FANDOM

Η Βολκάνα Μακ Ντακ είναι η μικρότερη αδερφή του Σκρουτζ και της Ματίλντας Μακ Ντακ, όπως επίσης και μητέρα του Ντόναλντ και της Ντέλλας Ντακ. Γεννήθηκε το 1876 στη Γλασκώβη, κατά τον Ντον Ρόσα, και απεβίωσε λίγο πριν το 1970, την ίδια περίοδο δηλαδή με τα αδέρφια της, Σκρουτζ (1967) και Ματίλντα (πριν το 1970).

ΧαρακτήραςEdit

Η Βολκάνα Μακ Ντακ χαρακτηρίζεται για τον οξύθυμο χαρακτήρα της, στοιχείο που διαθέτει και ο αδερφός της, Σκρουτζ Μακ Ντακ, σε μικρότερο βαθμό. Για αυτό το λόγο φαίνεται πως ταίριαξαν με τον Μπαρούτη Ντακ, καθώς μοιράζονται το ίδιο ταμπεραμέντο. Δε φοβάται να αντιδράσει ανοιχτά σε κανέναν, ούτε στον τότε πρόεδρο των Η.Π.Α., Θεόδωρο Ρούσβελτ!

ΙστορίαEdit

Πρώτη ΕμφάνισηEdit

Η πρώτη εμφάνιση της Βολκάνας έγινε στο γενεαλογικό δέντρο του Καρλ Μπαρκς, που το σχεδιασμό του ανέλαβε ο Μark Worden, και πρωτοδημοσιεύτηκε το Μάιο του 1990 στην Carl Barks Library από την Another Rainbow.

Παρ' όλα αυτά, επίσημος δημιουργός της Βολκάνα θεωρείται περισσότερο ο Ρόσα, παρά ο Μπαρκς, αφού είναι ο μοναδικός σχεδιαστής που την χρησιμοποίησε στις ιστορίες του και μας παρουσίασε τη ζωή και το χαρακτήρα της συγκεκριμένης ηρωίδας. Η πρώτη της εμφάνιση σε ιστορία του Ρόσα, έγινε στις 10 Αυγούστου του 1992 στο πρώτο επεισόδιο του Βίου και Πολιτείας του Σκρουτζ Μακ Ντακ με τίτλο: Ο Τελευταίος της Γενιάς των Μακ Ντακ. Εκτός όμως από αυτήν την ιστορία, η Βολκάνα εμφανίστηκε σε άλλες 11 ιστορίες του Ντον Ρόσα και 8 από αυτές αποτελούν επεισόδια του Βίου & της Πολιτείας. Έτσι λοιπόν βλέπουμε ότι ο Ρόσα χρησιμοποίησε τη Βολκάνα περισσότερο στο Βίο και την Πολιτεία, παρά σε άλλες μεμονομένες ιστορίες.

ΒιογραφίαEdit

Η Βολκάνα γεννήθηκε το 1876 στην Γλασκώβη της Σκωτίας. Οι γονείς της ήταν ο Φέργκους Μακ Ντακ και η Xνουδάτη Ο' Ντρέηκ. Αδέρφια της είναι ο Σκρουτζ και η Ματίλντα Μακ Ντακ. Καθώς από οικονομική άποψη η οικογένεια ήταν σε δύσκολη κατάσταση, η Βολκάνα όπως και τα αδέρφια της έζησε δύσκολα παιδικά χρόνια. Η αγαπημένη της ασχολία ήταν να γλείφει το δάκτυλό της. Η μικρή Βολκάνα αποχωρίστηκε από μικρή από το μεγάλο της αδερφό, Σκρουτζ, αφού μόλις έκλεισε τα δέκατο έτος της ηλικίας του, μπάρκαρε για την Αμερική ως καμαρώτος σε πλοίο που μετέφερε βόδια. Όμως, με την αδερφή της ήταν αρκετά δεμένες αφού ζούσαν για χρόνια μαζί με τους γονείς τους, πρώτα σε μια φτωχογειτονιά της Γλασκώβης και αργότερα στο κάστρο των Μακ Ντακ, στα Ζοφερά Βάθη. Η Βολκάνα γρήγορα εξελίχθηκε σε ένα εξαιρετικά οξύθυμο παιδί, πράγμα που δικαιολογείται από μια φωτογραφία που απεικονίζει όλη την οικογένεια να διάβαζει συγκινημένη ένα γράμμα του Σκρουτζ, ενώ εκείνη μασουλά με μανία την καρέκλα της μητέρας της!

Ο Σκρουτζ, μάλιστα, έδωσε στην άγρια φοράδα του το όνομα Βολκάνα. Το 1885, ο Σκρουτζ επιστρέφει στη Σκωτία για να σώσει το πατρογονικό κάστρο των Μακ Ντακ από τα χέρια των Φίσκερβιλ, σύμφωνα με το πέμπτο επεισόδιο του Βίου και της Πολιτείας του Σκρουτζ Μακ Ντακ. Εκεί, βλέπει τη Βολκάνα να αποκαλείται από τους Φίσκερβιλ "Το Τέρας με το Σκουπόξυλο" και όχι άδικα, αφού τους κυνηγούσε με μια σκούπα μέχρι τους βάλτους.

Ακ

Η Βολκάνα με την αδερφή της Ματίλντα

Ύστερα από 25 χρόνια απουσίας, γύρισε ο αδερφός της στην πατρίδα, πλούσιος πια, θέλοντας να εγκατασταθεί μόνιμα εκεί. Η Βολκάνα ήταν πια μια ενήλικη γυναίκα που φοβόταν τα φαντάσματα και δε δίσταζε να περιγελάσει τον αδερφό της για τον έρωτά του με την Γκόλντυ. Ο Σκρουτζ, όμως, διαπίστωσε πως τα πράγματα δεν ήταν έτσι όπως τα είχε αφήσει. Οι συμπατριώτες του, πλέον, δεν τον συμπαθούσαν, αλλά αντιθέτως τον φθονούσαν, και έτσι αυτός και οι αδερφές του εγκαταλείπουν τη Σκωτία και μετακομίζουν στη Λιμνούπολη, αφού ο αδερφός τους είχε αγοράσει το λόφο Μουλαροφωνιά, νυν Αμαξοφονιά, από τον Ακάκιο Κουτ. Η άφιξή τους στη Λιμνούπολη ήταν επεισοδιακή. Ακόμα, οι Μακ Ντακ συνάντησαν για πρώτη φορά την οικογένεια των Ντακ και η Βολκάνα γνώρισε το νεαρό γιο της Ελβίρας Κουτ, τον Μπαρούτη Ντακ, ο οποίος είχε το ίδιο εκρηκτικό ταπεραμέντο με αυτήν. Μετά από έναν σύντομο τσακωμό, διαπίστωσαν τα ερωτικά αισθήματα που έτρεφαν ο ένας για τον άλλον.

Έτσι, λοιπόν, έπειτα από μια διαμάχη του Σκρουτζ με το φίλο του, Θεόδωρο Ρούσβελτ, και το ξύλο που έδωσε η Βολκάνα στους στρατιώτες του, εγκαταστάθηκαν μόνιμα στην περιοχή. Η Βολκάνα μαζί με την Ματίλντα ανέλαβαν την επιτηρήρηση της περιουσίας του αδερφού τους για όσα χρόνια εκείνος έλειπε για επιχειρηματικά ταξίδια στο εξωτερικό. Όμως, οι αδερφές του, σε ένα ταξίδι του Σκρουτζ στο οποίο τον συνόδευσαν, ανακάλυψαν ότι ο αδερφός τους είχε μετατραπεί σε έναν αδίστακτο μεγαλοκαρχαρία και έτσι με μεγάλη λύπη τον άφησαν και γύρισαν πίσω στη Λιμνούπολη. Ανάμεσα στο γεγονός αυτό και στην επιστροφή του Σκρουτζ στην Λιμνούπολη, το 1930, μεσολαβεί ένα διάστημα κατά το οποίο η Βολκάνα φαίνεται πως έκανε οικογένεια. Παντρεύτηκε τον Μπαρούτη και απέκτησε δύο δίδυμα, τον Ντόναλντ και την Ντέλλα Ντακ, μελλοντική μητέρα των Χιούη, Λιούη και Ντιούη Ντακ.

Η Βολκάνα στις ιστορίες του ΦαντομίαEdit

Βολκανα φαντομιας

Η Βολκάνα, ο Μπαρούτης και η Ματίλντα τη δεκαετία του 1920

Η Βολκάνα κάνει μια σύντομη εμφάνιση μαζί με την αδελφή της, Ματίλντα Μακ Ντακ, και το σύζυγό της, Μπαρούτη Ντακ, στην πλατεία του μεγάλου θεάτρου της Λιμνούπολης για να αντικρίσουν το εύρημα του σκηνοθέτη Καρλ Ντάκχαμ, στην ιστορία Το Όγδοο Θαύμα του Κόσμου του Μάρκο Τζερβάζιο.

Η ρήξη με τον ΣκρουτζEdit

Αστ

Η Βολκάνα εγκαταλείπει τον Σκρουτζ

Ο Σκρουτζ επέστρεψε στη Λιμνούπολη το 1930 και, παρά το ότι οι αδερφές του τον συγχώρεσαν και του ετοίμασαν μια μεγάλη γιορτή για την επιστροφή του, αυτός φέρθηκε με το χείριστο τρόπο. Η ένταση κλιμακώθηκε με τη Βολκάνα οργισμένη να αποχωρεί παρασύροντας κυριολεκτικά και την υπόλοιπη οικογένεια. Λίγα λεπτά αργότερα ο Σκρουτζ μετάνιωσε για τη συμπεριφορά του και έτρεξε να τους ζητήσει να τον συγχωρέσουν, όμως όταν είδε τον πίνακα με την πορεία της περιουσίας του και έμαθε ότι ήταν, πια, το πλουσίοτερο παπί στον κόσμο άλλαξε γνώμη. Αυτή ήταν και η τελευταία φορά που η Βολκάνα είδε τον Σκρουτζ.

Για την Ματίλντα γνωρίζουμε κάποια πράγματα (ότι μετακόμισε στην Σκωτία), ενώ για τη Βολκάνα και το σύζυγό της δεν υπάρχουν σχεδόν καθόλου στοιχεία για τη μετέπειτα τύχη τους, εκτός από το γεγονός ότι παρευρέθηκαν σε κάποια γενέθλια του μικρού, ακόμα, Γκαστόνε, μαζί με τα παιδιά τους, Ντόναλντ και Ντέλλα, στο αγρόκτημα της Γιαγιάς Ντακ, στην ιστορία Το Τριπλό Κελεπούρι. Ο θάνατός της χρονολογείται περίπου το 1970. Δεν είναι γνωστό αν συγχώρεσε τον αδερφό της Σκρουτζ για τη συμπεριφορά του, πράγμα που η Ματίλντα έκανε.

ΕπιπλέονEdit

ΒιβλιογραφίαEdit

"ΒΟΛΚΑΝΑ ΜΑΚ ΝΤΑΚ [ HORTENSE MC DUCK " του χρήστη Quackmore στο greekcomics.gr

Also on FANDOM

Random Wiki