FANDOM

-Donald-Duck-Wallpaper

Η αρχήEdit

Ο γνωστός σε όλους μας Ντόναλντ Ντακ άνοιξε... τα φτερά του το 1934! Ένα χρόνο αργότερα, ο 34-χρονος Μπαρκς πληροφορήθηκε ότι ο Ουώλτ Ντίσνεϊ έψαχνε σκιτσογράφους για να «εξαπλώσει» την αυτοκρατορία των κινουμένων σχεδίων. Αμέσως έκανε αίτηση και προσελήφθη. Η πρώτη ολοκληρωμένη παπική ιστορία τελείωσε το 1942. Πρόκειται για «Το χρυσάφι του πειρατή» και είχε ως πρωταγωνιστές τον Ντόναλντ Ντακ, τα τρία ανιψάκια του και έναν παπαγάλο-πειρατή.

Τα ΚαρτούνEdit

Lente Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε επίσης Ντόναλντ Ντακ (Καρτούν)

Ο άτυχος, γκρινιάρης και γκαφατζής Ντόναλντ «γεννήθηκε» στα στούντιο του Ντίσνεϊ από το πενάκι των Αρτ Μπάμπιτ και Ντικ Χουέμερ το 1934 κι έκανε το κινηματογραφικό ντεμπούτο του στις 9 Ιουνίου του ίδιου χρόνου, στην ταινία κινουμένων σχεδίων «Η σοφή κοτούλα».

Τα στριπEdit

Στις 2 Φεβρουαρίου του 1938 απέκτησε και τη δική του καθημερινή σειρά κόμικς, τα στριπ, στις εφημερίδες. Είχε ανοίξει πλέον μια νέα πόρτα για τον Ντόναλντ. Το 1936, ο Ντόναλντ συνεχίζει κανονικά την πορεία του στον κινηματογράφο, ενώ στο κόμικς αναλαμβάνει ο Αλ Ταλιαφέρρο , δημιουργώντας όμως παράλληλα στριπ με τον Φλόυντ Γκότφρεντσον.

Οι Βιογραφίες του ΝτόναλντEdit

Στα κόμικςEdit

$T2eC16N,!yUE9s6NDM!MBR(s!LBLC!~~ 35

Το εξώφυλλο της πρώτης βιογραφίας του Ντόναλντ

PAGE9

Η στιγμή που βγαίνει ο Ντόναλντ από το αυγό, έτσι όπως απεικονίστηκε στην πρώτη του βιογραφία, το 1941

Η πρώτη επίσημη βιογραφία του Ντόναλντ κυκλοφόρησε το 1941, σε ένα σπάνιο σήμερα εικονογραφημένο βιβλίο από τις αμερικάνικες εκδόσεις Random House. Στο εξώφυλλο, ο Ντόναλντ ρίχνει ένα ελαφρώς βλοσυρό βλέμμα με μια γερή δόση έπαρσης, ενώ ένα ιδιόχειρο σημείωμα μας πληροφορεί ότι πρόκειται για την μοναδική "εξουσιοδοτημένη βιογραφία" του. Από εκεί μαθαίνουμε ότι το πλήρες όνομά του είναι Ντόναλντ Φωντλερόυ Ντακ. 
COMIC donald duck this is your life

Το εξώφυλλο της βιογραφίας του 1960

Ντοναλντ γεννηση

Ο Ντόναλντ μικρό παπάκι δια χειρός Μάρκο Ρότα

Την πρώτη απόπειρα του 1941 ακολούθησε η βιογραφία του 1960 που σχεδιάστηκε από τον Τόνυ Στρομπλ.

Το 1984, με αφορμή την συμπλήρωση των 40 χρόνων από το κινηματογραφικό ντεμπούτο του ήρωα, ο Μάρκο Ρότα θα σχεδιάσει μια νέα κατά τον οποίο βιογραφία. Σε αυτήν, Η Ιστορία Ενός Παπιού (ΚΟΜΙΞ 254), βλέπουμε τον Ντόναλντ να αφηγείται σε έναν δημοσιογράφο την ζωή του από την γέννησή του μέχρι τις μέρες μας.

Τον Δεκέμβριο του 1998 άρχισαν να δημοσιεύονται στο ιταλικό Topolino μονοσέλιδες ιστορίες από τα παιδικά χρόνια του Ντόναλντ στο αγρόκτημα της Γιαγιάς Ντακ, σε κείμενα των Μπρούνο Έννα,
284 ~1
Ντιέγκο Φαζάνο και Πάολο Μπαλάτσι, και σε σχέδιο του Αλεσσάντρο Μπαρμπούρτσι.

Στα καρτούνEdit

Το 1949, στο μικρού μήκους καρτούν Τα Γενέθλια του Ντόναλντ του Τζακ Χάννα και του Μπομπ Κάρλσον, οι θεατές έμαθαν ότι ο ήρωας γεννήθηκε στις 13 Μαρτίου, αλλά δεν αναφέρει την χρονολογία...

Οι σχεδιαστικές αλλαγές του ΝτόναλντEdit

Donald duck evolution by carlosmota-d4esy00

Ο Ντόναλντ όπως βλέπουμε στην παραπάνω φωτογραφία έχει αλλάξει πάρα πολύ από την πρώτη εμφάνιση! Τη δεκαετία του 1930 ο Ντόναλντ έχει σχεδόν σε όλες τις εμφανίσεις την εμφάνιση που είχε στο πρώτο του καρτούν "Η σοφή κοτούλα".

ΣτριπEdit

Αργότερα τη σκυτάλη για τη μορφή του Ντόναλντ πήρε αρχικά ο Αλ Ταλιαφέρρο που ξεκίνησε να σχεδιάζει το 1935 στριπ με αυτόν και άρχισε σιγά να του αλλάζει μορφή. Το ίδιο συνέβη και στα καρτούν, ο Ντόναλντ άρχισε να δείχνει πιο ανθρώπινος!

1940 - 1990Edit

Στην δεκαετία του 1940 ο Καρλ Μπαρκς δίνει μια άλλη μορφή στα κόμικς με τον Ντόναλντ την οποία αλλάζει από το 1950 και μετά έως το 1970. Τότε ξαναλλάζει η μορφή του Ντόναλντ που τώρα δείχνει πιο φιλικός από ότι πριν. Έτσι μένει, μέχρι το 1990 που παίρνει μια πιο καλή και αγαπητή κατά την γνώμη μορφή από αυτή που είχε το 1970.

Από το 2000 και μετά...Edit

Όμως μετά από δέκα χρόνια το 2000 η μορφή του φτερωτού ήρωα πάλι αλλάζει. Είναι μια νέα εποχή για τον Ντόναλντ με την ανάπτυξη πλέον μέχρι και σήμερα των Ιταλικών κόμικ της Ντίσνεϋ με νέους Ιταλούς δημιουργούς να σχεδιάζουν τον φίλο μας. Βέβαια, ας μην παραλείψουμε ότι και από το 2000 και ας μη φαίνεται στην παραπάνω φωτογραφία ο Ντόναλντ αποκτά μια πιο μοντέρνα εκδοχή.

Also on FANDOM

Random Wiki