Υπήρξε Ποτέ!  · The Starstruck Duck  · The Annual Speedskating Race of the Burg of Ducks

Σκρουτζ νεος (23).jpg

Ο Βίος και η Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ: Ο Τελευταίος της Γενιάς των Μακ Ντακ  · Ο Άρχοντας του Μισσισιπή  · Το Μεγάλο Ταξίδι στους Αντίποδες  · Ένας Κροίσος στα Ζοφερά Βάθη  · Εισβολή στην Λιμνούπολη  · Ένας Καουμπόυ στο Κάττυ Σαρκ  · Η Αιχμάλωτη του Χειμάρρου της Αγωνίας  · Καρδιές στο Γιούκον

Τοποθεσίες: Ο ναός του Μάνκο Κάπακ  · Τουονέλα  · Το Φρούριο της Λιμνούπολης

Αντικείμενα: Παντοδιαλύτης  · Ασημένιος Δίσκος  · Το Στέμμα των Σταυροφόρων  · Το νόμισμα  · Το Περιδέραιο του Νοστραμουσούδαμου

Τόμοι: Βιβλιοθήκη Κόμιξ  · Ο Βίος και η Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ  · Τα Xαμένα Eπεισόδια  · Οι Περιπέτειες του Περτουίλαμπι

Scrooge-mcduck-013.gif

Also on FANDOM

Random Wiki