FANDOM

Fig-36.jpg

Ο Δημήτρης Δημακόπουλος, ήταν ο αρθρογράφος του περιοδικού ΚΟΜΙΞ για την εταιρεία Νέα Ακτίνα από το 1999 έως το 2013! Ένας άνθρωπος που αγαπάει πολύ το περιοδικό ΚΟΜΙΞ αφού ανήκε στο επιτελείο του ΚΟΜΙΞ όπου έκαναν εξαιρετική δουλεία και με μεράκι για το περιοδικό!

Το τελευταίο αντίοEdit

Με το κλείσιμο των περιοδικών ο Δημήτρης έγραψε το εξής κείμενο:

"Κι ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα. Όταν, τον περασμένο Ιούνιο, ετοίμαζα την ελληνική έκδοση της ιστορίας Το Μυστήριο του Ρομπολαστέξ, δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα ήταν η κύρια ιστορία στο τελευταίο τεύχος του εβδομαδιαίου Μίκυ Μάους. Σύμφωνα με τον τότε προγραμματισμό, η ιστορία θα δημοσιευόταν σε τέσσερις συνέχειες, στα τεύχη 2460 έως 2463.

Όταν άρχισα τη συνεργασία μου με τον εκδότη των ελληνικών ντισνεϋκών κόμικς, δεν είχα φανταστεί ότι δική μου δουλειά θα δημοσιευόταν στο τελευταίο τεύχος του Κόμιξ ή του Μίκυ Μάους. Καθώς περνούσαν τα χρόνια, είχα κάθε λόγο να πιστεύω ότι θα ήμουν ο πρώτος που θα παροπλιστεί (ήμουν η πιο παλιά καραβάνα του επιτελείου) και πως θα συνέχιζα να διαβάζω αυτά τα περιοδικά, φτιαγμένα από μια νέα γενιά συντακτών. Έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα, νιώθω σαν τον παροιμιώδη τελευταίο, από τον οποίο, εξίσου παροιμιωδώς, αναμένεται να κλείσει την πόρτα. Φαίνεται πως η μοίρα έχει χιούμορ. Καλό αυτό."

ΔουλειέςEdit

  • Περιοδικό Κόμιξ (κείμενα, μεταφράσεις, 1990-2013).
  • Η Μεγάλη Βιβλιοθήκη του Καρλ Μπαρκς. (2009-2013)

ΜεταφράσειςEdit

  • Εντουάρντο Μανέ, Κουβανέζικη Ραψωδία
  • Εντουάρντο Μανέ, Του έρωτα και της εξορίας
  • Φιλίπ Ζεναντά, Η Νεφερτίτη σ’ ένα χωράφι με ζαχαροκάλαμα
  • Ηλίας Κανέλλης, “Η επίθεση των χάρτινων ηρώων”, Τα Νέα, Βιβλιοδρόμιο, 12/12/2009.

Επιμέλεια, κείμενα, μεταφράσειςEdit

  • Don Rosa, Ο Βίος και η Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ, Νέα Ακτίνα, 2004. (The Life and Times of Scrooge McDuck)
  • Don Rosa, Τα Χαμένα Επεισόδια. Ο Βίος και η Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ, Νέα Ακτίνα, 2006. (The Life and Times of Scrooge McDuck. The Lost Chapters, Goodreads)
  • Byron Erickson, Giorgio Cavazzano, Οι Άρχοντες των Δράκων, 2006. (vf)
  • Sergio Aragonés, Mark Evanier, Ο Γκρου γιορτάζει 25 χρόνια, Τερζόπουλος, 2008 (The *Groo 25th anniversary special, Dark Horse, 2007).
  • Carl Barks, Μπάρνυ και Μπένυ, Τερζόπουλος, 2012. Η ελληνική έκδοση του The Carl Barks Big Book of Barney Bear (επιμέλεια: Craig Yoe, εισαγωγικό σημείωμα: Jeff Smith, IDW Publishing, 2011). Cf. The Comics Journal…
  • Floyd Gottfredson, Μίκυ Μάους 1, Στην Κοιλάδα του Θανάτου, Νέα Ακτίνα, 2013. Η ελληνική έκδοση του Walt Disney’s Mickey Mouse Vol. 1: Race to Death Valley (Fantagraphics, 2011).
  • "Από τον Φλόυντ Γκότφρεντσον στον Ζακ Ταρντί. Παιδικά αναγνώσματα και αυτοβιογραφική μυθοπλασία", The Books' Journal 37, 11/2013.
  • "Ο Αστερίξ ξανάρχεται (Jean-Yves Ferri, Didier Conrad, Ο Αστερίξ και οι Πίκτες)", The Books’ Journal 38, 12/2013.
  • "Μπλέικ και Μόρτιμερ. Η σκοτεινή πλευρά της καθαρής γραμμής" (Jean Dufaux, Antoine Aubin, Etienne Schréder, L'Onde Septimus, Dargaud, 2013), The Books' Journal 39, 1/2014.
  • "Το τελευταίο τρένο του κόσμου", The Books’ Journal 40, 2/2014.
  • "Τα απομνημονεύματα του Φιλίπ Ντρυγιέ", The Books’ Journal 41, 3/2014.
  • “Ο Μεγάλος Πόλεμος των κόμικς”, The Books’ Journal 42, 4/2014.
  • “Μαρσέλ Γκοτλίμπ: ένας χιουμορίστας στο μουσείο”, The Books’ Journal 43, 5/2014.

Δείτε αποκλειστικά!Edit

Συνέντευξη της ΚΟΜΙΞ Wiki με τον Δημήτρη Δημακόπουλο!

Εξωτερικοί ΣύνδεσμοιEdit

Το blog και το tumblr του αρθογράφου.

Also on FANDOM

Random Wiki