FANDOM

Ο χρυσός ποταμός είναι μια ιστορία κόμικς που γράφτηκε και σχεδιάστηκε από τον Καρλ Μπαρκς το 1957 και δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά το 1958. Βασίζεται στο παραμύθι "Ο Βασιλιάς του Χρυσού Ποταμού", από τον John Ruskin.

ΥπόθεσηEdit

Ο Σκρουτζ Μακ Ντακ είναι στα πρόθυρα της νευρικής κρίσης , λόγω του ξηρού κλίματος που προκαλεί τα χιλιάδες δολλάρια που βρίσκονται στο θησαυροφυλάκιο του να συρρικνώνονται, με αποτέλεσμα το συνολικό επίπεδο των χρημάτων του μέσα στον κάδο μειώνεται κατά μισό μέτρο από την εποχή των βροχών. Αυτό τον κάνει να αισθάνεται φτωχότερο και τον ενισχύει την τσιγκουνιά του τσιγκούνη στο έπακρο.

Σε αυτό το σημείο Ντόναλντ Ντακ και τα ανίψια του φτάνουν και να του ζητήσουν να κάνει μια δωρεά πέντε δολλαρίων για την παιδική χαρά που σκοπεύουν να φτιάξουν οι Μικροί Εξερευνητές για τα παιδιά. Ο Σκρουτζ τούς πετάει στους δρόμους (με μια κρυφή καταπακτή με την οποία διώχνει τους ενοχλητικούς) και αντικρούει περαιτέρω προσπάθειες από τον Ντόναλντ να πάρει τη δωρεά εκθέτοντας Σκρουτζ ως τσιγκούναρο. Ωστόσο , όταν ο Χιούη, ο Λιούη και ο Ντιούη μάθουν από το προσωπικό του Σκρουτζ τον πραγματικό λόγο της κακής διάθεσης του , θα προσπαθήσουν να λύσουν το πρόβλημά του , προτείνοντας γι 'αυτόν να φυσήξει ζεστό αέρα στη σωρό με τα χρήματα . Ο Σκρουτζ δέχεται ευχαρίστως την πρόταση και δηλώνει ότι θα τους δώσει τη δωρεά που ζητούν εάν το σχέδιό τους λειτουργήσει.
GoldenRiver1

Δυστυχώς ,ο πάρα πολύ αέρας έχει ως αποτέλεσμα το θησαυροφυλάκιο να σπάσει ανοικτό (πράγμα που συνέβη αφού η προσοχή του Σκρουτζ είχε αποσπαστεί από μια μαϊμού που του έστειλε ο Ντόναλντ και έτσι ξέχασε να κλείσει τον ατμό!). Ο Σκρουτζ καταρρέει αφού άκουσε ότι τα έξοδα της επισκευής (και για τη δωρεά που υποσχέθηκε) και αναγκάζεται από το γιατρό του για να πάει στις διακοπές.

Goldenriver34

Το παραμύθι του Χρυσού Ποταμού

Στη συνέχεια , οι Ντακ βρίσκονται σε μια απομακρυσμένη καμπίνα σε μια κοιλάδα , κοντά σε ένα μικρό καταρράκτη , όπου ο Σκρουτζ υποτίθεται είναι εκεί για να χαλαρώσει κάτω από την επίβλεψη των ανιψιών του . Ένα από τα μικρά του ανίψια αρχίζει να διαβάζει το παραμύθι με τον Βασιλιά του Χρυσού Ποταμού, την οποία Σκρουτζ περιφρονεί σαν μια φανταστική παιδική ιστορία, δηλώνοντας ότι μόνο η σκληρή δουλειά φέρνει τύχη(μία από τις βασικές πεποιθήσεις του), όχι τα φανταστικά όντα.

Ως παράδειγμα , τους λέει ότι όταν ήταν μικρός , συνήθιζε να μαζεύει ξύλα που τα πούλαγε σε πλούσιους ανθρώπους σε υπερβολικές τιμές όταν έσφιγγε το κρύο. Ξαφνικά ο κοντινός καταρράκτη φαίνεται να έχει μετατραπεί σε μια ροή του χρυσού (όπως στο παραμύθι) , αλλά όταν οι Ντακ κοντεύουν να φτάσουν, γίνεται ξανά απλό νερό . Ο Σκρουτζ ξαναγίνεται γκρινιάρης και επιστρέφει στην καμπίνα , ενώ τα ανίψια αποφασίζετε να ερευνήσουν περαιτέρω την κατάσταση.

Ο Ντόναλντ και τα ανίψια του να ανεβαίνουν στην κορυφή του καταρράκτη και βρίσκουν μια θερμοπηγή από την ακτή , η οποία δεν εκπέμπει μόνο ζεστό νερό, αλλά και σκόνη χρυσού στο ρεύμα , και αυτό προκάλεσε το "χρυσό καταρράκτη". Δεδομένου ότι δεν μπορούν να διεκδικήσουν το χρυσό για τον εαυτό τους (αφού όλη η περιοχή ανήκει στον Σκρουτζ) , αντί αυτού καταφέρνουν να μάθουν πώς να την ελέγχουν και να αποφασίζουν να χρησιμοποιήσουν αυτό το τέχνασμα για να αποκτήσουν τη δωρεά από τον Σκρουτζ .Χρησιμοποιώντας ένα κούφιο κούτσουρο ως μεγάφωνο , θα πείσουν ότι ο Σκρουτζ ένα ξωτικό ελέγχει τη χρυσή ροή, και ότι ο Σκρουτζ θα πρέπει να είναι γενναιόδωρος στους απόρους ώστε να αξίζει το χρυσό.

Goldenriver12

Ο Σκρουτζ , απόλυτα πεπεισμένος , αρχίζει να ψάχνει για τους ξένους ώστε να είναι γενναιόδωρος μαζί τους , μόνο που βρίσκει ένα μεταμφιεσμένο σε ζητιάνο Ντόναλντ, ο οποίος του ζητάει ποσό που ισοδυναμεί με την υποσχόμενη δωρεά. Πολλές αστείες καταστάσεις ακολουθούν, συμπεριλαμβανομένων τη ροή των βατράχων κάτω από τον καταρράκτη σε έναν ελπιδοφόρο Σκρουτζ κρατώντας μία λεκάνη , όταν οι Ντακ είναι σε θέση να ανοίξουν τη ροή του χρυσού στο ρεύμα.

Ενώ οι Ντακ συνειδητοποιούν ότι θα μπορούσαν να έχουν καταστήσει τη θερμοπηγή άχρηστη από τις προσπάθειες τους να την ελέγξουν και
Goldenriver16
να χάσουν την ελπίδα τους να εξαπατήσουν τον Σκρουτζ , ο οποίος σκέφτεται ήσυχα ότι οι προσπάθειες του στη γενναιοδωρία δεν ήταν ειλικρινείς, αλλά μια «δωροδοκία» για το ξωτικό, προκειμένου να αποκτήσει κέρδη από το χρυσό ποταμό. Στη συνέχεια βλέπει τον Λιούη να μαζεύει καυσόξυλα (ακριβώς όπως συνήθιζε να κάνει ως παιδί) , και πλήττονται από αυτήν την σκηνή που τρέχει σ 'αυτόν και δηλώνει έκπληκτος στην οικογένεια του ότι θα χτίσει την παιδική χαρά ο ίδιος , και ότι θα φτιάξει μια ντουζίνα παιδικές χαρές.

Αυτή τη στιγμή , προς έκπληξη όλων (αλλά και του Σκρουτζ) ο καταρράκτης αρχίζει να χύσει και πάλι το χρυσό. Καθώς τα ανιψάκια τρέχουν σε αυτόν γρήγορα σε αυτόν με τηγάνια , προσπαθώντας να εξηγήσουν στο Θείο Σκρουτζ για τη φυσική πηγή του φαινομένου, αυτός ήρεμα δηλώνει ότι πιστεύει πως το χρυσό ρεύμα ελέγχεται από το Βασιλιά του Χρυσού Ποταμού, ο οποίος θα το αφήσει να ρέει εφ 'όσον συνεχίσει να είναι γενναιόδωρος με τα παιδιά .

ΑνάλυσηEdit

Ο Μπαρκς δανείζεται στοιχεία από ένα παραμύθι ή την λαογραφική παράδοση και τα «εξηγεί» τους σε ημι-επιστημονικούς όρους. Ωστόσο, ο τρόπος που αφηγείται την ιστορία του, την ανάμιξη στοιχείων ως χιούμορ (καταστάσεις όπως η κρυμμένη καταπακτή του γραφείου του Σκρουτζ, που χρησιμοποιείται από αυτόν για να ρίξει τους ανθρώπους πίσω στο δρόμο). Το ηθικό παραμύθι από το Βασιλιά του Χρυσού Ποταμού, πρώτα περιφρονημένο από την «εξορθολογισμού» του φαινομένου του χρυσού ποταμού, αλλά στο τέλος επικυρώνεται από τη φύση!

Αλλά και η αλλαγή νοοτροπίας που παρατηρείται στον Σκρουτζ στο τέλος, έχει ως αποτέλεσμα ένα αριστούργημα της τέχνης των κόμικς. Όταν Σκρουτζ λέει τα ανίψια του να σταματήσει τη συλλογή καυσόξυλων, γιατί αυτός (και η οικογένειά του) έχει βαρεθεί την παιδική εργασία (τη δική του, βέβαια, τη στιγμή που ήταν ένα φτωχό αγόρι) είναι πολύ συγκινητική, και μπορεί να δει κανείς ότι οι χαρακτήρες του Μπαρκς που είναι στην πραγματικότητα άνθρωποι σχεδιασμένοι ως πάπιες είναι μια σύγχρονη εκδοχή των μύθων.

ΕξώφυλλαEdit

Καρλ Μπαρκς Project
Barksg
Σελίδες του Project

Παπιάνθρωπος:

Scr

Καρλ Μπαρκς  · Καρλ Μπαρκς Φράσεις  · Ode to ducks - Το ποίημα του Μπαρκς  · ΚΟΜΙΞ και Μπαρκς  · Οι γνώμες των μελών για τον Καρλ Μπαρκς  · Μπαρκς - Οι απαγορεύσεις  · Μπαρκς - Βινιέτες  · Μπαρκς - Μουσεία  · Γκάρε Μπαρκς

Μελέτες:

Hdl

Γάτες  · Γέτι  · Δράκοι  · Θαλάσσια Φίδια  · Σκυλιά  · Φαντάσματα  · Χήνες  · Θρυλικοί Άνθρωποι  · Κοτόπουλα  · Μυθικοί Κόσμοι  · Βόμβες και Πύραυλοι

Χαρακτήρες:

Fli
Mag
Gla

Σκρουτζ Μακ Ντακ  · Γκαστόνε Γκάντερ  · Νταίζυ Ντακ  · Κύρος Γρανάζης  · Ράτσετ Γρανάζης  · Μουργόλυκοι  · Μόργκαν Μουργόλυκος  · Χρυσοκούκης  · Μάτζικα Ντε Σπελ  · Χρυσή Γκόλντυ  · Κύριος Τζόουνς  · Οι Μικροί Εξερευνητές  · Τζων Ρόμπαξ  · Κορνήλιος Κουτ  · Γλίτσας Λέρας  · Έηπριλ, Μαίυ και Τζουν Ντακ  · Γλόμπος  · Μπλου Τυρκουάζ  · Φίσκερβιλ  · Οι Αδελφοί Ντάλτον  · Δεσποινής Ευταξία  · Βολκάνα Μακ Ντακ  · Mατίλντα Μακ Ντάκ  · Mπαρούτης Ντάκ  · Άνγκους "Μπουνάτσας" Μακ Ντακ  · Ιάκωβος Μακ Ντακ  · Κάπταιν Φουρτούνας Μακ Ντακ  · Σχίζας Ντακ  · Δάφνη Ντακ  · Μπούφαλο Μπιλ  · Ποντικομούρης  · Λούκυ Κούτ  · ??? Ντακ  · Φούλα Ζούλα  · Mπόμπυ Το Ζόμπι  · Ο Δήμαρχος της Λιμνούπολης  · Σκότυ  · Μπλακτζακ  · Ξεφτέρης  · Σπίθας  · Πόνθε ντε Λεόν  · Ο μονόκερος  · Ο Τζο από την Σιγκαπούρη  · Μοσχάρης Μακρυχόρταρος  · Μαχαραγιάς του Γιαχαραντάν  · Δονάλδο Ελ Κουάκο  · Σκότλαντ Μακ Γιαρντ  · Τζώρτζια Μπομπότα  · Γκαστόν Τριχογένης  · Αργύρης Χήνος  · Πριγκίπισσα Βουτατηνστηνσκάφη  · Γιέτι  · Χθόνιοι και Υπόγειοι  · Κυρία Τζόουνς

Ιστορίες:

Bea
Gyr

Τοποθεσίες:

Don
Gra

Αντικείμενα:

Woo
Dai

Τόμοι:

Η Μεγάλη Βιβλιοθήκη Disney  · ΚΟΜΙΞ CARL BARKS 10X10  · Οι επίγονοι του Καρλ Μπαρκς

Πίνακες:

Στριπ και Σχέδια:

Τα στριπ του Μπαρκς  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1940)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1950)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1960)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1970)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1980)  · Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1990)  · Τα Μόντελ Σητ του Μπαρκς

Σημαντικοί επίγονοι

Ντον Ρόσα  · Ρομάνο Σκάρπα  · Βίκαρ  · Μάρκο Ρότα  · Ουίλλιαμ Βαν Χόρν  · Ντάαν Γίππες  · Σήζαρ Φεριόλι

Also on FANDOM

Random Wiki