FANDOM

Fig-36

Η Μάργκαρετ Γουίνφρεντ γεννήθηκε το 1917 ως δεύτερη κόρη της οικογένειας Ουίλλιαμς στο Χίλο, Χαβάη.

ΒιογραφίαEdit

Σε μικρή ηλικίαEdit

Γεννήθηκε χωρίς αριστερό χέρι και αντιβράχιο που από την αρχή μάλλον την έκανε πιο αποφασισμένη να επιτύχει τους στόχους της και να είναι η καλύτερη σε ότι έβαζε στο μυαλό της. Είχε μεγάλο ενδιαφέρον για την τέχνη. Από μικρή της άρεσε να ζωγραφίζει με τα μολύβια, και ευτυχώς οι γονείς της αντιλήφθηκαν το ταλέντο της και την ενθάρρυναν να συνεχίσει. Από έφηβη αναγνωρίστηκε για το ταλέντο της στο σχέδιο και βοηθούσε τον πατέρα της, που ήταν αρχιτέκτονας στη δουλειά.

ΣπουδέςEdit

Το 1936 η Γκαρέ αποφοίτησε από την τοπική σχολή καλών τεχνών με διακρίσεις. Στη συνέχεια μετακόμισε στη Βοστώνη, Μασαχουσέτη, προκειμένου να παρακολουθήσει το Vesper George School of Art όπου συχνά δούλευε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες της νύχτας. Σύντομα αναγνωρίστηκε ως μία από τις καλύτερες μαθητρίες εκεί και η σκληρή δουλειά της την οδήγησε στο Who's Who in the World το 1941.

Μετά την αποφοίτησή της, τον Ιούνιο του ίδιου έτους η Γκαρέ επέστρεψε στη Χαβάη μόνο για να γνωρίσει την ιαπωνική επίθεση στο Περλ Χάρμπορ μισό χρόνο αργότερα. Το περιστατικό αυτό οδήγησε τις ΗΠΑ να ενταχθεί στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και οι κάτοικοι της Χαβάης ενθαρρύνθηκαν να μετακινηθούν προς την ηπειρωτική χώρα. Η οικογένεια Ουίλλιαμς εγκαταστάθηκε στο Σαν Τζασίντο, Καλιφόρνια, όπου η Γκαρέ μοίρασε τον χρόνο της στοην οικογενειακή δουλειά και στα έργα της με άνθη, που την έκαναν διάσημη.

Γνωριμία με τον Καρλ ΜπαρκςEdit

Κάποια στιγμή, η Γκαρέ είδε ένα άρθρο εφημερίδας για έναν αγρότη που δοκιμαζόταν με το σχέδιο ιστοριών κόμικς και αναρωτήθηκε μήπως θα μπορούσε να της δώσει δουλειά. Δεν ήξερε όμως ότι θα συναντήσει τον μελλοντικό της σύζυγο, επειδή ο αγρότης ήταν ο Καρλ Μπαρκς. Ωστόσο, ο Μπαρκς δεν είχε κάποια δουλειά για αυτή και έτσι τελείωσε. Για την ώρα...

Ενώ η προηγούμενη σχέση της κατέληξε σε ένα επίπονο διαζύγιο, το 1952 συνέβη να συναντήσει ξανά τον Καρλ Μπαρκς. Κατά σύμπτωση, ο Μπαρκς έτυχε να βρεθεί σε μία έκθεση τέχνης που η ίδια ήταν υπεύθυνη. Μετά από μια σειρά ραντεβού, το ζευγάρι παντρεύτηκε στο Ρίνο, Νεβάδα, το 1954.

Προβλήματα υγείας και αποβίωσηEdit

Από τις αρχές του 1980 η Γκαρέ βίωσε αναπτυσσόμενα προβλήματα υγείας. Παρ' όλα αυτά συνέχισε να δουλεύει στο στούντιο της, σχεδόν κάθε μέρα. Η Γκαρέ πέθανε στις 10 Μαρτίου του 1993. Είναι θαμμένη δίπλα από τον τάφο του σύζυγού της, στο Hillcrest Memorial Cemetery στο Γραντς Πας, στο Όρεγκον.

Δουλεύοντας με τον Καρλ ΜπαρκςEdit

Η Γκαρέ μάθαινε νέες πλευρές της τέχνης της όλην την ώρα. Οι πολλοί της πίνακες με δάση, για παράδειγμα, αποδείκνυαν τις γνώσεις της όσων αφορά την χρήση διάφορων χρωμάτων, καθώς και φωτεινών και σκοτεινών εφέ. Πολλές φορές ο Καρλ την οδηγούσε στα δάση της Καλιφόρνιας προκειμένου να σχεδιάσει σκίτσα, τα οποία θα αποτελούσαν βάση για την δουλειά της στο εργαστήριο. Σήμερα, πολλά από τα έργα της παρουσιάζονται στο Leanin' Tree Museum of Western Art στο Κολοράντο.

Στα ΚόμικςEdit

Μελάνωμα ιστοριώνEdit

Pat195209

Ξεκίνησε να δουλεύει με τον Μπαρκς το 1952.Το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν η κορυφή της μισής σελίδας με τον αρχικό τίτλο.Έπρεπε να μαυρίσει το εξωτερικό των λέξεων "Ντόναλντ Ντακ" στην ιστορία Ο Φτερωτός Ήρωας. Όμως ήταν τόσο τεταγμένη να το κάνει σωστά, που τελικά τα έβαλε σε λάθος μέρος και έπρεπε να σβηστεί όλο.[1]

Σε λίγες περιπτώσεις η Γκαρέ σχεδίασε ολόκληρα πάνελ για τον σύζυγό της. Στις αρχές του καλοκαιριού του 1955 το ζευγάρι είχε κανονίσει για μικρές διακοπές και ο Carl έπρεπε να τελειώσει δύο ιστορίες (Ο Λέμμος με το Μενταγιόν, Ένας Ιδιόρρυθμος Ταύρος) πριν μπορέσουν να φύγουν.

Όμως, πριν από αυτό, η Γκαρέ είχε επίσης μελανώσει μεγαλύτερα τμήματα σε άλλες δύο ιστορίες. Πρόκειται για τις ιστορίες Το Ιχθυόχρημα και Οι Επτά Πόλεις της Τσιμπόλα.

Συνεισφορές σε ιστορίεςEdit

Σε όλη τη διάρκεια της καριέρας του συζύγου της, η Γκάρε έκανε προτάσεις για το φόντο των ιστοριών του και ήταν ακόμη συν-συγγραφέας στην ιστορία Κρησφύγετο στην Χαβάη, που λαμβάνει χώρα εν μέρη στο γηγενές της έδαφος στη Χαβάη.

Αρχικά, ο Μπαρκς εργάστηκε σε αυτή την ιστορία όταν ξεκίνησε να βγαίνει με την Γκάρε και ήταν σε θέση να τον βοηθήσει με κάποια από τη ρεαλιστική ατμόσφαιρα της ιστορίας. Το τελευταίο μέρος της ιστορίας πραγματοποιείται στα νησιά της Χαβάης και φυσικά γνώριζε πολλά για την ιστορία, τα παραμύθια και την ειδική χλωρίδα των νησιών. Η πολύτιμη ιδέα της, ειδικά στο τελευταίο θέμα, βοήθησε τον Καρλ να διαμορφώσει το ατμοσφαιρικό υπόβαθρο της ιστορίας.

Όσο για τα γκαγκ η Γκάρε μόνο σε ένα δημοσιευμένο. Στην ιστορία Μια Καμήλα στο Σκοτάδι στο σημείο όπου τα ανιψάκια παρουσιάζουν στον Ντόναλντ μια καμήλα ως δώρο Χριστουγέννων με τον θείο τους να καταρρέει.

Το σχεδιαστήριο τηςEdit

« Εγώ θα έδινα την σελίδα στην Γκαρέ για να συμπληρώσει τα γράμματα στα μπαλονάκια και να περάσει με μελάνι όλες τις λεπτομέρειες στο σκηνικό και θα μαύριζε όλα τα σημεία που χρειάζονται,όπως το πανωφόρι του Ντόναλντ και τις κόρες τον ματιών.Αμέσως μετά εκείνη θα μου το έδινε πίσω για να τελειώσω ότι χρειαζόταν.

-Καρλ Μπαρκς

»

Tον Απρίλιο του 1966,ο Καρλ αποφάσισε να φωτογραφηθεί στο σχεδιαστήριο του. Παρόλο που η φωτογραφία είχε οργανωθεί για την περίσταση, μιλάει από μόνη της. Στην φωτογραφία ο Κάρλ είναι απασχολημένος μελανώνοντας την κορυφή της σελίδας 6 της ιστορίας Ο Χορός των Κατασκόπων. Την φωτογραφία τράβηξε η Γκαρέ και ο Μπαρκς της το ανταπέδωσε, βγάζοντας μια παρόμοια φωτογραφία στον χώρο εργασίας της. Και αυτή η φωτογραφία είναι οργανωμένη με τον ίδιο τρόπο. Βλέπουμε τα ίδια κόμικς που διακοσμούν τα πλαϊνά γραφεία,καθώς επίσης και την ίδια ιστορία να την μελανώνει η Γκαρέ.[1]

ΑναφορέςEdit

  1. 1,0 1,1 Πηγή η σελίδα cbarks.
Δημιουργοί
Το Σύμπαν του Μίκυ Μάους
Η.Π.Α.

Φλόυντ ΓκότφρεντσονΟυώλτ ΝτίσνεϋΑλ ΤαλιαφέρροΟυώλτ ΚέλλυΤόνυ ΣτρομπλΠωλ ΜάρρυΤζακ ΜπράντμπερυΝόελ Βαν Χορν

Ιταλία

Ρομάνο ΣκάρπαΤζιοβάν Μπατίστα ΚάρπιΤζόρτζιο ΚαβατσάνοΜάρκο ΡόταΚάστυΠάολο ΜοττούραΦραντσέσκο ΑρτιμπάνιΓκουίντο ΜαρτίναΛορέντζο Παστροβίκιο

Ολλανδία

Ντάαν Γίππες

Ισπανία

Σήζαρ Φεριόλι ΠελάεζΕστεμπάν

Φινλανδία Κάρι Κορχόνεν
Βραζιλία Κάρλος Μότα
Σουηδία Περ Έρικ Χέντμαν
Το Σύμπαν του Ντόναλντ Ντακ
Η.Π.Α.

Καρλ ΜπαρκςΑλ ΤαλιαφέρροΟυώλτ ΚέλλυΤόνυ ΣτρομπλΝτον ΡόσαΟυίλλιαμ Βαν ΧόρνΠωλ ΜάρρυΤζακ ΜπράντμπερυΤζέφρυ ΜπλουμΓκαρέ Μπαρκς

Ιταλία

Ρομάνο ΣκάρπαΤζιοβάν Μπατίστα ΚάρπιΛουτσιάνο ΜποττάροΤζόρτζιο ΚαβατσάνοΜάρκο ΡόταΠάολο ΜοττούραΦραντσέσκο ΑρτιμπάνιΓκουίντο ΜαρτίναΜάρκο ΤζερβάζιοΛορέντζο Παστροβίκιο

Ολλανδία

Ντάαν ΓίππεςΜπεν ΒερχάγκενΜάου ΧέυμανςΜπας Χέυμανς

Δανία

Φρέντυ Μίλτον

Ισπανία

Σήζαρ Φεριόλι Πελάεζ  · Εστεμπάν

Φινλανδία

Κάρι Κορχόνεν

Χιλή

Βίκαρ

Αργεντινή

Ντάνιελ Μπράνκα · Βάντα Γκαττίνο

Βραζιλία

Κάρλος Μότα

Σουηδία

Περ Έρικ Χέντμαν

Καρλ Μπαρκς Project

Παπιάνθρωπος:

Καρλ ΜπαρκςΚατάλογος ΙστοριώνΒινιέτεςΜουσείαΓκάρε Μπαρκς

Οικογένεια Ντακ, Οικογένεια Μακ Ντακ, Οικογένεια Κουτ:

Φίλοι του Ντόναλντ και του Σκρουτζ:

Εχθροί:

Άλλοι Χαρακτήρες:

Ιστορίες:

Τοποθεσίες:

Αντικείμενα:

Τόμοι:

Πίνακες:

Οι λιθογραφίες του Καρλ Μπαρκς  · Πίνακες του Καρλ Μπαρκς (1971-1972)  · Πίνακες του Καρλ Μπαρκς (1973-1974)  · Πίνακες του Καρλ Μπαρκς (1975-1976)  · Πίνακες του Καρλ Μπαρκς (1980-1989)  · Πίνακες του Καρλ Μπαρκς (1991-1997)

Στριπ και Σχέδια:

Τα στριπ του ΜπαρκςΤα Μόντελ Σητ του ΜπαρκςΤα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1940)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1950)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1960)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1970)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1980)Τα Μοναδικά Σχέδια του Μπαρκς (1990)